Στις 2 πρώτες αγωνιστικές των ομίλων έχουν γίνει 32 παιχνίδια απο τα οποία αναμένονταν 8 με 9 ισοπαλίες και έχουν εμφανιστεί τελικά 6 ισοπαλίες.
3 ισοπαλίες ήταν λευκές (0-0) - 1 ισοπαλία ήταν με σκορ 1-1 και 2 ήταν με σκορ 2-2.
Στους 64 αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 αναμένονται να εμφανιστούν 16 ισόπαλα αποτελέσματα (ποσοστό 25%) εως 19 (ποσοστό 29,68%).
Καμερούν - Βραζιλία
ελάτε τώρα!! Εδώ θα αναστηθεί ο νεκρός και θα πετάει φωτιές. Δεν υπάρχει Καμερούν. Άντε να μπει και ο γερο Ετό που είναι άγνωστο πόσο χρονών είναι ο γεράκλας για να να μας πει ότι αποσύρεται για το μουσείο.
Το ΔΙΠΛΟ είναι πολύ χαμηλά στο 1,1 με 1,15. Τοκογλύφος δεν ήμουν και δεν θα παίξω Βραζιλία. Και το Over 2,5 είναι πολύ χαμηλά στο 1,35 με 1,5.
Άρα το μόνο ρίσκο που μπορεί να πάρει κάποιος εδώ και να αξίζει είναι το χάντικαπ -2, αλλά και αυτή η Βραζιλία με τον ξυλάγκουρου τον Φρεντ δεν πείθει.
Κροατία - Μεξικό
Δεν δέχομαι ότι το Μεξικό πως είναι αουτσάιντερ κόντρα στην Κροατία. Μεξικό σε αποδόσεις 3 και άνω είναι πολύ καλή περίπτωση.
Κροατία φαβορί με το Μεξικό ΔΕΝ πρόκειται να παίξω.
Η ατυχία για την Κροατία είναι ότι το Μεξικό παίζει στην Ήπειρό του και όταν θέλει είναι μανούλα στο να παίρνει ισοπαλίες.
Χινάρι και το Μεξικό προκρίνεται ως δεύτερο.
Αυστραλία - Ισπανία
Οι μπούκιδες ξανά βγάζουν grand φαβόρα την Ισπανία και την βγάζουν στο κλαρί απο 1,35 εως 1,45. Αν τώρα την ξαναπαίξουν οι παίκτες και την φορτώσουν, (με το σκεπτικό ότι πρέπει να αποδείξουν κάτι οι Ισπανοί και τέτοιες ανοησίες) τότε μυαλό δεν θα έχουν βάλει.
Η Ισπανία που είδα στα φιλικά με το Ελ Σαλβαδόρ και Βολιβία ούτε την Αυστραλία έχει. Θα φάει και άλλη κατραπακιά έτσι όπως είναι ζαλισμένη. Αλλά πρέπει να δω οι παίκτες τι θα φορτώσουν.
Αν οι παίκτες φορτώσουν ξανά Ισπανία, τότε αξίζει πάλι μια κόντρα - διαφορετικά (αν δηλαδή οι παίκτες είναι υποψιασμένοι και δεν φορτώσουν την Ισπανία) τότε η Ισπανία θα κάνει πλάκα στους Αυστραλούς. Απλά πράγματα.
Ολλανδία - Χιλή
Ματσάρα που θα κρίνει την πρωτιά του ομίλου και το ποια ομάδα στους 16 θα πέσει πάνω στη Βραζιλία.
Ο Σκολάρι λέει ότι μεταξύ Ισπανίας, Ολλανδίας και Χιλής δεν θέλει τη Χιλή. Εγώ λέω ότι ο Σκολάρι μπλοφάρει, είτε ξεμωράθηκε και τα έχει χαμένα τελείως.
Με την Χιλή η Βραζιλία περνάει. Τεράστιο το κόμπλεξ των ΛατινοΑμερικάνικων ομάδων όταν παίζουν με την Βραζιλία εκτός έδρας.
Άρα η Βραζιλία θέλει Χιλή. Βέβαια η Χιλή θα ήθελε την πρωτιά του ομίλου. Με ισοπαλία οι Ολλανδοί είναι πρώτοι και εμένα μου μυρίζει πολύ ισοπαλία - με δίχως Φαν Πέρσι οι Ολλανδοί.
Αφού δεν μας αποτελείωσαν οι κοντοστούπηδες Ιάπωνες τότε έχουμε μεγάλη τύχη να πάρουμε το ματς. Έστω και με αυτογκολ - είπαμε έχουμε άστρο και πειθαρχεία στην άμυνα.
Αν περάσει το 20λεπτο δίχως να φάμε τέρμα τότε η Ελλάδα δεν χάνει. Κάπου θα πετύχει τους Αφρικάνους να έχουν αλλού τα μυαλά τους και θα τους την κάνει τη ζημιά.
Μου αρέσει και η απόδοση του ΑΣΣΟΥ σε τιμές πάνω απο 3,5.
Ελλάδα λοιπόν, εκτός αν οι παίκτες την καραφορτώσουν - οπότε, τότε κάτι εγώ διαβάζω λάθος.
Ιαπωνία - Κολομβία
Η Κολομβία έχει καθαρίσει την πρωτιά του ομίλου - εκτός αν συμβούν τα απίστευτα, που δεν θα συμβούν. Σε ένα γήπεδο κατάμεστο Κολομβιανούς φιλάθλους η Κολομβία ακόμη και αν παίξει με πολλές αλλαγές θα θελήσει να κάνει άλλη μια νίκη. Βέβαια το κίνητρο είναι με τους Ιάπωνες, οι οποίοι εφόσον κερδίσουν και ταυτόχρονα κερδίσει η Ελλάδα τότε οι κοντοστούπιδες θα προκριθούν στην επόμενη φάση.
Εμένα οι τιμές της Κολομβίας σε τιμές υψηλότερες του 2,2 μου κάνουν - αν τώρα εσείς πιστεύετε ότι το κίνητρο της Ιαπωνίας είναι πιο ισχυρό και αξίζει η Ιαπωνία σε αποδόσεις ελαφρώς υψηλότερες του 3, τότε παίξτε τους κοντοστούπιδες.
Μήπως το over πλησίον του 2 είναι μια εξυπνότερη λύση για την προσέγγιση αυτού του αγώνα?
Ιταλία - Ουρουγουάη
Οι Ιταλιάνοι για ακόμη ένα MUNDIAL είναι απίστευτα κακοί. Πολύ πεσμένο το ποδόσφαιρο τους - περιμένουν απο το γέρο Πίρλο, που στην ταχύτητα είναι πιο αργός και απο σαλίγκαρο να πάρουν ματς. Αμ ο άλλος ο μαυρούκος ο Μπαλοτέλι?? Αν λίγο εκνευριστεί τελείωσε το ματς γιαυτόν. Δεν μπορεί μετά να κάνει τίποτα.
Θα μου πείτε ότι οι Ιταλοί πήραν τους Άγγλους. χαχαχα μιλάμε για τους Άγγλους, κλασσικούς losers, που η μπάλα που παίζουν είναι προβλέψιμη ακόμη και απο άνθρωπο με IQ 50.
Περιμένω κατενάτσιο απο την Ιταλία, με σκοπό να πάρει το Χινάρι και να περάσει στην επόμενη φάση. Αν οι Ουρουγουανοί παίξουν με το ίδιο πάθος που έπαιξαν με τους Άγγλους και έχουν τον Σοάρες στην ίδια κατάσταση τότε θα βρει τον τρόπο η Ουρουγουάη να στείλει στο σπίτι τους τα κουρασμένα παλικάρια της Ιταλίας - να κάνουν κανένα μπανάκι.
Αλλά πρέπει να δούμε τι θα φορτώσουν οι παίκτες.
Κόστα Ρίκα - Αγγλία
Ντροπιασμένοι οι Άγγλοι επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Δύο ήττες με το ίδιο σκορ - 2-1. Και στα 2 παιχνίδια ισοφάρισαν, αλλά εδώ είναι MUNDIAL και θέλε μπόλικο μυαλό και αυτοπεποίθηση να μπορέσεις να διαχειριστείς ματς. Κάτι που δεν το έχουν οι Άγγλοι.
Οι μπούκιδες δίνουν φαβορί την Αγγλία σε αποδόσεις 1,75 με 1,85. Τρελός παπάς θα βάφτισε τον παίκτη που θα ξαναπαίξει την Αγγλία σε αυτές τις γελοίες αποδόσεις.
Η Κόστα Ρίκα έχει προκριθεί αλλά εδώ που έφτασε, γιατί να μην θέλει να διασφαλίσει την πρώτη θέση του ομίλου?? Η πρωτεία στον όμιλο διασφαλίζεται μόνο αν δεν χάσει απο τα Αγγλάκια.
Αν χάσει η Κόστα Ρίκα είναι αρκετά πιθανό να βγει 2η στον όμιλο και να πάει πάνω στην Κολομβία.
Δεν είναι δυνατόν η καλύτερη ομάδα αυτού του ομίλου να παίζεται σε αποδόσεις υψηλότερες του 4 επειδή, τάχα μου, λέγεται Κόστα Ρίκα.
Ισημερινός - Γαλλία
H Γαλλία έχει εξασφαλίσει την πρώτη θέση του ομίλου - όχι με μαθηματικά. Θα πρέπει να γίνουν απίθανα πράγματα για να χάσει την πρώτη θέση του ομίλου, όπως το να χάσει με 4 γκολ διαφορά από τον Ισημερινό, Αυτά δεν γίνονται. Άρα η Γαλλία είναι πρώτη και αδιάφορη. Το θέμα είναι, θα κάτσει να χάσει απέναντι στον Ισημερινό που καίγεται για την νίκη προκειμένου να πάρει την πρόκριση??
Εμένα η Γαλλία δεν μου δίνει ενδείξεις ότι θα κάτσει να χάσει - καθώς θέλει μέσα απο μεγάλες νίκες να φτιάξει ψυχολογία και αυτοπεποίθηση, όμως μια νίκη του Ισημερινού πληρώνει απο 4,2 εως 4,7.
Αν δεν κερδίσει ο Ισημερινός (που είναι πιθανό τότε θα αποκλεισθεί από την επόμενη φάση.
Μήπως αξίζει το ρίσκο ο Ισημερινός που έχει το βαθμολογικό κίνητρο?
Αν δηλαδή το Εκουαδόρ υποθετικά κερδίσει με 1 γκολ διαφορά την Γαλλία, τότε η Ελβετία πρέπει να κερδίσει με 3 γκολ διαφορά την Ονδούρα - ενώ, αν το Εκουαδόρ κερδίσει με 2 γκολ διαφορά την Γαλλία, τότε η Ελβετία πρέπει να κερδίσει με 4 γκολ διαφορά την Ονδούρα.
Η απόδοση της Ελβετίας στο 1,35 με 1,4 είναι πολύ χαμηλή - αλλά εδώ ίσως αξίζει να ποντάρει κάποιος σε μια νίκη της Ελβετίας με 3 γκολ διαφορά.
