Στους 64 αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2014 αναμένονται να εμφανιστούν 16 ισόπαλα αποτελέσματα (ποσοστό 25%) εως 19 (ποσοστό 29,68%).
Πάμε να δούμε την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων.
17/06 22:00 Βραζιλία - Μεξικό
Η Βραζιλία θα κερδίσει το Μεξικό, αλλά ποιος παίζει τώρα αποδόσεις του 1,25 με 1,35? Ειδικά όταν απέναντι στη Βραζιλία υπάρχει το Μεξικό που δεν την φοβάται την Βραζιλία, την έχει αντιμετωπίσει πολλές φορές και τις έχει κάνει κάμποσες κηδείες.
Ένα άλλο θέμα είναι ότι όλοι έμαθαν τα over και τώρα, που ρίχνουν οι μπούκιδες τις αποδόσεις των over, να δείτε ότι θα βγαίνουν τα unders 2,5.
Δύσκολο ματσάκι. Σιγά μην την ξαναπάθει η Βραζιλία να φάει γκολ. Όλοι στην άμυνα, να παίξουμε το κατενάτσιο και αν μπροστά βγάλουν καμιά ευκαιρία να πάρουν το ματς με 1-0, άντε 2-0 το πολύ.
Απο την άλλη μεριά το Μεξικό δεν θέλει να ανοίξει πολύ το ματς, καθώς η πρόκριση θα παιχθεί μάλλον με την Κροατία την επόμενη αγωνιστική και σε περίπτωση ισοβαθμίας θα μετρήσει η συνολική διαφορά τερμάτων.
Αν χάσει το Μεξικό (δεν αποκλείω το 0-0) θα ήθελε να χάσει με 1 γκολ διαφορά, μήπως και το ευνοεί την τελευταία αγωνιστική η ισοπαλία με την Κροατία.
Βλέπω under 2,5 με απόδοση πάνω απο 2 και No Goal
19/06 01:00 Καμερούν - Κροατία
Εντάξει είπαμε - άμπαλοι φιτσουλέοι οι Καμερουνέζοι με τον γερο Ετό μπροστάρη, αλλά όχι και να δίνεται η Κροατία τόσο grand φαβόρα σε αποδόσεις απο 1,65 εως 1,75 επειδή, τάχα μου, δυσκόλεψε την Βραζιλία με τη βοήθεια του αυτογκόλ του μαλλιά του Μαρσέλο.
Εγώ Κροατία σε αυτές τις ξεφτιλο-αποδόσεις δεν θα παίξω. Αν μου έρθει κάποια άλλη έμπνευση θα σας το πω.
18/06 19:00 Αυστραλία - Ολλανδία
Ποια Αυστραλία τώρα? Πάμε παρακάτω - την καθαρίζει η Ολλανδία κερδίζοντας την με 2 γκολ διαφορά και άνω και η πρώτη θέση του ομίλου ανήκει στην Ολλανδία. Έτσι αποφεύγει την Βραζιλία, ενώ έχει τη δυνατότητα να κάνει και κανένα δωράκι στο επόμενο παιχνίδι στη Χιλή. Αν χρειαστεί, η εκδίκηση των οράνιε απέναντι στους Ισπανούς θα είναι πολύ γλυκιά.
18/06 22:00 Ισπανία - Χιλή
Τυχαίο γεγονός θα σκεφτούν οι παίκτες ότι ήταν η συντριβή των Ισπανών απο την Ολλανδία. Τα τελευταία 6 χρόνια αυτή η Ισπανία έχει πάρει πολύ περισσότερα από όσα πραγματικά άξιζε, λέω εγώ. 2 συνεχόμενες κατακτήσεις Ευρωπαϊκων πρωταθλημάτων και στο ενδιάμεσο ένα Παγκόσμιο κύπελλο για την Ισπανία. Όμως στους 10 νοκ άουτ αγώνες (συμπεριλαμβανομένων και των 3 τελικών) τους 7 τους πήρε είτε με 1-0, είτε στην παράταση, είτε στα πέναλτι.
Καλή ομάδα - η καλύτερη ομάδα που είχαν ποτέ οι Ισπανοί σε Εθνικό επίπεδο, αλλά ήρθε η ώρα και η τύχη να τους γυρίσει την πλάτη.
Δεν είναι δυνατόν να προσφέρεται η Ισπανία στο 1,6 με 1,65 σε ένα τέτοιο ματς και μετά απο τέτοια κατραπακιά και οι παίκτες να πέφτουν πάνω στην Ισπανία.
19/06 19:00 Κολομβία - Ακτή Ελεφ.
Εμένα η Ακτή δεν μου άρεσε. Ήταν όπως ακριβώς την περίμενα. Τους έκατσε το ματσάκι και το πήραν σε δύο φασούλες, όταν μπήκε αλλαγή ο Ντροκμπά και μπερδεύτηκαν οι κοντοστούπιδες Ιαπωνέζοι. Η Κολομβία θα τους καθαρίσει και θα καθαρίσει την πρωτιά του ομίλου.
Ο ΑΣΣΟΣ σε αποδόσεις πάνω απο το 2 μου κάνει - αφήστε που πιστεώ ότι αν η Ελλάδα θέλει την νίκη για να προκριθεί στην επόμενη φάση την έχει στο τσεπάκι της με αυτήν την Ακτή που στα μάτια μου είναι για τα μπάζα
20/06 01:00 Ιαπωνία - Ελλάδα
Όλοι πίσω στην άμυνα. Κλεινόμαστε και περιμένουμε τους κοντοστούπιδες.
Είμαστε μια γερασμένη ομάδα που δεν έχει αξιόπιστους επιθετικούς. Ως Εθνική Ελλάδος (όπως και η Ισπανία) τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε πάρει πολύ περισσότερα απο όσα πραγματικά αξίζαμε και γιαυτό αξίζουν πολλά μπράβο στα παιδιά και στα κουρασμένα γερόντια
Όμως είναι ξεκάθαρο ότι αν η Εθνική μας παίξει συγκεντρωμένα, με όσο το δυνατόν λιγότερα γερόντια στην σύνθεση της και βάζοντας βασικό τον άμπαλο ξυλόγκουρου Μήτρογλου όπου λόγω όγκου μέσα στην μεγάλη περιοχή των κοντοστούπιδων Ιαπώνων θα έχει πλεονέκτημα, τότε η Ελλάδα θα έχει μεγάλη τύχη ακόμη και για τη νίκη.