Την ώρα που γράφω τούτες τις γραμμές βρίσκω :
Ελβετία με handicap 1 τέρμα στο 2,05 και με handicap 2 τέρματα στο 3,7
Βοσνία - Ιράν
Οι Βόσνιοι (0 βαθμούς) βρίσκονται οριστικά εκτός Μουντιάλ, ενώ η Νιγηρία (4 βαθμούς) κινδυνεύει μόνο από το Ιράν (1 βαθμό), που θα πρέπει να κερδίσει την τελευταία αγωνιστική τη Βοσνία και να χάσει η Νιγηρία από την Αργεντινή, αν θέλει να ελπίζει σε πρόκριση.
Είναι γνωστό σε όλους τους παλιότερους ότι οι Γιουγκοσλάβοι και μετέπειτα ΚροατοΣερβοι ποδοσφαιρικά είναι ικανοί για μεγάλα πράγματα - αλλά αν απογοητευτούν ή αρχίσουν τις μεταξύ τους κόντρες έρχεται η ολική κατάρρευση. Μεγάλες ήττες και συντριβές. Οι Βόσνιοι ανήκουν στην σχολή των πλάβι και αυτή την ώρα δοκιμάζουν μεγάλη απογοήτευση - αλλιώς τα περιμέναν και αλλιώς τους βγήκαν. Ειδικά μετά την έξοχη εμφάνιση τους του, την πρώτη αγωνιστική, με την Αργεντινή πίστεψαν ότι έχουν την πρόκριση στο τσεπάκι τους. Αλλά λίγο οι Νιγηριανοί και αρκετά ο κόρακας (διαιτητής) τους έκοψε τα φτερά και τους έδωσε απογοήτευση.
Αν οι Βόσνιοι ήθελαν την νίκη αυτό το 2 με 2,2 που δίνουν ορισμένοι μπούκιδες στην Βοσνία θα το θεωρούσα θείο δώρο.
Απο την άλλη μεριά, θα ήθελα τους Ιρανούς, για να τους παίξω, να έχουν πολύ μεγαλύτερες αποδόσεις απο το 3,4 με 3,7 που τους βρίσκω αυτήν την ώρα.
Στην αναμονή να δούμε ποιες θα είναι οι τελικές αποδόσεις των μπούκιδων, καθώς, μέχρι αυτή την ώρα, ακόμη και αυτοί ψάχνονται.
Νιγηρία - Αργεντινή
Τελικά σε κάθε Mundial οι Αργεντίνοι αποδεικνύονται φούσκοι γεμάτοι με μπόλικο αέρα. Αν δεν υπήρχε ο Βιντέλα με την χούντα του και ο Ντιέγκο με την ποδοσφαιρική του ευφυΐα σήμερα η Αργεντινή δεν θα είχε να επιδείξει τίποτα περισσότερο απο μια Χιλή ή μια Κολομβία.
Για άλλη μια χρονιά η Αργεντινή παρουσιάζει μια μέτρια ομάδα που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να δικαιολογήσει το ταλέντο των παικτών που διαθέτει.
Οι μπούκιδες βγάζουν φαβορί την Αργεντινή απο 1,5 εως 1,6. Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω, ακόμη και αν απέναντι τους έχουν τους άμπαλους τους Νιγηριανούς που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να παίζουν άμυνα - ένα πράμα σαν την Ελλάδα δηλαδή.
Αφήστε που η Νιγηρία θέλει ένα Χινάρι για να διασφαλίσει την πρόκριση της στην επόμενη φάση.
Πορτογαλία - Γκάνα
Η Πορτογαλία ήταν η δεύτερη ομάδα, σε αυτό το Mundial, που μου χάλασε παρολί στο 95', με την ισοφάριση που πέτυχε στους Αμερικάνους. Η 1η ομάδα ήταν η Ελβετία που κέρδισε, 2-1, στο 95' το Εκουαδόρ. Φυσικά την Ελβετία την καταράστηκα και στον επόμενο αγώνα της έχασε με 5-2 απο τη Γαλλία. Τώρα καταριέμαι την Πορτογαλία του κουρασμένου και ταλαιπωρημένου Ρονάλντο. Πήγαν οι Πορτογάλοι να ισοφαρίσουν στο 95' τους Αμερικάνους. Για ποιο λόγο βρεεεεε? Τι να σας κάνει η ισοπαλία?
Οι Πορτογάλοι έχουν αποκλεισθεί και αυτό το γνωρίζουν. Για να προκριθούν οι Πορτογάλοι θα πρέπει να κερδίσουν με 4 γκολ (και άνω) διαφορά και οι Αμερικάνοι να χάσουν από τους Γερμανούς. Οποιοδήποτε άλλο σενάριο αποκλείει τους Πορτογάλους. Αλλά είπαμε τους έχω καταραστεί.
Ίσως να αξίζει να παιχτεί η Γκάνα σε αυτό το ματς - καθώς; οι μπούκιδες την βγάζουν στο κλαρί σε αποδόσεις πάνω απο το 3.
ΗΠΑ - Γερμανία
Χ και με σκορ 1-1 αφού προηγηθεί η Γερμανία. Υπάρχει και το εναλλακτικό σενάριο να κερδίσει η Γερμανία με ένα τέρμα διαφορά, αλλά αφού μπουν πολλά γκολς. Δηλαδή 2-1 ή ακόμη καλύτερα 3-2. Έτσι θα αναγκάσουν τους Γκανέζους, αν θέλουν να προκριθούν να κερδίσουν με 2 τέρματα διαφορά.
Αλγερία - Ρωσία
Όποια ομάδα κερδίσει προκρίνεται στην επόμενη φάση. Σε περίπτωση ισοπαλίας η πρόκριση στην επόμενη φάση θα ανήκει στην Αλγερία.
3 ισοπαλίες ήταν λευκές (0-0) - 1 ισοπαλία ήταν με σκορ 1-1 και 2 ήταν με σκορ 2-2.
Στους 64 αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 αναμένονται να εμφανιστούν 16 ισόπαλα αποτελέσματα (ποσοστό 25%) εως 19 (ποσοστό 29,68%).
- To 2010 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 17 Χινάρια - 14 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To 2006 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 17 Χινάρια - 11 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To 2002 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 18 Χινάρια - 14 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To1998 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 20 Χινάρια - 16 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
Καμερούν - Βραζιλία
ελάτε τώρα!! Εδώ θα αναστηθεί ο νεκρός και θα πετάει φωτιές. Δεν υπάρχει Καμερούν. Άντε να μπει και ο γερο Ετό που είναι άγνωστο πόσο χρονών είναι ο γεράκλας για να να μας πει ότι αποσύρεται για το μουσείο.
Το ΔΙΠΛΟ είναι πολύ χαμηλά στο 1,1 με 1,15. Τοκογλύφος δεν ήμουν και δεν θα παίξω Βραζιλία. Και το Over 2,5 είναι πολύ χαμηλά στο 1,35 με 1,5.
Άρα το μόνο ρίσκο που μπορεί να πάρει κάποιος εδώ και να αξίζει είναι το χάντικαπ -2, αλλά και αυτή η Βραζιλία με τον ξυλάγκουρου τον Φρεντ δεν πείθει.
Κροατία - Μεξικό
Δεν δέχομαι ότι το Μεξικό πως είναι αουτσάιντερ κόντρα στην Κροατία. Μεξικό σε αποδόσεις 3 και άνω είναι πολύ καλή περίπτωση.
Κροατία φαβορί με το Μεξικό ΔΕΝ πρόκειται να παίξω.
Η ατυχία για την Κροατία είναι ότι το Μεξικό παίζει στην Ήπειρό του και όταν θέλει είναι μανούλα στο να παίρνει ισοπαλίες.
Χινάρι και το Μεξικό προκρίνεται ως δεύτερο.
Αυστραλία - Ισπανία
Οι μπούκιδες ξανά βγάζουν grand φαβόρα την Ισπανία και την βγάζουν στο κλαρί απο 1,35 εως 1,45. Αν τώρα την ξαναπαίξουν οι παίκτες και την φορτώσουν, (με το σκεπτικό ότι πρέπει να αποδείξουν κάτι οι Ισπανοί και τέτοιες ανοησίες) τότε μυαλό δεν θα έχουν βάλει.
Η Ισπανία που είδα στα φιλικά με το Ελ Σαλβαδόρ και Βολιβία ούτε την Αυστραλία έχει. Θα φάει και άλλη κατραπακιά έτσι όπως είναι ζαλισμένη. Αλλά πρέπει να δω οι παίκτες τι θα φορτώσουν.
Αν οι παίκτες φορτώσουν ξανά Ισπανία, τότε αξίζει πάλι μια κόντρα - διαφορετικά (αν δηλαδή οι παίκτες είναι υποψιασμένοι και δεν φορτώσουν την Ισπανία) τότε η Ισπανία θα κάνει πλάκα στους Αυστραλούς. Απλά πράγματα.
Ολλανδία - Χιλή
Ματσάρα που θα κρίνει την πρωτιά του ομίλου και το ποια ομάδα στους 16 θα πέσει πάνω στη Βραζιλία.
Ο Σκολάρι λέει ότι μεταξύ Ισπανίας, Ολλανδίας και Χιλής δεν θέλει τη Χιλή. Εγώ λέω ότι ο Σκολάρι μπλοφάρει, είτε ξεμωράθηκε και τα έχει χαμένα τελείως.
Με την Χιλή η Βραζιλία περνάει. Τεράστιο το κόμπλεξ των ΛατινοΑμερικάνικων ομάδων όταν παίζουν με την Βραζιλία εκτός έδρας.
Άρα η Βραζιλία θέλει Χιλή. Βέβαια η Χιλή θα ήθελε την πρωτιά του ομίλου. Με ισοπαλία οι Ολλανδοί είναι πρώτοι και εμένα μου μυρίζει πολύ ισοπαλία - με δίχως Φαν Πέρσι οι Ολλανδοί.
Ελλάδα - Ακτή Ελεφ.
Άμπαλοι ξυλάγκουροι οι Έλληνες, αλλά ξέρουν να αμύνονται και έχουν και ΑΣΤΡΟ!!! Μεγάλο ΑΣΤΡΟ.Αφού δεν μας αποτελείωσαν οι κοντοστούπηδες Ιάπωνες τότε έχουμε μεγάλη τύχη να πάρουμε το ματς. Έστω και με αυτογκολ - είπαμε έχουμε άστρο και πειθαρχεία στην άμυνα.
Αν περάσει το 20λεπτο δίχως να φάμε τέρμα τότε η Ελλάδα δεν χάνει. Κάπου θα πετύχει τους Αφρικάνους να έχουν αλλού τα μυαλά τους και θα τους την κάνει τη ζημιά.
Μου αρέσει και η απόδοση του ΑΣΣΟΥ σε τιμές πάνω απο 3,5.
Ελλάδα λοιπόν, εκτός αν οι παίκτες την καραφορτώσουν - οπότε, τότε κάτι εγώ διαβάζω λάθος.