Εννοείται ότι θα πρέπει να αφήσουμε και εμείς ως Έλληνες τις παπαρόλες μας, ότι τάχα μου είμαστε ομαδάρα και τους έχουμε - όπως συνέβη στο ματς με την Κολομβία.
Ο Σάντος ελπίζω να πράξει τις αναγκαίες διορθώσεις στην εντεκάδα και να προσγειώσει τους παίκτες μας στην πραγματικότητα. ότι δηλαδή είμαστε μια μέτρια ομάδα που πάμε για ό,τι καλύτερο μας κάτσει.
Βλέπω πιθανή την ισοπαλία με 0-0 και γιατί όχι νίκη με 1-0 της Ελλάδος
20/06 19:00 Ιταλία - Κόστα Ρίκα
1,5 με 1,6 δίνεται ο ΑΣΣΟΣ της Ιταλίας απο τους μπούκιδες. Όχι βέβαια δεν θα πάρω. Να ήταν καμιά άλλη Εθνική (Αργεντινή, Βραζιλία, Γερμανία) θα τον είχα πάρει αυτόν τον άσσο του 1,6 - όχι όμως απο την Ιταλία. Η Ιταλία είναι ικανή να φέρνει ισοπαλίες με τις μικρομεσαίες ομάδες απο την μια και απο την άλλη να μην κερδίζεται απο τις ομαδάρες.
Θα σκεφτώ αν πρέπει να κοντράρω την Ιταλία με κανένα Χινάρι
19/06 22:00 Ουρουγουάη - Αγγλία
Κάθονται οι Άγγλοι και βγάζουν στατιστικά για το ποιος πήρε την Γιουροβίσιον και ποιος το Τσάμπιον Λήγκ το 1966 για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η Αγγλία όπως το 1966 έτσι και το 2014 θα πάρει το Mundial. Άρες μάρες κουκουνάρες - αντί να δουν οι Άγγλοι ότι κάτι δεν πάει καλά με την Εθνική τους ομάδα, κάθονται και αραδιάζουν ανοησίες.
Τεράστιο το κόμπλεξ η Αγγλία. Δύσκολος ο όμιλος της Αγγλίας. Δεν θα διαφωνήσω. Για εμένα, ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ τον όμιλο, μέχρι τους 8 θα φθάσει.
Αν βγουν 1οι στον όμιλο οι Ιταλοί τότε στους 8 πάνε πάνω στην Ολλανδία - αν βγουν 2οι θα βρουν την Βραζιλία.
Ποια Ουρουγουάη τώρα. Ένα μάτσο χάλια είναι. Μέχρι και η Αγγλία θα την κερδίσει.
20/06 22:00 Ελβετία - Γαλλία
Δύσκολο παιχνίδι. Ντέρμπι. Υπερτερούν οι Γάλλοι σε ταλέντο και οι Ελβετοί στον πάγκο όπου κάθεται ο Γερμαναράς Χίτσφελντ - μερικές κλάσεις παραπάνω απο τον καψερό τον Ντεσάμπ.
Ίσως Χινάρι. Γάλλους στο 1,85 και κάτω δεν πρόκειται να παίξω - ίσως επιλέξω under.
21/06 01:00 Ονδούρα - Ισημερινός
Η Ονδούρα ίσως είναι η χειρότερη ομάδα του Mundial. Αυτοί για να βάλουν γκολ πρέπει να κάνουν τάμα στην Παναγιά. Για την ακρίβεια κάνουν τάμα κάθε φορά που περνάνε την σέντρα, για να βάλουν γκολ πρέπει να κάνουν περισσότερα τάματα.
Ο Ισημερινός έστω και με μισό μηδέν τους κερδίζει και φυσικά το παιχνίδι είναι No goal.
21/06 19:00 Αργεντινή - Ιράν
Εντάξει τώρα πήγε και το Ιράν στο Παγκόσμιο κύπελλο για να συμπληρώσει τις 32 ομάδες. Μέχρι εκεί καλά ήταν, άντε να πάρει και καμιά ισοπαλία απο τους ξυλάγκουρους της Νιγηρίας. Τώρα μένει να δούμε πόσα τεμάχια θα αρπάξει το Ιράν απο την Αργεντινή.
No goal και καθαρή νίκη της Αργεντινής απο το Α΄ημίχρονο με διαφορά τερμάτων 2 και άνω.
22/06 01:00 Νιγηρία - Βοσνία
Δεν πιστεύω σε Αφρικάνους, δεν πιστεύω σε καμιά Νιγηρία. Τα έχω γράψει και τα έχω δηλώσει επανειλημμένως αυτά.
Αν σκοράρει η Βοσνία και εγώ πιστεύω ότι θα σκοράρει, τότε θα το πάρει το ματς.
Η Βοσνία σε αποδόσεις πάνω απο 2 μου αρέσει - ε, δεν είναι και Ελλάδα η Βοσνία.
17/06 01:00 Γκάνα - ΗΠΑ
Έχω δηλώσει ότι περιμένω ισοπαλία και μάλιστα με σκορ 1-1. Θα δούμε τι θα δούμε.
(2η αγωνιστική)
21/06 22:00 Γερμανία - Γκάνα
Ποια Γκάνα τώρα - πάμε παρακάτω. Η Γερμανία είναι μια κλάση παραπάνω, αλλά στο 1,25 με 1,3 δεν θα την ποντάρω.
Ας έρθει η ώρα του αγώνα και θα δούμε αν υπάρχει κάποια έμπνευση.
Έλα βρε Γερμανίαααααααααααααααααααα
23/06 01:00 ΗΠΑ - Πορτογαλία
Δεν φτάνει που η Πορτογαλία δεν τραβούσε στα φιλικά και το ότι ο Ρονάλντο δεν είναι στα καλά του, ήρθαν και οι απώλειες για τους Πορτογάλους απο το παιχνίδι με τους Γερμαναράδες.
Με πεσμένο το ηθικό οι Αμερικάνοι είναι ικανοί για να στείλουν στο καναβάτσο τους Πορτογάλους.
Κοτάζω προς τα Αμερικανάκια.
17/06 19:00 Βέλγιο - Αλγερία
Δεν το πιστεύω το Βέλγιο. Θα με εκπλήξει αν κάνει κάτι σπουδαίο σε αυτό το Mundial. Φρονώ ότι η Αλγερία είναι ικανή να τους βάλει μεγάααααααλους προβληματισμούς.
Υπέρ του Βελγίου δεν πρόκειται να ποντάρω σε κανέναν αγώνα του. Θα πρέπει να με πείσουν ότι αξίζουν - προς το παρόν τους θεωρώ φούσκους γεμάτους αέρα.
18/06 01:00 Ρωσία - Νότια Κορέα
Η Ρωσία σε αποδόσεις πάνω απο το 2 μου αρέσει πολύ και παίρνω το ρίσκο. Τα Κορεατάκια δεν μπορούν.
(2η αγωνιστική)
22/06 19:00 Βέλγιο - Ρωσία
Σχολιασμοί μετά την πρώτη αγωνιστική. Να δούμε και τα αποτελέσματα της Α΄ Αγωνιστικής, να δούμε και αν έχουμε διαβάσει καλά τις ομάδες και θα επανέλθω.
22/06 22:00 Νότια Κορέα - Αλγερία
Σχολιασμοί μετά την πρώτη αγωνιστική. Να δούμε και τα αποτελέσματα της Α΄Αγωνιστικής, να δούμε και αν έχουμε διαβάσει καλά τις ομάδες και θα επανέλθω.
Υπενθυμίζω τα μακροπρόθεσμα μου
1) Νικητής Mundial --> Brazil στο 3,85
2) Ελλάδα θα βάλει κάτω απο 2,5 γκολ στο 1,87
3) Πρώτος σκόρερ Mundial ---> Higuain στο 20 (εδώ θα πάμε κουβά - η Αργεντινή είναι προβληματική, ενώ οι Γερμαναράδες είναι αγριεμένοι. Πρώτος σκόρερ ο Μίλερ ο Γερμαναράς.)
Βλέπω τετράδα στο MUNDIAL
Βραζιλία
Αργεντινή
Γερμανία
- To 2010 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 17 Χινάρια - 14 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To 2006 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 17 Χινάρια - 11 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To 2002 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 18 Χινάρια - 14 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
- To1998 στους 64 αγώνες εμφανίστηκαν 20 Χινάρια - 16 ισοπαλίες στην φάση των ομίλων που έγιναν 48 ματς.
Πάμε να δούμε την δεύτερη αγωνιστική των ομίλων.
17/06 22:00 Βραζιλία - Μεξικό
Η Βραζιλία θα κερδίσει το Μεξικό, αλλά ποιος παίζει τώρα αποδόσεις του 1,25 με 1,35? Ειδικά όταν απέναντι στη Βραζιλία υπάρχει το Μεξικό που δεν την φοβάται την Βραζιλία, την έχει αντιμετωπίσει πολλές φορές και τις έχει κάνει κάμποσες κηδείες.
Ένα άλλο θέμα είναι ότι όλοι έμαθαν τα over και τώρα, που ρίχνουν οι μπούκιδες τις αποδόσεις των over, να δείτε ότι θα βγαίνουν τα unders 2,5.
Δύσκολο ματσάκι. Σιγά μην την ξαναπάθει η Βραζιλία να φάει γκολ. Όλοι στην άμυνα, να παίξουμε το κατενάτσιο και αν μπροστά βγάλουν καμιά ευκαιρία να πάρουν το ματς με 1-0, άντε 2-0 το πολύ.
Απο την άλλη μεριά το Μεξικό δεν θέλει να ανοίξει πολύ το ματς, καθώς η πρόκριση θα παιχθεί μάλλον με την Κροατία την επόμενη αγωνιστική και σε περίπτωση ισοβαθμίας θα μετρήσει η συνολική διαφορά τερμάτων.
Αν χάσει το Μεξικό (δεν αποκλείω το 0-0) θα ήθελε να χάσει με 1 γκολ διαφορά, μήπως και το ευνοεί την τελευταία αγωνιστική η ισοπαλία με την Κροατία.
Βλέπω under 2,5 με απόδοση πάνω απο 2 και No Goal
19/06 01:00 Καμερούν - Κροατία
Εντάξει είπαμε - άμπαλοι φιτσουλέοι οι Καμερουνέζοι με τον γερο Ετό μπροστάρη, αλλά όχι και να δίνεται η Κροατία τόσο grand φαβόρα σε αποδόσεις απο 1,65 εως 1,75 επειδή, τάχα μου, δυσκόλεψε την Βραζιλία με τη βοήθεια του αυτογκόλ του μαλλιά του Μαρσέλο.
Εγώ Κροατία σε αυτές τις ξεφτιλο-αποδόσεις δεν θα παίξω. Αν μου έρθει κάποια άλλη έμπνευση θα σας το πω.
18/06 19:00 Αυστραλία - Ολλανδία
Ποια Αυστραλία τώρα? Πάμε παρακάτω - την καθαρίζει η Ολλανδία κερδίζοντας την με 2 γκολ διαφορά και άνω και η πρώτη θέση του ομίλου ανήκει στην Ολλανδία. Έτσι αποφεύγει την Βραζιλία, ενώ έχει τη δυνατότητα να κάνει και κανένα δωράκι στο επόμενο παιχνίδι στη Χιλή. Αν χρειαστεί, η εκδίκηση των οράνιε απέναντι στους Ισπανούς θα είναι πολύ γλυκιά.
18/06 22:00 Ισπανία - Χιλή
Τυχαίο γεγονός θα σκεφτούν οι παίκτες ότι ήταν η συντριβή των Ισπανών απο την Ολλανδία. Τα τελευταία 6 χρόνια αυτή η Ισπανία έχει πάρει πολύ περισσότερα από όσα πραγματικά άξιζε, λέω εγώ. 2 συνεχόμενες κατακτήσεις Ευρωπαϊκων πρωταθλημάτων και στο ενδιάμεσο ένα Παγκόσμιο κύπελλο για την Ισπανία. Όμως στους 10 νοκ άουτ αγώνες (συμπεριλαμβανομένων και των 3 τελικών) τους 7 τους πήρε είτε με 1-0, είτε στην παράταση, είτε στα πέναλτι.