Ιαπωνία - Κολομβία
Η Κολομβία έχει καθαρίσει την πρωτιά του ομίλου - εκτός αν συμβούν τα απίστευτα, που δεν θα συμβούν. Σε ένα γήπεδο κατάμεστο Κολομβιανούς φιλάθλους η Κολομβία ακόμη και αν παίξει με πολλές αλλαγές θα θελήσει να κάνει άλλη μια νίκη. Βέβαια το κίνητρο είναι με τους Ιάπωνες, οι οποίοι εφόσον κερδίσουν και ταυτόχρονα κερδίσει η Ελλάδα τότε οι κοντοστούπιδες θα προκριθούν στην επόμενη φάση.
Εμένα οι τιμές της Κολομβίας σε τιμές υψηλότερες του 2,2 μου κάνουν - αν τώρα εσείς πιστεύετε ότι το κίνητρο της Ιαπωνίας είναι πιο ισχυρό και αξίζει η Ιαπωνία σε αποδόσεις ελαφρώς υψηλότερες του 3, τότε παίξτε τους κοντοστούπιδες.
Μήπως το over πλησίον του 2 είναι μια εξυπνότερη λύση για την προσέγγιση αυτού του αγώνα?
Ιταλία - Ουρουγουάη
Οι Ιταλιάνοι για ακόμη ένα MUNDIAL είναι απίστευτα κακοί. Πολύ πεσμένο το ποδόσφαιρο τους - περιμένουν απο το γέρο Πίρλο, που στην ταχύτητα είναι πιο αργός και απο σαλίγκαρο να πάρουν ματς. Αμ ο άλλος ο μαυρούκος ο Μπαλοτέλι?? Αν λίγο εκνευριστεί τελείωσε το ματς γιαυτόν. Δεν μπορεί μετά να κάνει τίποτα.
Θα μου πείτε ότι οι Ιταλοί πήραν τους Άγγλους. χαχαχα μιλάμε για τους Άγγλους, κλασσικούς losers, που η μπάλα που παίζουν είναι προβλέψιμη ακόμη και απο άνθρωπο με IQ 50.
Περιμένω κατενάτσιο απο την Ιταλία, με σκοπό να πάρει το Χινάρι και να περάσει στην επόμενη φάση. Αν οι Ουρουγουανοί παίξουν με το ίδιο πάθος που έπαιξαν με τους Άγγλους και έχουν τον Σοάρες στην ίδια κατάσταση τότε θα βρει τον τρόπο η Ουρουγουάη να στείλει στο σπίτι τους τα κουρασμένα παλικάρια της Ιταλίας - να κάνουν κανένα μπανάκι.
Αλλά πρέπει να δούμε τι θα φορτώσουν οι παίκτες.
Κόστα Ρίκα - Αγγλία
Ντροπιασμένοι οι Άγγλοι επιστρέφουν στην πατρίδα τους. Δύο ήττες με το ίδιο σκορ - 2-1. Και στα 2 παιχνίδια ισοφάρισαν, αλλά εδώ είναι MUNDIAL και θέλε μπόλικο μυαλό και αυτοπεποίθηση να μπορέσεις να διαχειριστείς ματς. Κάτι που δεν το έχουν οι Άγγλοι.
Οι μπούκιδες δίνουν φαβορί την Αγγλία σε αποδόσεις 1,75 με 1,85. Τρελός παπάς θα βάφτισε τον παίκτη που θα ξαναπαίξει την Αγγλία σε αυτές τις γελοίες αποδόσεις.
Η Κόστα Ρίκα έχει προκριθεί αλλά εδώ που έφτασε, γιατί να μην θέλει να διασφαλίσει την πρώτη θέση του ομίλου?? Η πρωτεία στον όμιλο διασφαλίζεται μόνο αν δεν χάσει απο τα Αγγλάκια.
Αν χάσει η Κόστα Ρίκα είναι αρκετά πιθανό να βγει 2η στον όμιλο και να πάει πάνω στην Κολομβία.
Δεν είναι δυνατόν η καλύτερη ομάδα αυτού του ομίλου να παίζεται σε αποδόσεις υψηλότερες του 4 επειδή, τάχα μου, λέγεται Κόστα Ρίκα.
Ισημερινός - Γαλλία
H Γαλλία έχει εξασφαλίσει την πρώτη θέση του ομίλου - όχι με μαθηματικά. Θα πρέπει να γίνουν απίθανα πράγματα για να χάσει την πρώτη θέση του ομίλου, όπως το να χάσει με 4 γκολ διαφορά από τον Ισημερινό, Αυτά δεν γίνονται. Άρα η Γαλλία είναι πρώτη και αδιάφορη. Το θέμα είναι, θα κάτσει να χάσει απέναντι στον Ισημερινό που καίγεται για την νίκη προκειμένου να πάρει την πρόκριση??
Εμένα η Γαλλία δεν μου δίνει ενδείξεις ότι θα κάτσει να χάσει - καθώς θέλει μέσα απο μεγάλες νίκες να φτιάξει ψυχολογία και αυτοπεποίθηση, όμως μια νίκη του Ισημερινού πληρώνει απο 4,2 εως 4,7.
Αν δεν κερδίσει ο Ισημερινός (που είναι πιθανό τότε θα αποκλεισθεί από την επόμενη φάση.
Μήπως αξίζει το ρίσκο ο Ισημερινός που έχει το βαθμολογικό κίνητρο?
Ονδούρα - Ελβετία
Η Ελβετία εφόσον κερδίσει την Ονδούρα δεν διασφαλίζει την πρόκριση στην επόμενη φάση, λόγω της μεγάλης συντριβής με τη Γαλλία. Αν κερδίσει το Εκουαδόρ την Γαλλία τότε η Ελβετία θα πρέπει να κερδίσει με 2 γκολ περισσότερα απο όσα επιπλέον γκολς (έναντι της Γαλλίας) βάλει το Εκουαδόρ.Αν δηλαδή το Εκουαδόρ υποθετικά κερδίσει με 1 γκολ διαφορά την Γαλλία, τότε η Ελβετία πρέπει να κερδίσει με 3 γκολ διαφορά την Ονδούρα - ενώ, αν το Εκουαδόρ κερδίσει με 2 γκολ διαφορά την Γαλλία, τότε η Ελβετία πρέπει να κερδίσει με 4 γκολ διαφορά την Ονδούρα.
Η απόδοση της Ελβετίας στο 1,35 με 1,4 είναι πολύ χαμηλή - αλλά εδώ ίσως αξίζει να ποντάρει κάποιος σε μια νίκη της Ελβετίας με 3 γκολ διαφορά.
Την ώρα που γράφω τούτες τις γραμμές βρίσκω :
Ελβετία με handicap 1 τέρμα στο 2,05 και με handicap 2 τέρματα στο 3,7
Βοσνία - Ιράν
Οι Βόσνιοι (0 βαθμούς) βρίσκονται οριστικά εκτός Μουντιάλ, ενώ η Νιγηρία (4 βαθμούς) κινδυνεύει μόνο από το Ιράν (1 βαθμό), που θα πρέπει να κερδίσει την τελευταία αγωνιστική τη Βοσνία και να χάσει η Νιγηρία από την Αργεντινή, αν θέλει να ελπίζει σε πρόκριση.
Είναι γνωστό σε όλους τους παλιότερους ότι οι Γιουγκοσλάβοι και μετέπειτα ΚροατοΣερβοι ποδοσφαιρικά είναι ικανοί για μεγάλα πράγματα - αλλά αν απογοητευτούν ή αρχίσουν τις μεταξύ τους κόντρες έρχεται η ολική κατάρρευση. Μεγάλες ήττες και συντριβές. Οι Βόσνιοι ανήκουν στην σχολή των πλάβι και αυτή την ώρα δοκιμάζουν μεγάλη απογοήτευση - αλλιώς τα περιμέναν και αλλιώς τους βγήκαν. Ειδικά μετά την έξοχη εμφάνιση τους του, την πρώτη αγωνιστική, με την Αργεντινή πίστεψαν ότι έχουν την πρόκριση στο τσεπάκι τους. Αλλά λίγο οι Νιγηριανοί και αρκετά ο κόρακας (διαιτητής) τους έκοψε τα φτερά και τους έδωσε απογοήτευση.
Αν οι Βόσνιοι ήθελαν την νίκη αυτό το 2 με 2,2 που δίνουν ορισμένοι μπούκιδες στην Βοσνία θα το θεωρούσα θείο δώρο.
Απο την άλλη μεριά, θα ήθελα τους Ιρανούς, για να τους παίξω, να έχουν πολύ μεγαλύτερες αποδόσεις απο το 3,4 με 3,7 που τους βρίσκω αυτήν την ώρα.
Στην αναμονή να δούμε ποιες θα είναι οι τελικές αποδόσεις των μπούκιδων, καθώς, μέχρι αυτή την ώρα, ακόμη και αυτοί ψάχνονται.
Νιγηρία - Αργεντινή
Τελικά σε κάθε Mundial οι Αργεντίνοι αποδεικνύονται φούσκοι γεμάτοι με μπόλικο αέρα. Αν δεν υπήρχε ο Βιντέλα με την χούντα του και ο Ντιέγκο με την ποδοσφαιρική του ευφυΐα σήμερα η Αργεντινή δεν θα είχε να επιδείξει τίποτα περισσότερο απο μια Χιλή ή μια Κολομβία.
Για άλλη μια χρονιά η Αργεντινή παρουσιάζει μια μέτρια ομάδα που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να δικαιολογήσει το ταλέντο των παικτών που διαθέτει.
Οι μπούκιδες βγάζουν φαβορί την Αργεντινή απο 1,5 εως 1,6. Ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω, ακόμη και αν απέναντι τους έχουν τους άμπαλους τους Νιγηριανούς που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να παίζουν άμυνα - ένα πράμα σαν την Ελλάδα δηλαδή.
Αφήστε που η Νιγηρία θέλει ένα Χινάρι για να διασφαλίσει την πρόκριση της στην επόμενη φάση.
Πορτογαλία - Γκάνα
Η Πορτογαλία ήταν η δεύτερη ομάδα, σε αυτό το Mundial, που μου χάλασε παρολί στο 95', με την ισοφάριση που πέτυχε στους Αμερικάνους. Η 1η ομάδα ήταν η Ελβετία που κέρδισε, 2-1, στο 95' το Εκουαδόρ. Φυσικά την Ελβετία την καταράστηκα και στον επόμενο αγώνα της έχασε με 5-2 απο τη Γαλλία. Τώρα καταριέμαι την Πορτογαλία του κουρασμένου και ταλαιπωρημένου Ρονάλντο. Πήγαν οι Πορτογάλοι να ισοφαρίσουν στο 95' τους Αμερικάνους. Για ποιο λόγο βρεεεεε? Τι να σας κάνει η ισοπαλία?
Οι Πορτογάλοι έχουν αποκλεισθεί και αυτό το γνωρίζουν. Για να προκριθούν οι Πορτογάλοι θα πρέπει να κερδίσουν με 4 γκολ (και άνω) διαφορά και οι Αμερικάνοι να χάσουν από τους Γερμανούς. Οποιοδήποτε άλλο σενάριο αποκλείει τους Πορτογάλους. Αλλά είπαμε τους έχω καταραστεί.