Καλή ομάδα - η καλύτερη ομάδα που είχαν ποτέ οι Ισπανοί σε Εθνικό επίπεδο, αλλά ήρθε η ώρα και η τύχη να τους γυρίσει την πλάτη.
Δεν είναι δυνατόν να προσφέρεται η Ισπανία στο 1,6 με 1,65 σε ένα τέτοιο ματς και μετά απο τέτοια κατραπακιά και οι παίκτες να πέφτουν πάνω στην Ισπανία.
19/06 19:00 Κολομβία - Ακτή Ελεφ.
Εμένα η Ακτή δεν μου άρεσε. Ήταν όπως ακριβώς την περίμενα. Τους έκατσε το ματσάκι και το πήραν σε δύο φασούλες, όταν μπήκε αλλαγή ο Ντροκμπά και μπερδεύτηκαν οι κοντοστούπιδες Ιαπωνέζοι. Η Κολομβία θα τους καθαρίσει και θα καθαρίσει την πρωτιά του ομίλου.
Ο ΑΣΣΟΣ σε αποδόσεις πάνω απο το 2 μου κάνει - αφήστε που πιστεώ ότι αν η Ελλάδα θέλει την νίκη για να προκριθεί στην επόμενη φάση την έχει στο τσεπάκι της με αυτήν την Ακτή που στα μάτια μου είναι για τα μπάζα
20/06 01:00 Ιαπωνία - Ελλάδα
Όλοι πίσω στην άμυνα. Κλεινόμαστε και περιμένουμε τους κοντοστούπιδες.
Είμαστε μια γερασμένη ομάδα που δεν έχει αξιόπιστους επιθετικούς. Ως Εθνική Ελλάδος (όπως και η Ισπανία) τα τελευταία 10 χρόνια έχουμε πάρει πολύ περισσότερα απο όσα πραγματικά αξίζαμε και γιαυτό αξίζουν πολλά μπράβο στα παιδιά και στα κουρασμένα γερόντια
Όμως είναι ξεκάθαρο ότι αν η Εθνική μας παίξει συγκεντρωμένα, με όσο το δυνατόν λιγότερα γερόντια στην σύνθεση της και βάζοντας βασικό τον άμπαλο ξυλόγκουρου Μήτρογλου όπου λόγω όγκου μέσα στην μεγάλη περιοχή των κοντοστούπιδων Ιαπώνων θα έχει πλεονέκτημα, τότε η Ελλάδα θα έχει μεγάλη τύχη ακόμη και για τη νίκη.
Εννοείται ότι θα πρέπει να αφήσουμε και εμείς ως Έλληνες τις παπαρόλες μας, ότι τάχα μου είμαστε ομαδάρα και τους έχουμε - όπως συνέβη στο ματς με την Κολομβία.
Ο Σάντος ελπίζω να πράξει τις αναγκαίες διορθώσεις στην εντεκάδα και να προσγειώσει τους παίκτες μας στην πραγματικότητα. ότι δηλαδή είμαστε μια μέτρια ομάδα που πάμε για ό,τι καλύτερο μας κάτσει.
Βλέπω πιθανή την ισοπαλία με 0-0 και γιατί όχι νίκη με 1-0 της Ελλάδος
20/06 19:00 Ιταλία - Κόστα Ρίκα
1,5 με 1,6 δίνεται ο ΑΣΣΟΣ της Ιταλίας απο τους μπούκιδες. Όχι βέβαια δεν θα πάρω. Να ήταν καμιά άλλη Εθνική (Αργεντινή, Βραζιλία, Γερμανία) θα τον είχα πάρει αυτόν τον άσσο του 1,6 - όχι όμως απο την Ιταλία. Η Ιταλία είναι ικανή να φέρνει ισοπαλίες με τις μικρομεσαίες ομάδες απο την μια και απο την άλλη να μην κερδίζεται απο τις ομαδάρες.
Θα σκεφτώ αν πρέπει να κοντράρω την Ιταλία με κανένα Χινάρι
19/06 22:00 Ουρουγουάη - Αγγλία
Κάθονται οι Άγγλοι και βγάζουν στατιστικά για το ποιος πήρε την Γιουροβίσιον και ποιος το Τσάμπιον Λήγκ το 1966 για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι η Αγγλία όπως το 1966 έτσι και το 2014 θα πάρει το Mundial. Άρες μάρες κουκουνάρες - αντί να δουν οι Άγγλοι ότι κάτι δεν πάει καλά με την Εθνική τους ομάδα, κάθονται και αραδιάζουν ανοησίες.
Τεράστιο το κόμπλεξ η Αγγλία. Δύσκολος ο όμιλος της Αγγλίας. Δεν θα διαφωνήσω. Για εμένα, ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ τον όμιλο, μέχρι τους 8 θα φθάσει.
Αν βγουν 1οι στον όμιλο οι Ιταλοί τότε στους 8 πάνε πάνω στην Ολλανδία - αν βγουν 2οι θα βρουν την Βραζιλία.
Ποια Ουρουγουάη τώρα. Ένα μάτσο χάλια είναι. Μέχρι και η Αγγλία θα την κερδίσει.
20/06 22:00 Ελβετία - Γαλλία
Δύσκολο παιχνίδι. Ντέρμπι. Υπερτερούν οι Γάλλοι σε ταλέντο και οι Ελβετοί στον πάγκο όπου κάθεται ο Γερμαναράς Χίτσφελντ - μερικές κλάσεις παραπάνω απο τον καψερό τον Ντεσάμπ.
Ίσως Χινάρι. Γάλλους στο 1,85 και κάτω δεν πρόκειται να παίξω - ίσως επιλέξω under.
21/06 01:00 Ονδούρα - Ισημερινός
Η Ονδούρα ίσως είναι η χειρότερη ομάδα του Mundial. Αυτοί για να βάλουν γκολ πρέπει να κάνουν τάμα στην Παναγιά. Για την ακρίβεια κάνουν τάμα κάθε φορά που περνάνε την σέντρα, για να βάλουν γκολ πρέπει να κάνουν περισσότερα τάματα.
Ο Ισημερινός έστω και με μισό μηδέν τους κερδίζει και φυσικά το παιχνίδι είναι No goal.
21/06 19:00 Αργεντινή - Ιράν
Εντάξει τώρα πήγε και το Ιράν στο Παγκόσμιο κύπελλο για να συμπληρώσει τις 32 ομάδες. Μέχρι εκεί καλά ήταν, άντε να πάρει και καμιά ισοπαλία απο τους ξυλάγκουρους της Νιγηρίας. Τώρα μένει να δούμε πόσα τεμάχια θα αρπάξει το Ιράν απο την Αργεντινή.
No goal και καθαρή νίκη της Αργεντινής απο το Α΄ημίχρονο με διαφορά τερμάτων 2 και άνω.
22/06 01:00 Νιγηρία - Βοσνία
Δεν πιστεύω σε Αφρικάνους, δεν πιστεύω σε καμιά Νιγηρία. Τα έχω γράψει και τα έχω δηλώσει επανειλημμένως αυτά.
Αν σκοράρει η Βοσνία και εγώ πιστεύω ότι θα σκοράρει, τότε θα το πάρει το ματς.
Η Βοσνία σε αποδόσεις πάνω απο 2 μου αρέσει - ε, δεν είναι και Ελλάδα η Βοσνία.
17/06 01:00 Γκάνα - ΗΠΑ
Έχω δηλώσει ότι περιμένω ισοπαλία και μάλιστα με σκορ 1-1. Θα δούμε τι θα δούμε.
(2η αγωνιστική)
21/06 22:00 Γερμανία - Γκάνα
Ποια Γκάνα τώρα - πάμε παρακάτω. Η Γερμανία είναι μια κλάση παραπάνω, αλλά στο 1,25 με 1,3 δεν θα την ποντάρω.
Ας έρθει η ώρα του αγώνα και θα δούμε αν υπάρχει κάποια έμπνευση.
Έλα βρε Γερμανίαααααααααααααααααααα
23/06 01:00 ΗΠΑ - Πορτογαλία
Δεν φτάνει που η Πορτογαλία δεν τραβούσε στα φιλικά και το ότι ο Ρονάλντο δεν είναι στα καλά του, ήρθαν και οι απώλειες για τους Πορτογάλους απο το παιχνίδι με τους Γερμαναράδες.
Με πεσμένο το ηθικό οι Αμερικάνοι είναι ικανοί για να στείλουν στο καναβάτσο τους Πορτογάλους.
Κοτάζω προς τα Αμερικανάκια.
17/06 19:00 Βέλγιο - Αλγερία
Δεν το πιστεύω το Βέλγιο. Θα με εκπλήξει αν κάνει κάτι σπουδαίο σε αυτό το Mundial. Φρονώ ότι η Αλγερία είναι ικανή να τους βάλει μεγάααααααλους προβληματισμούς.
Υπέρ του Βελγίου δεν πρόκειται να ποντάρω σε κανέναν αγώνα του. Θα πρέπει να με πείσουν ότι αξίζουν - προς το παρόν τους θεωρώ φούσκους γεμάτους αέρα.
18/06 01:00 Ρωσία - Νότια Κορέα
Η Ρωσία σε αποδόσεις πάνω απο το 2 μου αρέσει πολύ και παίρνω το ρίσκο. Τα Κορεατάκια δεν μπορούν.
(2η αγωνιστική)
22/06 19:00 Βέλγιο - Ρωσία
Σχολιασμοί μετά την πρώτη αγωνιστική. Να δούμε και τα αποτελέσματα της Α΄ Αγωνιστικής, να δούμε και αν έχουμε διαβάσει καλά τις ομάδες και θα επανέλθω.
22/06 22:00 Νότια Κορέα - Αλγερία
Σχολιασμοί μετά την πρώτη αγωνιστική. Να δούμε και τα αποτελέσματα της Α΄Αγωνιστικής, να δούμε και αν έχουμε διαβάσει καλά τις ομάδες και θα επανέλθω.
Υπενθυμίζω τα μακροπρόθεσμα μου
1) Νικητής Mundial --> Brazil στο 3,85
2) Ελλάδα θα βάλει κάτω απο 2,5 γκολ στο 1,87
3) Πρώτος σκόρερ Mundial ---> Higuain στο 20 (εδώ θα πάμε κουβά - η Αργεντινή είναι προβληματική, ενώ οι Γερμαναράδες είναι αγριεμένοι. Πρώτος σκόρερ ο Μίλερ ο Γερμαναράς.)
Βλέπω τετράδα στο MUNDIAL
Βραζιλία
Αργεντινή
Γερμανία
Να μην το ξεχάσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Γερμανία είναι η καλύτερη ομάδα του Mundial, αλλά πιστεύω ότι δεν θα το πάρει.
Σήμερα την διέλυσε την Πορτογαλία και το πέναλτι ήταν πεντακάθαρο, αλλά και η αποβολή ήταν κόκκινη. Αν θέλουν οι Πορτογάλοι να τραβάνε μπλούζες και να ρίχνουν κουτουλιές τότε λάθος αντίπαλο διάλεξαν.
Να παραδεχθούν οι Πορτογάλοι ότι οι Γερμαναράδες ήταν άπιαστοι και έσπαγαν πλάκα μαζί τους και ας προβληματιστούν για το αύριο - καθώς με τέτοιες εμφανίσεις δεν τους βλέπω να προχωράνε απο τους ομίλους.
κ. Τάκη συγχαρητήρια για την ανακάλυψή σας για τις ισοπαλίες, με στείλατε ταμείο, από τις ομάδες είχα ακούσει μόνο τον Όμπι Μίκελ :-)
ΔιαγραφήΚώτσος
Bonjour!
ΑπάντησηΔιαγραφήMonsieur Nemoz ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΘΕΡΜΑ για το χθεσινό σας παίξιμο.
Ευχαριστώ πολύ Κύριε Δαρείε!