Ίσως να αξίζει να παιχτεί η Γκάνα σε αυτό το ματς - καθώς; οι μπούκιδες την βγάζουν στο κλαρί σε αποδόσεις πάνω απο το 3.
ΗΠΑ - Γερμανία
Χ και με σκορ 1-1 αφού προηγηθεί η Γερμανία. Υπάρχει και το εναλλακτικό σενάριο να κερδίσει η Γερμανία με ένα τέρμα διαφορά, αλλά αφού μπουν πολλά γκολς. Δηλαδή 2-1 ή ακόμη καλύτερα 3-2. Έτσι θα αναγκάσουν τους Γκανέζους, αν θέλουν να προκριθούν να κερδίσουν με 2 τέρματα διαφορά.
Αλγερία - Ρωσία
Όποια ομάδα κερδίσει προκρίνεται στην επόμενη φάση. Σε περίπτωση ισοπαλίας η πρόκριση στην επόμενη φάση θα ανήκει στην Αλγερία.
Νότια Κορέα - Βέλγιο
Σχεδόν αδιάφορο αυτό το ματσάκι. Το Βέλγιο θέλει οπωσδήποτε ένα βαθμό για να διασφαλίσει την πρωτιά του ομίλου. Η Κορέα θέλει νίκη με 2 ή 3 τέρματα διαφορά τουλάχιστον και όχι νίκη των Αλγερινών για να περάσει στην 2η φάση.
Κύριε Λουκά η τετράδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουόπιο - Μάριεχαμν 1
Μιλικόσκι - Ροβανιέμι 1
Ολλανδία - Χιλή Χ
Κροατία - Μεξικό Χ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔιαγραφήΕλπίζω κύριε Λουκά να μην το είδατε εγκαίρως και να γλιτώσατε τον κουβαδέιρο. Μου αρέσει που ευχαριστείτε.
ΔιαγραφήBonjour!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σήμερα έπαιξα στο STOIXIMAN μια ΚΑΡΑμπόμπα:
ΕΛΣΙΝΚΙ - ΤΟΥΡΚΟΥ 2 απόδοση 17
http://www.24betgr.com/%CE%A0%CF%8E%CF%82-%CE%BF-%CE%9C%CE%AD%CF%83%CE%B9-%CE%AD%CF%83%CF%89%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%BF-92%CE%84-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%AF%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%B1-350-000-%CE%B4%CE%BF%CE%BB/
ΔιαγραφήΚαι εγώ αναρωτιέμαι πως δεν έπαθε συγκοπή πριν τις καθυστερήσεις....
Και ένα σκοράκι που παίχτηκε για αυριο στο STOIXIMAN:
ΔιαγραφήΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ - ΑΓΓΛΙΑ 1-2 απόδοση 8.50
Ενα ακόμα μονό στο STOIXIMAN για σήμερα:
ΔιαγραφήΒΑΡΝΑΜΟ - ΒΑΡΜΠΕΡΓΚΣ Χ απόδοση 3.30
Κύριοι να σοβαρευτούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην γίνεστε σαν τους Ελληνάρες που τους φταίει η Μέρκελ, η τρόικα και το κακό μνημόνιο που ήρθαν στην Ελλάδα να υφαρπάξουν ότι βρουν αφού προηγουμένως υπήρχε σχέδιο καταστροφής της Ελλάδος.
Πιστεύετε ότι υπάρχουν στημένα παιχνίδια και μάλιστα και στο MUNDIAL.
ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα.
Ελάτε να μας υποδείξετε ποια είναι τα στημένα προτού γίνουν αυτοί οι αγώνες να τους παίξουμε και να πάμε ταμείο και εμείς οι ατζαμήδες.
Ελάτε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Γράψτε τα στημένα και όχι προφήτες κατόπιν εορτής και μάντεις στημένων αφού όμως γίνουν τα ματσάκια.
ΟΚ βολεύει μια ισοπαλία στο ματς Γερμανία - ΗΠΑ και λόγω Κλίνσμαν είναι πιθανό να έρθει. Άλλο όμως στημένο και άλλο βολεύονται οι ομάδες για ένα αποτέλεσμα.
ΔιαγραφήΑν και εγώ σας λέω ότι είναι πιθανό να μην έρθει αυτή η ισοπαλία!!!!!
Το καλύτερο ποντάρισμα σε αυτό το ματς κατά τη γνώμη μου είναι να μπουν πάρα πολλά γκολς.
Πάνω απο 4 με 5!!!!!!
Μην περιμένετε ισοπαλία του 0-0 ή 1-1
Αν πιστεύετε ότι η Γκάνα θα κερδίσει με 2 γκολ διαφορά και άνω την Πορτογαλία ή η Πορτογαλία θα κερδίσει την Γκάνα με 4 τέρματα και άνω τότε ΝΑΙ είναι πιθανό να έρθει η ισοπαλία στο Γερμανία - ΗΠΑ.
ΔιαγραφήΓιατί έπεσε η ισοπαλία απο το 5 στο 2,5 στο Γερμανία - ΗΠΑ??
Απλούστατα γιατί οι παίκτες θα κινηθούν μαζικά προς την ισοπαλία σε αυτό το ματς - επειδή είναι πιθανό να βολέψει η ισοπαλία ΓερμανοΑμερικάνους.
Σιγά μην αφήναν οι μπούκιδες τους παίκτες να πάρουν μια βολική ισοπαλία στο 5. Και αν πέσουν και φράγκα στο Χινάρι θα την κατεβάσουν και στο 1,5 - άμα λάχει.
Όμως περιμένω απο εσάς να μου γράψετε ευθαρσώς αν αυτό το ματσάκι είναι στημένο στο Χινάρι ή όχι. Τώρα να μου το γράψετε και όχι κατόπιν εορτής να το παίζουμε εκ τους ασφαλούς μάγκες.
Επειδή βλέπω ότι Αμερικάνοι και Γερμανοί μάλλον δεν θα χρειασθούν το Χινάρι - θεωρώ πολύ μικρό το 2,5 για να παίξω Χι το Γερμανία - ΗΠΑ.
Αυτό γράφω εγώ τώρα και όχι κατόπιν του αποτελέσματος.
Monsieur Takis και μόνο οι κανόνες της FIFA για τις διασταυρώσεις στους ομίλους λένε πολλά. Και φυσικό είναι όπου υπάρχει χρήμα να παίζονται και παιχνίδια. Οσο για το over 3.5 θα το τιμήσω σίγουρα. Ισως και over 4.5 αν έχει καλύτερη απόδοση στο Stoiximan.
Διαγραφή6.20 το over 4.5 στο STOIXIMAN και μόλις το τίμησα.Το over 3.5 το δίνει στο 3.10.
ΔιαγραφήΕγώ έχω τιμήσει το over 3,5 κύριε Δαρείε.
ΔιαγραφήΑλλά ερωτώ - αφού βλέπουμε στημένα, αλλά δεν τα ονοματίζουμε.
Ισημερινός - Γαλλία.
Γιατί να μην έρθει ΑΣΣΟΣ αφού η Γαλλία είναι αδιάφορη? Αλλά εδώ δεν βλέπει κανείς στημένος (θα το δει μόνο αν λήξει ο αγώνας με νίκη του ισημερινού). Βλέπουν όλοι στημένο στο Γερμανία - ΗΠΑ λόγω Κλίνσμαν, οπότε κάνουν διάφορους συνειρμούς στο μυαλό τους.
Αν ο Ισημερινός είχε Γάλλο προπονητή τότε οι παικταράδες (με τη βοήθεια και των ΜΜΕ) θα έβλεπαν στημένο και στο Ισημερινό - Γαλλία. Τώρα όμως όχι και ο Ισημερινός, έτσι, παίζεται πάνω απο τα 4.
Άσχετο - επειδή ο Ισημερινός μπορεί να κερδίσει τους αδιάφορους Γάλλους, η Ελβετία παίζεται άνετα με handicap 1 ή 2 τέρματα.
Η Γκάνα λέει στήνει παιχνίδια. Τέτοια διαβάζω και κρατάω την κοιλάρα μου απο τα γέλια. Όπως ο άλλος ο μάγος ο Νιγηριανός - που δεν το ήξερε κανένας - λέει ότι στήνει τα παιχνίδια της Νιγηρία, έτσι τώρα οι ΜΜΕδες θυμήθηκαν την Γκάνα ότι στήνει παιχνίδια.
ΔιαγραφήΜόλις διαβάζω τέτοιες ανοησίες απο τους ΜΜΕδες στην δεύτερη πρόταση έχω κλείσει το site ή την εφημερίδα που διαβάζω αυτές τις αηδίες.
Ακόμα θυμάμαι το 2-2 στο Euro 2004 της Δανίας με την Ολλανδία που είχε βρωμίσει η πιάτσα. Η δικιά μου ένσταση δεν αφορά το στήσιμο αλλά το ότι σε τέτοιου είδους διοργανώσεις καλό θα ήταν να παιζόταν μπάλα χωρίς σκοπιμότητες.
ΔιαγραφήΕκει θα βλέπαμε και την μαγκιά της κάθε ομάδας. Το εύκολο κομμάτι είναι η σκοπιμότητα. Το δύσκολο είναι να αποδείξεις ότι είσαι καλύτερος απο τον αντίπαλο.
ΔιαγραφήΠράγματι το 2-2 ήταν βολικό και για τις 2 ομάδες.
ΔιαγραφήΆλλο βολικό όμως και άλλο στημένο.
Κύριε Δαρείε - παίζουν Γερμανία - ΗΠΑ και μαθηματικώς καμιά απο τις 2 δεν έχει διασφαλίσει την πρόκριση στην επόμενη φάση.
Δεν βλέπω πουθενά κάτι κακό να έρθει το ματσάκι βολικό για ΓερμανοΑμερικάνους.
Αν ήθελαν οι Γκανέζοι ή οι Πορτογάλοι να έχουν καλύτερη τύχη τότε να ήταν προσεκτικότεροι στα δικά τους ματσάκια και όταν είχαν την τύχη τους στα πόδια τους.
Και όπως και να το κάνουμε ούτε η Γκάνα, ούτε η Πορτογαλία ήταν καλύτερες των Αμερικάνων. Κακά τα ψέματα.
ΔιαγραφήΟι Αμερικάνοι με τους Γερμανούς πρέπει να προκριθούν απο τον όμιλο.
Καλά θα κάνουν λοιπόν Γκανέζοι και Πορτογάλοι να φέρουν ένα Χινάρι στο δικό τους το παιχνίδι - έτσι προς τιμήν της καλύτερης ομάδας που ήταν οι ΗΠΑ και να τελειώσουν οι φιλοσοφικές συζητήσεις περί στημένων και βολικών παιχνιδιών.
Η Γκάνα και η Πορτογαλία ήταν κατώτεροι του αναμενόμενου. Το δίκαιο είναι να αποκλεισθούν
Το όλο θέμα βγήκε απο Αγγλία μεριά φυσικά. Για τους ευνόητους λόγους. Μετρ του στησίματος τα παιδιά.