ΔιαγραφήΜπράβο κύριοι για τον άσσο της Γερμανίας και για το διπλό των ΗΠΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα περιμένω βελτιωμένη Βραζιλία,με λιγότερο άγχος.Αν και είναι πολύ νωρίς για συμπεράσματα,με μια πρώτη εικόνα πάμε για ζευγάρια ημιτελικών Βραζιλία-Γερμανία και Ολλανδία-Αργεντινή.Χαμός στο ίσωμα δηλαδή...
Ξέχασα και το πετυχημένο Χ και με ακριβές σκορ μάλιστα στο ΙΡΑΝ-ΝΙΓΗΡΙΑ,του κυρίου Τάκη.Αυτά είναι...
ΔιαγραφήΕυχαριστούμε Κύριε Tzo!
ΔιαγραφήΤον άσσο της Γερμανίας τον είχε δώσει πρώτος ο Κύριος Harry αν δεν κάνω λάθος.
Κύριε Τάκη το καλύτερο στοίχημα στο ΟΝΔΟΥΡΑ-ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ είναι να βγει τουλάχιστον 1 κόκκινη κάρτα.Μιλάμε για κασάρια ολκής οι κεντροαμερικάνοι από τη μία,λατινοαμερικάνοι που βράζει το αίμα τους απ'την άλλη χεχε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤακαρε μεγαλο χιναρι βλεπω σημερα ρωσια!! ρωσοι γερικη αλλα ποιοτικη ομαδα και κορεατες τρεχαντηρια ισορροπημενο ματσακι
ΑπάντησηΔιαγραφήσκεφτομαι να κοντραρω και βραζιλια αλλα αμα την παιξουν τα κορακια οπως με κροατια 3-0 με πεναλτυ απο το κεντρο βλεπω να ερχεται
ΔιαγραφήΠρόεδρε το Μεξικό είχε πολύ μεγάλα κενά διαστήματα στο ματς με το Καμερούν και εάν τα επαναλάβει σήμερα με τη Βραζιλία,το κοντέρ θα γράψει πολλά.
ΔιαγραφήΠειστηκατε εσεις οτι αυτη η Βραζιλία που είδαμε με την Κροατία είναι ικανή να ρίξει πολλά γκολ? Γιατί εγω προσωπικά είδα πιο πολύ προσπάθεια από τους διαιτητές παρά από τους παίχτες να νικήσουν οι βραζιλιανοι..τώρα βέβαια το Καμερούν δεν είναι σοβαρό κριτήριο αλλα το Μεξικό μου φάνηκε οτι μπορεί να κάνει τη ζημιά ;)
ΔιαγραφήΔημητράκη μου, μου φαίνεται ότι η προτίμηση σας στο Βέλγιο σας τύφλωσε και βλέπετε μεγάλο Χινάρι το Ρωσία - Νότια Κορέα.
ΔιαγραφήΟι Ρώσοι θα είναι μια τυπική κλασσική ομάδα - να είναι καλά ο Καπέλο. Δε τρώμε πίσω γκολ με τίποτα - μπροστά να ρίξουμε ένα τεμάχιο να πάρουμε το ματσάκι με 1-0.
Κλασσική ομάδα Καπέλο.
Πολύ πιθανό να έρθει Χινάρι και αυτό 0-0, αλλά εγώ βλέπω νίκη Ρωσίας με 1-0 ή 2-0, αν προηγηθούν στο Α΄ημίχρονο.
Ρωσία - Νότια Κορέα για εμένα είναι άσσος, αλλά δεν τον ποντάρω με απόδοση κάτω του 2.
Στα νούμερα που σήμερα βλέπω μου αρέσει το No Goal και το Under.
Βραζιλία - Μεξικό άλλο ένα ωραιότατο under και Νο Goal
ΔιαγραφήΒέλγιο - Αλγερία βλέπω κλάματα σήμερα απο πολλούς τοκογλύφους
Άκου 1,25 με 1,35 το Βέλγιο.
Δηλαδή η Αλγερία αν έπαιζε με την Γερμανία ή τέλος πάντων το Βέλγιο έπαιζε με τις Ονδούρες πόσο θα είχε ο ΑΣΣΟΣ?? 1,00025?
Θεέ και Κύριε τι χρήμα παίρνει πάνω του το Βέλγιο. Ούτε η Βραζιλία ή η Γερμανία δεν μάζεψε τέτοιο χρήμα
Διαγραφήhttp://prntscr.com/3tp2d3
και είμαστε ακόμη 2,5 ώρες πριν την έναρξη του αγώνα.
Τακαρε την εχεις σε πολυ εκτιμηση τη Ρωσια λογω προπονητη αλλα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο ισα ισα λειπουν και οι προσωπικοτητες που ειχε αλλα χρονια..δεν θα με παραξενεψει και μια ηττα σημερα απο τους κορεατες
ΔιαγραφήΚ Τάκη δύο παρατηρήσεις....
ΔιαγραφήΑντίθετα με τη Βραζιλία, βλέπω under το Ισπανία - Χιλή.....
Περισσότερο άγχος η Ισπανία να δούμε τι θα βγάλει στο γήπεδο...
Όσον αφορά τον άσσο του Βελγίου (αν είναι δυνατόν 1,36!!!!)
Την απάντηση την δώσατε με το link που παραθέσατε....
Ένα σχόλιο στον "Τίγρη" σχετικά με την κόντρα της Βραζιλίας....
ΔιαγραφήΑν δεν περάσει η Βραζιλία στον επόμενο γύρο με τρεις νίκες το μουντιάλ δεν θα τελειώσει!!!!
Απ' την άλλη φαίνεται φυσικό να λένε όλοι Βέλγιο. Μιραλάς, Αζάρ, Λουκάκου, και χρειάζονται τη νίκη γιατί δεν είναι εύκολος όμιλος. Η Αλγερία δε ξέρει κανείς ποιον έχει, τον Λαχτάρ Μπελουμί, που λαχτάρησε Γερμανούς και Αυστριακούς?! Για να δούμε...
ΔιαγραφήΚώτσος
Κ Τάκη το παίξατε????
ΔιαγραφήΤελικά οι παίκτες μυαλό δεν βάζουν. Γλύτωσαν απο του χάρου τα δόντια με το Βέλγιο και πήγαν μετά να φορτώσουν Βραζιλία.
Διαγραφήhttp://prntscr.com/3tu08q
Η χαρά των μπούκιδων - να παίζουν τοκογλυφικά οι παίκτες και σε αποδόσεις πολύυυυυυυ χαμηλότερες απο τις δίκαιες.
Κύριε Harry το Under 2,5 έπαιξα σε τριάδα με το Χινάρι του Βελγίου που χάλασε στο τέλος.
ΔιαγραφήΈχω και το No goal της Ρωσίας με ζητούμενα 2-3
Δημητράκη δεν έχω σε καμιά εκτίμηση την ομάδα της Ρωσίας. Λάθος κατάλαβες.
ΔιαγραφήΌπως ήταν το παιχνίδι Βραζιλία - Μεξικό έτσι ακριβώς περιμένω την Ρωσία η οποία θα είναι ακόμη πιο σφιχτή αμυντικά απο την Βραζιλία του Σκολάρι.
Δίχως να αποκλείω το 0-0 περιμένω νίκη της Ρωσίας με 1-0 ή με 2-0 εφόσον η Ρωσία σκοράρει στο Α΄ημίχρονο.
Κουτσουρεμένος ο άσσος στο Ρωσία - Κορέα αλλά και στο Ισπανία - Χιλή....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον λοιπόν τα βλέπω και τα δύο under, θα πάω σε combo bet και στα δύο....
Μονά και δυάδα....
Ρωσία - Κορέα 1+under2.5 @ 3.75
Ισπανία - Χιλή 1+under2.5 @4.50
Και τέλος τρία fun bet με ακριβή σκορ....
Βέλγιο - Αλγερία 2-0 @ 6,50
Ρωσία - Κορέα 2-0 @ 7,50
Καμερούν - Κροατία 0-2 @ 6,50
Αν η Χιλή παίξει όπως με Αυστραλία, με ασταμάτητο τρέξιμο πάνω κάτω, δίχως σύστημα και πάμε όλοι μαζί εμπρός και όλοι μαζί πίσω - βλέπω να κλαίνε αύριο οι Ισπανοί.
ΔιαγραφήΤέλος πάντων - επειδή λείπουν Χινάρια απο το Π.Κ. απο εδώ και στο εξής θα κάνουν τακτικότερα την εμφάνιση τους και ας το έχουν όλοι υπόψη τους αυτό.
Βλέπω να πέφτουν κορμιά σε αυτό το ματς Κ Τάκη!!!!!
ΔιαγραφήΕγώ κύριε Harry ξανακόντραρα την Ισπανία.
ΔιαγραφήΣε ένα τέτοιο παιχνίδι - τέτοια ντερμπάρα δεν μπορεί να δίνεται η Χιλή στο 6,65.
Θυμιζω ότι το Σεπτέμβριο του 2013 σε φιλικό που έγινε στην Ελβετία
Ισπανία - Χιλή 2-2 και στο ημίχρονο κέρδιζε η Χιλή.
Άρα
Ισπανία - Χιλή 2 στο 6,65
Αυστραλία - Ολλανδία over στο 1,61
Μπράβο Κ Τάκη και ξανά μπράβο!!!!!!
ΔιαγραφήΠανάξιο διπλό!!!! Χιλή σαν όνειρο!!!!!
Κ Harry λάθος bet.....Τα under σωστά.... Τους άσσους τι τους θέλατε??????
Τελικά κύριε Harry βγήκε το 2-0 στην Χιλή - εκεί δηλαδή που δεν το περιμέναμε.
ΔιαγραφήΈχετε καμιά έμπνευση για το Καμερούν - Κροατία?
Αν απουσιάσει ο γερο Ετό ο κόμπλας τότε τα νέα είναι πολύ καλά για το Καμερούν και επειδή μου λείπουν ισοπαλίες, ενώ η απόδοση της Κροατίας είναι ξεφτίλα και την έχουν παίξει όλοι όσοι μιλούν Ελληνικά, τότε λέω να πάρω ισοπαλία και να παίξω ένα σκορ που δεν έχει βγει
ΔιαγραφήΚαμερούν - Κροατία ακριβές σκορ 2-2
συγχαρητηρια κυριε τακη!! πολυ σωστο παιξιμο εγω προτιμησα τη διπλη ευκαιρια χ2 αλλα το διπλο τελικα ηταν λουκουμι
ΔιαγραφήΜπράβο Κύριε Τάκη! Του πήρατε τα βρακιά του μπούκι!
ΔιαγραφήΤου το χρωστάγατε για τις απατεωνιές...
Πάντως δεν μπορείτε να πείτε. Ντελ Μπόσκε (ο άνθρωπος που πήρε ότι πήρε με Ρεάλ Μαδρίτης και Ισπανία επειδή ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!) ξανα έκανε την κίνηση ματ!!!! Έξω Κόστα και μέσα ο άμπαλος ο Τόρες. χαχαχα
ΔιαγραφήΝα είσαι καλά βρε Ντελ Μπόσκε - άντε τώρα να χτενίσεις την μουστάκα.
Πάντως είναι κύριος και δίκαιος
http://www.sport24.gr/football/mundial/mountial_2014/ntel_mposke_dikaios_o_apokleismos.2852653.html
Bravo Monsieur Takis!
ΔιαγραφήΓια σήμερα τριάδα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέλγιο-Αλγερία Χ2 @ 3,10
Βραζιλία- Μεξικό G/G @ 2,00
Ρωσία-Νότια Κορέα N/G @ 1,80
Ζητούμενα 2-3
Από τα ωραιότερα 0-0 που έχω δεί !!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αυτό που έχω να πω κύριε Harry είναι ότι ο Σκολάρι θα πρέπει να αλλάξει λίγο πλευρό. Με κατενάτσιο και με αυτό το όρθιο γομάρι τον Φρεντ μπροστά δεν την βλέπω να φτάνει στον τελικό.
ΔιαγραφήΑν παίξει έτσι η Βραζιλία με την Γερμανία τότε θα πρέπει τα κοράκια να βοηθήσουν αν δεν θέλουν να φουντάρουν απο τις εξέδρες οι Βραζιλιάνοι απο την συντριβή που θα υποστούν.