ΔιαγραφήΝαι βρήκανε τα Αγγλάκια να στήσουν Αφρικάνους. Τους βρήκαν μπόσικους και πειναλέους και τα έριξαν στους Αφρικάνους τα στησίματα.
ΔιαγραφήΜεχρί πριν μια εβδομάδα μας είχαν ζαλίσει τα Αγγλάκια ότι η Αγγλία θα πάρει το Π.Κ. λόγω διαφόρων συμπτώσεων του 1966 που θα επαναληφθούν και το 2014.
Απο μακακίες τα Αγγλικά ΜΜΕ είναι πρώτα. Τέτοιες μακακίες πουλάνε και τέτοιες αηδίες θέλει να διαβάζει ο χαζοαναγνώστης.
Κυριε τακη δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο!!!πρεπει οι παιχτες να μαθουν να ξεχωριζουν το βολικο απο το στημενο..το οτι δυο ομαδες χρειαζονται ενα χιναρι για να πετυχουν προκριση,ρεκορ η οτιδηποτε αλλο σημαινει οτι προφανως δεν θα ζοριστουν ιδιαιτερα αλλα οχι οτι ειναι και μιλημενο..παντως χτες οι ΗΠΑ ηταν απλα ατυχες και οι πορτογαλοι με δυο φασεις εβαλαν γκολ αλλα αυτη ειναι η μαγεια του ποδοσφαιρου και ας χασαμε το στοιχημα στο 95'
ΔιαγραφήΤο Εκουαδόρ κύριοι - ερωτώ.
ΔιαγραφήΔεν αξίζει να το παίξω σε απόδοση στο 4,5???
Οι Γάλλοι έχουν εξασφαλίσει πρωτεία - μπορεί να προφυλάξουν και παίκτες. Το Εκουαδόρ όμως θα φάει σίδερα. Το 4,5 μου κάνει ως απόδοση.
Αν έρθει η νίκη του Εκουαδόρ τότε οι παίκτες θα λένε για στησίματα - ΟΧΙ όμως εγώ,
Συμφωνώ απόλυτα με τη διάκριση που κάνατε μεταξύ στημένου και βολικού.
ΔιαγραφήΕρώτηση....
Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από κάτι που έγραψε κάποιος (ο Κ Harry μήπως????) στον ιστότοπο του Κ Τάκη????
Ή από κάτι που ακούστηκε ή γράφτηκε εκτός????
Ρωτώ γιατί πρώτος αναφέρθηκα στο "βολικό" σενάριο ΗΠΑ - Γερμανία Χ και στην πτώση της απόδοσης.....
Η όλη συζήτηση ξεκίνησε έτσι απλώς - χωρίς κανένα ιδιαίτερο λόγο. Αφορμή πήρα απο κάποια δημοσιεύματα και απο τα ΜΜΕ που μας τα έχουν κάνει τσουρέκια απο σήμερα το πρωί περί στημένων Γκανέζων. Ακόμη και τώρα στο progame της ΝΕΡΙΤ τέτοια χαζά ακούω.
ΔιαγραφήΜε καλύψατε Κ Τάκη.
ΔιαγραφήΕγώ την έκανα την ζημιά το πρωί που πόσταρα το link με το δημοσίευμα της Telegraph. Σατανάς είμαι ο άτιμος. :)
ΔιαγραφήΔιόρθωση pre-game
ΔιαγραφήΕγώ πάντως ξανακόντραρα Ισπανία στο 1Χ αυτή την φορά. Οι παίκτες μυαλό δεν βάζουν. Φόρτωσαν πάλι Ισπανία - όχι τόσο πολύ, αλλά πάντως φόρτωσαν την Ισπανία.
Ασχετο: Χθες είδα την ταινία Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΑΟ. Σε όσους αρέσουν οι Κινέζικες ταινίες μην την χαλσουν. Εξαιρετική.
ΔιαγραφήΓιατί όχι DNB @ 6.50???
ΔιαγραφήΕγώ σήμερα έπαιξα την Βραζιλία με handicap 2 τερμάτων
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το γράφω προς τον κύριο Νέμο αφού συζητάγαμε το ματσάκι Καμερούν - Βραζιλία εχθές.
Είχατε δίκιο Κύριε Τάκη για το Καμερούν-Βραζιλία...
ΔιαγραφήΕγώ έφαγα μεγάλη ήττα και χαλάστηκα πολύ με το ΗΠΑ-Πορτογαλία...
Είχα παίξει δυάδα:
Νότια Κορέα-Αλγερία Over @ 2,55
ΗΠΑ-Πορτογαλία 2 Ημίχρονο/1 Τελικό @34,00
Βγήκε το πρώτο και χάθηκε το δεύτερο στο 95' !!!
Ο ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΣ ΒΑΡΕΛΑΣ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ!
Προσπαθώ να ξεχάσω τον τρισκατάρατο αλλά ακόμη δεν μπορώ. Μου θολώνει ακόμη το μυαλό αυτός ο Βαρέλας. Δεν μπορώ να το χωνέψω. Ήταν το δεύτερο παρολί του Π.Κ. που ποτέ δεν εισέπραξα.
ΔιαγραφήΑκόμη κύριε Νέμο είμαι τόσο θολωμένος που δεν έπαιξα εχθές και έτσι δεν πήρα Κολομβία και Ελλάδα - 2 ματσάκια που τα έβλεπα καθαρά.
Για το handicap της Βραζιλίας - θέλω ακόμη over 3,5 γκολ στο Γερμανία - ΗΠΑ και η νίκη της Ελβετίας με handicap 1 τέρμα.
Μας το χρωστάει η τύχη Κύριε Τάκη...
ΔιαγραφήΠρέπει να μας τα δώσει πίσω τουλάχιστον X2 για ψυχική οδύνη μετά από αυτό...
Πρέπει να ανασυνταχθούμε.
το spray του διαιτητή
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t1.0-9/10428489_10152509098304241_9219586848571615488_n.jpg
ΔΑΣΚΑΛΕ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΡΙΟΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΩ ΕΠΑΙΞΑ ΔΥΝΑΤΑ 345 1 ΣΤΑΝΤΑΡ 341 2 ΣΤΑΝΤΑΡ 342 2 ΣΤΑΝΤΑΡ ΚΑΙ 344 1 346 2 347 Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟ 336 1 339 2 ΣΥΣΤΗΜΑ 3,4,5 ΑΞΙΑ 4,80 ΚΕΡΔΟΣ 1391,86 ΕΥΡΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρετε κ. Τάκη και φίλοι Μουντιαλικοί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓαλλία και Βέλγιο μπορούν να γκελάρουν τώρα χωρίς συνέπειες (προσπάθησε κι η Ολλανδία, αλλά όπως είπε ένας φίλος όταν σε βολεύει η ισοπαλία στο τέλος βγαίνεις και κερδισμένος:)
κ. Λουκά 345, 341, 342, 344, 346, 347, 336, 339, πού βλέπουμε ποιες ομάδες είναι, δεν πάω πρακτορείο, Καλή επιτυχία!
Καράφλας
είναι στο κοπονι τεταρτη πεμπτη http://www.opap.gr/web/guest/praktoreio-football#d-3559
ΔιαγραφήΜεγαααααλο ΜΠΑΖΟ η Αγγλία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ νικητής του
ΔιαγραφήΒραζιλία - Χιλή
θα παίξει με τον νικητή του
Κολομβία - Ουρουγουάη
Θεωρώ ότι καλύτερο θα μπορούσε να ζητήσει η Βραζιλία. Παίζοντας εντός έδρας με ΛατινοΑμερικάνους - που είναι γνωστό το κόμπλεξ που έχουν απέναντι της - περνάει στο άνετο στους 4. Ακόμη και το φάντασμα της Βραζιλίας περνάει απο αυτά τα ζευγαρώματα.
Να μην το ξεχάσω.
ΔιαγραφήΞεφορτωθήκαμε και την Ιταλία - που αυτό που κάνει ΠΑΝΤΑ είναι να παίζει άμυνα - με τον γερο Πίρλο να είναι πιο αργός και απο σαλίγκαρο να περιμένει η ομάδα να βαρέσει κανένα γκολ φάουλ.
Βρε Ιταλιάνοι εδώ δεν κερδίσατε το Λουξεμβούργο πρόκριση στο MUNDIAL θέλατε???
παρολί για σήμερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκτή Ελεφ/στού περισσότ κορνερ @ 1.80
καρτες ελλάδος >1.5 @1.80
δυάδα @3.40
τον συνδυασμό κολομβία-ουρουγουή εγω δεν τον εχω 100% σιγουρο
όπως είχα αναλύσει προ 3 ημερών
Στη μπάντα όλοι οι Ευρωπαίοι άμπαλοι,καθαρίζει η ΦΙΦΑ το δρόμο για την Βραζιλία χεχε
ΑπάντησηΔιαγραφή1-0 η Εθνική μας σήμερα,με αυτογκόλ,πρόκριση στους "16" με Κόστα Ρίκα και περνάμε στα πέναλτυ στους "8" χωρίς να βάλουμε ούτε ένα γκολ χαχαχα
Ελλαδάραααααααααααααααααα ολέεεεεεεεεεεεεεεεεε
ΔιαγραφήΤΟ ΑΞΙΖΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ!
ΔιαγραφήΕύχομαι με την Κόστα Ρίκα να μας βγάλουν στο Σύνταγμα!
Στη μπάντα άμπαλοι Ευρωπαίοι,δίδαξε μπάλα η Ελλαδάρααααααααααααα μας..!
ΔιαγραφήΟι υπόλοιποι,επί του καναπέως...
Ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην ΕΘΝΙΚΗ μας η οποία απέδειξε ότι έχει ψυχή στα δύσκολα. Σαφώς και άξιζε καθώς ήταν ανώτεροι σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού.
ΔιαγραφήΚύριοι το ματς της Εθνικής ήταν αναμενόμενο.
ΔιαγραφήΜε γεροντάκια η Ακτή Ελεφαντοστού δεν θα πήγαινε πουθενά. Μέσο όρο ηλικίας της ενδεκάδας της Ακτής τα 29,8χρόνια!!!!!!!!!!!!
Ακόμη και η Εθνική μας με τον γεροΚαραγκούνη και τον Σάλπι είχε πολύ χαμηλότερο μέσο όρο ενδεκάδας.
Τέρμα!!
Καλοί οι της Ακτής αλλά κομπλεξάρες - δεν έχουν πάρει τίποτα, ούτε Κόπα Άφρικα. Τεράστιο κόμπλεξ. Αναμενόμενο ότι δεν θα μπορούσαν να αντέξουν τον αγώνα και θα έπαιζαν ρόλο κομπάρσου.
Καλημερα σε ολα τα παιδια του "Ποδοσφαιρικου Κουμαριου"....και τι ωραια που ξεκινησε η μερα. Τελικα τα παιδια της Ελλαδας ξυπνησαν και εδειξαν οτι και να τρεξουν μπορουν και να πασαρουν και να σκοραρουν. Τι να μας πουν ο Drodgba και η γιαγια Toure! Μπραβο στα παιδια. Και τελικα φανηκε πως το αποτελεσμα ειναι καλυτερο οταν εχεις συνδιαζεις ωραια και αποτελεσματικα την νεοτητα με την εμπειρια. Γιατι δεν τα σκοτωνουμε τα αλογα οταν περασουν τα 30.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω ειχα παιξει Ουρουγουαη, Κολομβια & Ελλαδα και ακριβες σκορ 2-1.
Πιστευω πως μετα απο αυτο τα παιδια θα κερδισουν και την Κοστα Ρικα.
ΑριαΚ
Κόστα Ρίκα - Ελλάδα
ΔιαγραφήΗ Κόστα Ρίκα παίζεται απο 2,4 εως 2,65 - το Χινάρι απο 2,9 εως 3,3 και η Ελλάς παίζεται απο 2,7 εως 3,05
Ερώτηση προς όλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞαφνικά όλοι οι ειδήμονες ανακάλυψαν το Ιράν.
Ερωτώ μπορείτε να παίξετε Ιράν στο 3,55 μόνο και μόνο επειδή έχει κίνητρο και τάχα μου έβαλε πολύ δύσκολα στην Αργεντινή???
Αν ήμασταν 1η αγωνιστική οι ίδιοι θα μας τα έκαναν τσουρέκια με τη Βοσνία και ότι ο ΑΣΣΟΣ στο 2,1 είναι μεγάλη ευκαιρία.
Θα ήθελα να σας διαβάσω.
Κύριε Δαρείε, κύριε Harry, κύριε Τζο και Νέμο τι λέτε??
Κύριε George?
Και σήμερα στο Ισημερινός - Γαλλία ο ΑΣΣΟΣ προσφέρεται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα. Αν ρίξουν τα πρώτα κλοτσίδια οι του ισημερινού τότε τα Γαλλάκια πρέπει να σκεφτούν ότι τα επόμενα ματσάκια είναι πιο σημαντικά, απο αυτό που τους είναι παντελώς αδιάφορο.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη εγώ πιστεύω σε νίκη του Ιράν σήμερα. Πιστεύω ότι θα κάνει ότι και η Ελλάδα. Στο 3,55 δεν το ποντάρω όμως.
ΔιαγραφήΚαι οι Γάλλοι πιστεύω ότι θα κάνουν πλάτες για να περάσουν οι φίλοι τους οι Ελβετοί και θα κερδίσουν τον Ισημερινό. Αλλά ούτε Γαλλία παίζω στο 1,72.
Σκέφτομαι αρρωστημένο παρολί σήμερα μπας και πάρω το αίμα μου πίσω για τα βαρέλια που βλέπω στον ύπνο μου...
Και τα τέσσερα σημερινά παιχνίδια:
X Ημίχρονο / 2 Τελικό.
Σάλταρα τελείως λέτε ή έχω ελπίδες?
Αν δω και το Ιράν κύριε Νέμο να παίρνει και στοίχημα πάνω του τότε θα τα έχω δει όλα σε αυτό το MUNDIAL.
ΔιαγραφήΝα θυμίσω ότι το Ιράν έχει προκριθεί απο τον όμιλο της Ασίας - όπου ήδη Αυστραλία - Ιαπωνια έχουν αποκλεισθεί, ενώ η Κορέα έχει λίγες μαθηματικές ελπίδες.
Βέβαια έχει την τύχη να είναι σε όμιλο με άμπαλους ξυλάγκουρους Αφρικάνους (Νιγηρία) που με κωλοφαρδία και διαιτησία φαίνεται να κερδίζουν την πρόκριση - ενώ συνάμα βρίσκουν τη Βοσνία αδιάφορη και απογοητευμένη.
ΔιαγραφήΕγώ το Ιράν το έχω να τρώει σήμερα όσα δεν έφαγε τα προηγούμενα 2 παιχνίδια - εκτός να παίξει πάλι για το 0-0.
Και η Αγγλία, και η Ισπανία και η Ιταλία αποκλείστηκαν Κύριε Τάκη, αλλά η Ελλαδάρα πέρασε!
ΔιαγραφήΓιατί να μην περάσει και το Ιράν με μισό μηδέν?
Ακριβώς!!! Μετά τις 2 πρώτες αγωνιστικές επείσθη ότι Ισπανία, Αγγλία και Ιταλία δεν άξιζε να περάσουν.
ΔιαγραφήΕσάς σας έπεισε το Ιράν με βάσει αυτά που έχετε δει - ότι μπορεί να κερδίσει τη Βοσνία?? Για να την κερδίσει πρέπει να παίξει πιο επιθετικά και δεν θα χρειασθεί 1 τέρμα - θα χρειαστεί τουλάχιστον 2.
Τέλος πάντων - εγώ αν παραμείνουν έτσι οι αποδόσεις του Βοσνία - Ιράν και συνεχίζουν οι, τάχα μου, ειδήμονες να μου πομπάρουν Ιράν θεωρώ παικτική ευκαιρία τη Βοσνία πάνω απο το 2,1 με 2,2.
ΔιαγραφήΓια να κοιτάξω προς Ιράν μεριά θέλω να δω τουλάχιστον το 4 μπροστά.
Δεν έχω πεισθεί ότι έχει ομάδα το Ιράν, ούτε το πομπάρω Κύριε Τάκη.
ΔιαγραφήΑπλά επειδή ούτε η Βοσνία είναι καμιά ομαδάρα, θεωρώ ότι αν πραγματικά θέλει να περάσει το Ιράν, υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να το καταφέρει.
Πάντως στα στοιχηματικά blogs, βλέπω όλοι να ποντάρουν στη Βοσνία.
Υποδείξετε μου μερικά τέτοια blogs
ΔιαγραφήΜερικά από αυτά είναι τα παρακάτω:
Διαγραφήhttp://www.bet-on-arme.com/prognostika-stoiximatos/prognostika-stoixima-ergolavos/2527-bosnia-iran-prognostika-mundial
http://www.bet-on-arme.com/prognostika-stoiximatos/pame-stoixima/2526-prognostika-pame-stoixima-25-06-14
http://www.bookenemy.com/neo/index.php?pID=1
http://www.luckybet.gr/tips/pagkosmio-kypello-podosfairou-prognostika-gia-ton-agona-bosnia-herzegovina-iran250614
http://mega-bet.blogspot.gr/2014/06/25614.html
Τα 2 πρώτα sites είναι το ίδιο sites.
ΔιαγραφήTo τελευταίο δεν το λαμβάνω καθόλου υπόψη. Έτσι παίζει αυτός. Πετάει μερικά φαβορι του 1,2 ή μερικές διπλές ευκαιρίες του 1,2 και δίνει μια 6αδα με φαβορία και μετά πετάει άλλο ένα δελτίο με Χινάρια εκτός λογικής ή μερικά αουτσάιντερ επίσης εκτός λογικής και έκανε τις προτάσεις του - όπου έχω πολλές αμφιβολίες αν αυτές τις επιλογές τις κάνει άνθρωπος.
Στέκομαι μόνο στον Φόντα.
Δεν το είχα προσέξει ότι πιστεύουμε τα ίδια.
Όταν συμφωνώ με Φόντα ή Billara τότε το παίζω το σημείο που ζαχαρώνω.
Ο Billaras άραγε έχει κάνει εκτίμηση του Βοσνία - Ιράν?
Πολύ ωραία ανάλυση - σαν να τα έχω γράψει εγώ.
Διαγραφήhttp://www.bookenemy.com/neo/index.php?pID=1
Κ Τάκη στοιχηματικά για μένα η φάση των ομίλων έχει τελειώσει.
ΔιαγραφήΤο μόνο που έπαιξα είναι το.....
ΗΠΑ - Γερμανία ακριβές σκορ 2 - 1 @ 9,00.
Αυτό σαν κάλυψη στο Χ από το trixie που περιμένω.
Κοιτάζω αποδόσεις στη φάση των νοκ άουτ.
PS Η καλύτερη μπάλα που έχω δει από την εθνική από το 2004 και μετά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Εάν σήμερα το Ιράν κερδίσει με 1-0 και η Νιγηρία χάσει με 1-0,τότε η 2η θέση θα κριθεί με κλήρωση...!
ΔιαγραφήΗ Βοσνία λόγους να δώσει το παιγνίδι στο Ιράν έχει μόνο θρησκευτικούς και όχι τόσο φανατικά(μόνο το 50% των Βοσνίων είναι μουσουλμάνοι).
Προσωπικά,παιγνίδια που δυσκολεύομαι να τα παρακολουθήσω(και ένα τέτοιο είναι το Βοσνία-Ιράν)δεν τα παίζω.
Σημερινή ΔΥΑΔΑ στο STOIXIMAN:
ΔιαγραφήΒΟΣΝΙΑ - ΙΡΑΝ Χ 3.60
ΝΙΓΗΡΙΑ - ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ UNDER 1.90
Απόδοση δυάδας 6.84
Και εκρεμμεί και το ΗΠΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ OVER 4.5 που παίχθηκε ΜΟΝΟ με απόδοση 6.20
Κύριοι ο Ισημερινός έχει φθάσει στα 5,75 και εδώ συζητάμε για το ανύπαρκτο Ιράν??
ΔιαγραφήΚύριοι Τζο και Harry σας ζήτησα μια εκτίμηση του αποτελέσματος Βοσνία - Ιράν.
Την έχετε την εκτίμηση ή όχι???
Η Η.Π.Α έχει φθάσει στο 11,00. Μήπως αξίζει και εκεί ένα bet?
ΔιαγραφήΣτον Ισημερινό σε αυτή την απόδοση θα ρισκάρω ένα bet.
Κατά τη γνώμη μου κύριε Νέμο δεν αξίζει το ρίσκο.
ΔιαγραφήΤο ματς είναι σημαδεμένο.
Ή θα έρθει ισόπαλο ή θα κερδίσει η Γερμανία με 3-2 (μικρότερη η πιθανότητα του 2-1).
Έτσι το βλέπω εγώ.
Ok ευχαριστώ.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη αφού επιμένετε(σας τρώει το χέρακι σας οσμίζομαι χεχε),αν και ζεσταίνομαι,το Ιράν το είδα πιο φρέσκο και έχει ξαναπαίξει τόσο νωρίς(με Αργεντινή)και άρα η όποια ζέστη δεν θα το επηρεάσει τόσο.
ΔιαγραφήΟι διεθνείς σχέσεις(με τις ΗΠΑ δηλαδή...)με τη νέα κυβέρνηση πλέον,έχουν σε κάποιο βαθμό εξομαλυνθεί και τουλάχιστον απ'τα κοράκια δεν θα σφαγεί.
Δεν καταλαβαίνω γιατί η χθεσινή(στα διεθνή φόρα) Βοσνία να δίδεται φαβορί και το σκληροτράχηλο Ιράν σε τιμές κοντά στο 3.60.
Στο ψαχνό κύριε Τάκη,Ιράν και εάν το παίξετε θα το δω για πάρτυ σας και μόνο...
Και κάτι ακόμη επειδή αναφέρατε το 5.75 του Ισημερινού.Είπαμε είμαστε υπέρ των Λάτιν κύριε Τάκη αλλά όχι και το Εκουαδόρ(έχει και εκεί Μπαρτσελόνα,πεθαμένη χαχαχα)στους 16...
ΔιαγραφήΚυριε τακη απο οσο εχω δει το ιραν ειναι μια κλασικη ομαδα στα προτυπα της εθνικης: παιχτες αμπαλοι πλην 1-2 παιχτων ταμπουρωμενοι πισω για 90 λεπτα που με καμια αντεπιθεση η κανενα στημενο ελπιζουν να βαλουν κανενα γκολακι.εγω το ιραν και 60 αποδοση να μου το εδινε σε ρολο οδηγου δεν το παιζω.και για μενα φαβορι ειναι η βοσνια η οποια δεν εδειξε τιποτα απο αυτα που περιμεναμε και ειχαμε δει στα προκριματικα και θα προσπαθησει για μενα 100% για τη νικη. οποτε το 1Χ2 δεν το αγγιζω διοτι μπορει να ερθει οτιδηποτε.αν πονταριζα κατι σαυτο το ματς θα ηταν 2-3 γκολ
ΔιαγραφήΕγώ νομίζω ότι το Ιράν θα φάει μια ξεγυρισμένη τριάρα. Εκτός αν ξαναπαίξει για το 0-0.
ΔιαγραφήΘα δούμε αν έχω διαβάσει καλά το ματσακι.
Βέβαια οι Βόσνιοι είναι απόγονοι της σχολής των πλάβι - και αν έχει πέσει γκρίνια τότε όλα μπορούμε να τα δούμε, ακόμη και τη συντριβή τους. Τελικά πήρα το over.
Γεια σας παιδιά, το Ιράν έχει μια μεγάλη νίκη το 1998 με τις ΗΠΑ 2-1, και τίποτε άλλο. Είναι άρρωστοι με τη μπάλα όπως εμείς, και αποτελέσματα περίπου όπως εμείς πριν το 2004. Το θέμα με τη Βοσνία είναι ότι ατύχησε μέχρι τώρα, απίθανο αυτογκόλ στο πρώτο ματς, κανονικό γκολ που δε μέτρησε στο δεύτερο, και δε μπορεί η τύχη να της γυρνά συνέχεια την πλάτη.
ΔιαγραφήΚαράφλας
Στο 6,1 το Εκουαδόρ κύριε Τζο. Δηλαδή 16% πιθανότητα του δίνουν.
ΔιαγραφήΔηλαδή το Εκουαδόρ δεν δύναται στις 100 φορές που θα παίξει με την Γαλλία, την αδιάφορη >Γαλλία να την κερδίσει 16 φορές??
Εκείνη η νίκη του ιράν έναντι των ΗΠΑ είχε πανηγυριστεί σαν να είχαν πάρει το Παγκόσμιο Κύπελλο.
ΔιαγραφήΤέλος πάντων εγώ επέλεξα over - αν θέλουν πρόκριση οι Ιρανοί θα πρέπει να βάλουν 2 τέρματα, γιατί κατ εμένα το 1 θα το φάνε.
Και στο Εκουαδόρ - Γαλλία επέλεξα over. Το άσσο του ισημερινού τον έχω επιλέξει απο προχθές, σε συνδυασμό με νίκη της Ελβετίας και handicap 1 τέρματος.
ΔιαγραφήΕπίσης σήμερα - που δεν θα έχει άγχος πρόκρισης η Αργεντινή - επέλεξα και το over της Αργεντινής. Πρέπει να φτιάξει ψυχολογία η Αργεντινή, ενόψει των νοκ άουτ παιχνιδιών. Αν παίξει όπως τα 2 πρώτα παιχνίδια δεν την βλέπω καθόλου καλά στα νοκ άουτ.
ΔιαγραφήΠεριμένω ανάσταση Αργεντινής παρόμοια με αυτή την ανάσταση της Βραζιλίας με το Καμερούν.
Κύριε Τάκη εάν περάσει και το Εκουαδόρ,θα'χουν περάσει ΟΛΕΣ οι λάτιν.100% δηλαδή ποσοστό ευστοχίας,υπερβολικό νομίζω...
ΔιαγραφήΤσίμπησε απ'ότι είδα έξω ο άσσος της Βοσνίας,επιμένω για το Ιράν,ίδωμεν...
Δεν λέω ότι θα περάσει το Εκουαδόρ - λέω ότι το 6 είναι πρόκληση.
ΔιαγραφήΜα εάν κερδίσει προκρίνεται,εκτός και αν η Ελβετία κερδίσει την Ονδούρα με 3+ γκολ διαφορά.Μέχρι Χ μπορεί,απίθανη θεωρώ τη νίκη με αυτή τη Γαλλία που τιμωρεί όποιον της δίνει χώρο.
ΔιαγραφήΚ Τάκη σχετικά με το Εκουαδόρ......
ΔιαγραφήΘα αφήσει ο Πλατινί έξω τον Μπλάτερ???????
Όπως, φαντάζομαι, θα είδατε κύριε Harry - άνετα θα μπορούσε να είχε πάρει εχθές το ματσάκι ο Ισημερινός και ταυτόχρονα να προκριθεί η Ελβετία και όχι το Εκουαδόρ.
ΔιαγραφήΚύριοι Τζο και Harry υπερεκτιμάτε την Γαλλία. Μην ξεχνάτε όμως ότι μιλάμε για Γαλλάκια που ένας Ζιντάν τα έβγαλε απο την αφάνεια. Εμένα η πρόβλεψη μου είναι ότι έχουν επιστρέψειι στις ναφθαλίνες τους. Οι νεκραναστάσεις τους δεν με ξεγελούν - μιλάμε για Γαλλάκια.
ΔιαγραφήGood morning!Κύριε Τάκη είχατε δίκιο για τη Βοσνία αλλά εγώ φταίω που με παρασύρατε να κάνω πρόβλεψη για παιγνίδια της πλάκας,όπως είχα πρωτοαναφέρει χαχαχα
ΔιαγραφήΒγήκε και το over,το πιάσατε από όλες τις μεριές το ματσάκι.
Η Γαλλία χθες,χωρίς να την έχω υπερτιμήσει και δεν την έχω αναφέρει άλλωστε ως φαβορί,κατέβηκε σχετικά χαλαρά και χωρίς Βαλμπουενά,Ζιρού,Εβρά και Βαράνε στο βασικό σχήμα.Φαινότανε άλλωστε ότι ο Ντεσάμπ ήθελε να δοκιμάσει και άλλα πράγματα,όντας περασμένος.
Ο Ισημερινός ταβάνιασε,δεν το είχε,μέχρι Χ όπως προέβλεψα.Θα επρόκειτο για υπερβολή να περάσουν 6 στις 6 λάτιν και το κοράκι έδειξε απ'το α'ημιχρόνιο ότι προστάτευε τα κοκόρια(αποβολή πεντακάθαρη σε κόρνερ των "μπλε").
Η Αργεντινή μου'δειξε και πάλι ότι όλα είναι ο Μέσι,ο οποίος όμως πιάνεται σχετικά εύκολα.Να δούμε και τι τιμωρία θα ρίξει η ΦΙΦΑ στον Σουάρες και αν θα κάνει ευκολότερα τα πράγματα για την Κολομβία στο παιγνίδι με τους Ουρουγουανούς.
Όλοι δουλεύουν για τους Βραζιλιάνους...
Good morning Mr tzo41. Spot on. Αναμενομενη η προσφερομενη προστασια στα κοκορακια. Απο την γαλλοφωνη Ακτη Ελεφαντοστου γαρ ο κυριος διαιτητης......
ΔιαγραφήAriaK
Κ Τάκη διαφωνώ πλήρως με 'σας και συμφωνώ με τον Κ Tzo.....
ΔιαγραφήΟι Γάλλοι μου αρέσουν αρκετά.Από ότι είδαμε μέχρι τώρα είναι ομάδα που ξέρει τι θέλει μέσα στο γήπεδο, έχει πλάνο αλλά και παίκτες ικανούς να το υποστηρίξουν με επιτυχία.
Πόσο μακριά θα φτάσουν??????
Άγνωστο....Το πραγματικό τέστ για τους Γάλλους θα είναι στη μεθεπόμενη φάση (λογικά με τους Γερμανούς).Μόνο λόγω ατυχήματος μπορεί να μην περάσει η Γαλλία τη Νιγηρία....
Και κάτι τελευταίο... Ο πραγματικός στόχος της Γαλλίας ,για μένα, δεν είναι το φετινό μουντιάλ αλλά το επόμενο ευρωπαΐκό (2016).
Αυτή και η Γερμανία είναι οι χώρες με την μεγαλύτερη παραγωγή παικτών!!!!!!
Επιτρέψτε μου ένα ακόμα σχόλιο σε κάτι που αναφέρατε λίγο πιο πάνω....
Διαγραφή"Δεν λέω ότι θα περάσει το Εκουαδόρ - λέω ότι το 6 είναι πρόκληση."
Το να αγοράσεις ένα σημείο που σου πουλάει ο μπουκ είναι συνδυασμός δύο παραμέτρων....
1) Τι ποσοστό επιτυχίας δίνεις στο σημείο.
2) Πόσο σου πουλάει ο μπουκ το ποσοστό αυτό.
Που πάει να πει.....
Δεν με ενδιαφέρει πόσο πουλάει ο μπουκ ένα σημείο αλλά πόσο πουλάει το ποσοστό επιτυχίας που δίνω ΕΓΩ στο σημείο αυτό.
Δεν με ενδιαφέρει πόσο πουλάει ο μπουκ ένα σημείο αλλά πόσο πουλάει το ποσοστό επιτυχίας που δίνω ΕΓΩ στο σημείο αυτό.
ΔιαγραφήΠΕΝΤΕ ΑΣΤΕΡΙΑ σε αυτο που μόλις γράψατε Monsieur Harrys.
Και ΦΥΣΙΚΑ το ίδιο ισύχει στο ακέραιο ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ.
Το ίδιο ακριβώς Κ Δαρείε....
ΔιαγραφήΓι αυτό άλλωστε και τα παίγνια αυτά είναι εθιστικά !!!!!!
Προσέφερε ο μπούκης στον παίκτη την ΔΕΗ στο 1.10€ και αυτός αγόραζε χρεοκοπία με απόδοση 1.05.......
Διαγραφή9 αγωνιστικές και 4 μηνάκια μόλις, έφαγε ο Σουάρες...!!!Τον κατακρεούργησαν κανονικά και μαζί αποτελείωσαν την Ουρουγουάη.Σου λέει η ΦΙΦΑ,άλλο Βραζιλία-Κολομβία και άλλο Brazil-Ουρουγουάη χεχε
ΔιαγραφήΣε αυτό που γράψατε κύριε Harry,για τη διοργάνωση του επόμενου Euro από τους Γάλλους,συμπληρώνω και το ότι το επόμενο Μουντιάλ(2018)διοργανώνεται στη Ρωσία.Στα υπόψιν κι αυτό για το βραδυνό κόντρα στην Αλγερία...
Καλά του έκαναν του Σουάρεζ - το έχει παρακάνει το παλικάρι. Θα πρότεινα ότι αν το ξανακάνει και το παίξει vampire ΙΣΟΒΙΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ!!!
ΔιαγραφήΤο ματσάκι Κολομβία - Ουρουγουάη θα έρθει Χιναράκι. Στην παράταση ας λύσουν τις διαφορές τους.
Εγώ κύριε harry εκτίθεμαι απο τώρα και λέω ότι τα Γαλλάκια ούτε μέσα στο σπίτι τους θα κάνουν κάτι αξιόλογο. Με μπόλικο σπρώξιμο και αν έχουν καλές διασταυρώσεις το πολύ μέχρι τα ημιτελικά θα φθάσουν στο Euro 2016.
ΔιαγραφήΑς μου αποδείξουν μέσα στα γήπεδα ότι τους έχω λογαριάσει λάθος.
Όπερ έδει δείξαι Κ Τάκη ;-))))))))))
ΔιαγραφήΛέτε να σπάσει φέτος η κατάρα των Γάλλων,που δεν μπορούν να προκριθούν όποτε συναντάνε τους Γερμανούς σε Μουντιάλ? Ματσάρα θα δούμε...
ΔιαγραφήΚυριοι εγω προσωπικα την Γερμανια την θεωρουσα αν οχι την καλυτερη μια απο τις καλυτερες ομαδες της φετινης διοργανωσης ομως με τις εμφανισεις της μου εδειξε οτι δεν ειναι το θηριο που περιμενα αλλα εχει χτυπητες αδυναμιες.με τις μεχρι τωρα εμφανισεις σιγουρα εχουν ξεχωρισει γαλλια και ολλανδια.σε συνδυασμο με το οτι το μουντιαλ διεξαγεται στη βραζιλια πιστευω στους τεσσερις θα εχουμε τα ζευγαρια γαλλια-βραζιλια και αργεντινη-ολλανδια
ΔιαγραφήΘα έλεγα κύριε George να μην κρίνετε απο το σημερινό ματσάκι.
ΔιαγραφήΣήμερα, καθαρά, Λέβ και Κλίνσμαν ''πόνταραν'' ότι η Γκάνα δεν μπορεί να κερδίσει την Πορτογαλία.
Εννοειται αυτο κυριε τακη..αλλα σε καμια περιπτωση δεν μπορω να αγνοησω το ματς με την γκανα η οποια παραλιγο να της την κανει την κηδεια και γενικα την κοντραρε αρκετα.οπως και να εχει βλεπω στους 16 αν περασει η αλγερια να εισπραξει μια 3αρα τουλαχιστον
ΔιαγραφήΠοια θα εισπράξει 3άρα??
ΔιαγραφήΗ Γερμανία απο την Αλγερία??
Χαχαχαχα οχι ειπαμε δεν ειμαι και για κλινικη ακομα.η αλγερια απο την γερμανια
ΔιαγραφήΤο ματς Κόστα Ρίκα - Ελλάδα θα είναι δύσκολο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια δυσκολότερο θα ήταν αν παίζαμε με Ουρουγουάη, λόγω του ότι οι Λάτιν είναι ικανοί με μια μαγική ενέργεια να μας καθαρίσουν εμάς τους Έλληνες. Δεν μας βόλευε με τίποτα αν παίζαμε με Ουρουγουάη.
Αντίθετα αν παίζαμε με Αγγλία ή Ιταλία (ειδικά με Ιταλία) θα ήταν εύκολα ματσάκια για εμάς. Αυτοί όσα λεπτά και να μας έπαιζαν γκολ δεν θα μας έβαζαν με τίποτα.
Τώρα η Κόστα Ρίκα μοιάζει λίγο με Λάτιν ομάδα. Δεν μας βολεύει - αλλά λόγω απειρίας, ίσως να έχουμε ένα μικρό, πολύ μικρό προβάδισμα. Για πρώτη φορά η Κόστα Ρίκα θα παίξει ως φαβορί. Καλά ήταν όταν έπαιζε με Αγγλίες, Ιταλίες και Ουρουγουάη που ήταν χαμένη απο χέρι. Τώρα θα έχει πολύ άγχος.
Η πρόβλεψή μου είναι ότι η Κόστα Ρίκα θα μπει τσαμπουκαλίδικα μέσα, για να μας σπάσει το ηθικό που μας κρατάει δεμένους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν τους περάσει και στραβώσουν μια-δυο φάσεις και αρχίσει η ελληνική γκρίνια, τότε τελειώσαμε.
Αν, από την άλλη, δεν μασήσουμε και κρατήσουμε χαρακτήρα, τότε θα εκνευριστούν αυτοί ως φαβορί και θα έχουμε τις πιθανότητες με το μέρος μας.
Όλα αυτά εφόσον δεν παίξει ο Κατσουράνης φυσικά :)
grthanasis
Εγώ ψηφίζω ότι αποφασίσει ο κόουτς - αλλά να αποφασίσει ο κόουτς και όχι η πιθανή κλίκα της ομάδας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο κόουτς αποφασίσει Κατσουράνης, τότε στηρίζω τον κόουτς. Το τι πιστεύω εγώ δεν έχει καμιά σημασία.
Εχθές ο γεροΚαραγκούνης έβγαλε μάτια. Έτρεχε σαν έφηβος.
Επιτέλους στην Ελλάδα πρέπει να μάθουμε να κάνουμε την πάπια και ο κόουτς ξέρει καλύτερα - ειδικά όταν φέρνει αποτελέσματα, τουμπεκα ψιλοκομμένο. Έχουμε γίνει όλοι προπονητές και αναλυτές χρηματαγορών.
Εχουν ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ στην Σουηδία. Δείτε τα σημερινά αποτελέσματα και θα καταλάβετε. Οχι μόνο τα τελικά αλλά και τα σκορ.
ΑπάντησηΔιαγραφήδασκαλε παλι μεσα στο γουβα
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αντίθεση με το ιράν που παίχθηκε εχθές απο πολύ κόσμο στην πολύ μικρή απόδοση του 3,5 κόντρα στην παικτική ευκαιρία της Βοσνίας στο 2,1 - σήμερα στο ματσάκι Αλγερία - Ρωσία βλέπουμε ανάλογες αποδόσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαφορά είναι ότι οι Ρώσοι δεν είναι Βόσνιοι και φυσικά οι Αλγερινοί δεν είναι πουθενάδες Ιρανοί.
Εδώ έχουμε το πάθος και την δύναμη των Αλγερινών, όπου σε συνδυασμό με τους Ρώσους που είναι καταπονημένοι απο τις θερμοκρασίες και την υγρασία της Βραζιλίας μας δίνουν την Αλγερία σε μια τιμή πάνω απο το 3 όπου κατ εμένα είναι ευκαιρία.
Επίσης εξωπραγματική είναι η απόδοση της ισοπαλίας του παιχνιδιού Πορτογαλία - Γκάνα και όμως οι παίκτες διαλέγουν νικητή και δεν αγοράζουν μια εξαιρετικά πιθανή ισοπαλία σε απόδοση πάνω απο το 4
Απόδοση τώρα 5 η ισοπαλία! (καλύτερη κι από δίκαιη αν και δε συμφέρει κανεναν απ τους δυο). Το θέμα είναι όταν ποντάρεις Χ ότι πχ παίρνει ο Βαρέλας, δίνει ωραία στο Ρονάλντο, λες πρόσεχε Κλαψιάρη μη το σουτάρεις θα κουτσαθείς κι άλλο, βάστα καλά αφρικάνικη ψυχή, κλέβουν οι Γκανέζοι βγαίνουν στην αντεπίθεση, λες πού πάτε αδερφοί Αγιού μην τρέχετε προς τα κει, στρίψτε πίσω στη σέντρα να παίξουμε Γερμανία Αυστρία ΗΠΑ, κοκ. αυτό δεν είναι ποδόσφαιρο. Το στοίχημα σκοτώνει το ποδόσφαιρο, όποιος κερδίζει στα χαρτιά χάνει στην αγάπη, 40 - λοβ στο τένις, οπότε πονταρίσματα μόνο 1 ή 2 ξερά:)
ΔιαγραφήΚαράφλας
Καλά τα λέτε - αλλά μπορεί να προηγείται η Γκάνα και να υποστηρίζεις δυνατά την Πορτογαλία ή το ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
ΔιαγραφήΝομίζω ότι ότι όταν ποντάρεις Χινάρι είναι ακριβώς το ίδιο με το αν ποντάρεις ΑΣΣΟ ή ΔΙΠΛΟ. Η μόνη μικρή διαφορά είναι ότι αν ποντάρεις ΑΣΣΟ ή ΔΙΠΛΟ ξέρεις απο την αρχή ποιόν υποστηρίζεις, ενω με το Χινάρι αποφασίζεις στην πορεία.
Κυριε τακη τα τελευταια νεα που διαβαζω λενε για μεγαλα πλακωματα στην γκανα και για ισοβιους αποκλεισμους μουνταρι και μποατενγκ.αυτο ειναι πολυ σημαντικο νεο που πιστευω πρεπει να λαβουμε υποψη μας γιατι εχουμε δει τι τυχη εχουν οι ομαδες με τετοιο κλιμα στα μουντιαλ..πιο προσφατο η γαλλια του 2010 που ετσι οπως πηγε ηρθε. οποτε πορτογαλια καρφωτο για σημερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα έχω μάθει αυτά τα νέα κύριε george - όμως δεν μπορώ να εμπιστευτώ αυτήν την κουρασμένη Πορτογαλία, με ένα Ρονάλντο ξεκάθαρα ταλαιπωρημένο. Το παιχνίδι αυτό δεν το ακούμπησα - περιμένω την Γερμανία με over 3,5 για να κλείσω ένα παρολί.
ΔιαγραφήΊδωμεν
ΕΠΑΙΞΑ 344..1 ..345..Χ/Χ.. 119.Χ. 347.Χ/Χ..ΑΞΙΑ Ο,30 ΛΕΠΤΑ ΚΕΡΔΟΣ 357,24 ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαινούργιο φρούτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.foreprize.com/
Στοίχημα σε μετοχές... Για μετά το Mundial! :-)
H Mπάρτσα πρωταθλήτρια Ισπανίας με 3-1 νίκες και ανατροπή έδρας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά αυτοί της Ρεάλ όλη τη χρονιά ήταν η σούπερ ομαδάρα, αλλά στο τέλος οι φάπες έπεσαν σύννεφο, τόσο στην Γιουρολήγκα, όσο και στην Ισπανία.
Αυτός ο προπονητής της Ρεάλ πολύ Αμερικανάκι!!!
Με μόλις 1,50 ευρώ πήρε 15.501,75 ευρώ ο τυχερός παίκτης του «Πάμε ΣΤΟΙΧΗΜΑ» http://bankingnews.gr/προϊοντικά/item/150089-οπαπ-μεγάλα-κέρδη-στο-μουντιάλ-με-τα-ημίχρονα-τελικά.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΑΣΚΑΛΕ από παρασκευη εως δευτερα βρες 5 αγωνεςΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ να παιξουμε σιστιμα 3,4,5,
ΑπάντησηΔιαγραφή