Κυριε τακη απλα δεν ειναι πιστευω μονο ευθυνη του σκολαρι..η βραζιλια για πρωτη φορα στερειται προσωπικοτητες (και μη μου πει κανεις πως ο νευμαρ που βαφει τα μαλλακια του σε καθε παιχνιδι ειναι παιχτης-ηγετης ).οπως ειπατε με φρεντ και τον πακιστανο που εχει στο κεντρο μουντιαλ χωρις σπρωξιμο δεν παιρνεις...για μενα οπως εγραψα και παλαιοτερα η γαλλια θα ειναι εκπληξη του τουρνουα..βεβαια η ονδουρα δεν ειναι δειγμα σοβαρο αλλα ειδα μια ομαδα με τρεξιματα πνευμονια και σκυλια στο κεντρο πραγμα που διαθετει μονο η γερμανια απο οσες εχω δει μεχρι τωρα.αν ειχε ριμπερυ και νασρι θα την ειχα πονταρει χωρις δευτερη σκεψη
ΔιαγραφήΚύριοι έχετε απόλυτο δίκιο... Ήθελα να 'ξερα τι κόλλημα έχει ο Σκολάρι με αυτόν τον Φρεντ.
ΔιαγραφήΜόλις έκανε την αλλαγή με τον Ζο αμέσως φάνηκε ότι η ομάδα έχει φορ και έκανε και ευκαιρίες!!!!
Κυριε Harry απλα θυμηθειτε τι παιχτες ειχε μπροστα απο το κεντρο η βραζιλια στα προηγουμενα 4 μουντιαλ: Ροναλντο,ροναλντινιο,ριβαλντο,κακα,αντριανο,ρομαριο και απλα συγκρινετε τους προχειρα με αυτους που εχει τωρα..εμενα με πιανουν τα γελια παντως
ΔιαγραφήΚαι επειδή, μετά απο 16 παιχνίδια, δεν έχει έρθει ακόμη κανένα 2-0, ενώ θα έπρεπε, παίρνω το ρίσκο και παίζω
ΑπάντησηΔιαγραφήΡωσία - Ν. Κορέα 2-0 σε απόδοση 8
Ακολουθώ τον κύριο Harry που το παρατήρησε ότι λείπει το 2-0 !!
Καλη παρατηρηση κυριε Τακη.εγω πονταρα ακριβες σκορ ημιχρονου το 1-0
Διαγραφήκ. Τάκη μια μικρή παρατήρηση, αν δεν κάνω λάθος στη φάση των ομίλων γίνονται 48 ματς (όχι 54). Πολύ ενδιαφέροντα τα νούμερα για τα ποσά που στοιχηματίζονται που γράφετε. Στο Χ του Βελγίου υπήρχαν συγκριτικά λίγα χρήματα. Το Μεξικό το έσωσε ο Οτσόα (η απόκρουση στην κεφαλιά του Νευμάρ δεν είναι σαν εκείνη την κλασική του Γιασίν στην κεφαλιά του Πελέ?)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως παικτικώς (που θα λεγε ο Αλέφαντος) η Βραζιλία έχει πρόβλημα, δεν μπορώ να καταλάβω, αφού δεν έχουν παίκτες γιατί δε χωρούσαν ο Κακά κι ο Ροναλντίνιο από ένα ημίχρονο ο καθένας, κι ο Νευμαρ να παιζει πλάγια. Ακραίους δεν έχει καθόλου, φορ ο Φρεντ και ο Ζο θυμίζουν το γομάρι το Σερζινιο, έχει καταντήσει να προταγωνιστούν (εκτός του Νευμαρ, που είναι παιδί 22 χρονω, να μην κανει και μια βαφή στα μαλλιά του παραπάνω, τι να πω κι εγω που δεν εχω καθόλου, οπότε αλλάζω παρατσούκλι από Κώτσος σε Καράφλας, Τσάκωνας στη γνωστή ταινία) ο Μαρτσέλο, ο 'Αλβες και ο Νταβίντ Λουίς. ΕΛΕΟΣ! θα έλεγε ο φαφούτης.
Καράφλας
ΥΓ Εύχομαι να σας βγει το 2-0, και πάντως όχι άλλη ισοπαλία γιατι θέλω να τις μελετήσω λίγο -:)
Σωστά στη φάση των ομίλων ειναι 48 ματς - το 54 το ανέγραψα εκ παραδρομής. Ευχαριστώ για τη διόρθωση.
ΔιαγραφήΟι ισοπαλίες όμως δεν μπορούσαν να περιμένουν και έτσι βγήκε άλλη μια στο Ρωσία - Ν. Κορέα και μάλιστα βγήκε 1-1 ένα σκορ που επίσης έλειπε. Έτσι δικαιώθηκε ο Δημητράκης που το έβλεπε το ματς ισόπαλο.
Έτσι πλέον σε σύνολο 17 παιχνιδιών εμφανίστηκαν 3 Χινάρια, ενώ αναμένονταν 4 με 5. Το πράμα σχεδόν έχει στρώσει.
Ναι κ. Τάκη, τέλος η ευκαιρία με τις ισοπαλίες, και δεν ξαναεύχομαι τίποτε άλλο γιατί σας γκαντέμιασα. Συγχαρητήρια και πάλι, διότι ενώ παντού ακουγόταν το μουντιάλ δεν εχει ισοπαλίες εσείς μόνο είπατε παίξτε το. Α, μόνο να ευχηθώ καλή επιτυχία και μόνο νίκες σε Ιαπωνία και Ακτή! Το 2-0 λείπει ακόμη. Δεν πιστεύω ότι οι Ισπανοί είναι ξοφλημένοι ή overachievers, σήμερα με την πλάτη στον τοίχο λέω θα νικήσουν (δεν ποντάρω τίποτε). Οι Ρώσσοι δεν έδειξαν πολλά πράματα, σχεδόν στα ίσα τους παίζαν οι Κορεάτες (με το λάθος που έκανε ο Ακινφέεβ εδώ θα άκουγε ουκ ολίγα).
ΔιαγραφήΚαραφλας
Ο τιγρης εβγαλες χτες κατι ψιλα και παει σημερα με ακριβη σκορ :
ΔιαγραφήΚροατια-Καμερουν 2-1 (μαρεσει και το 2/1)
Αυστραλια-Ολλανδια 0-3
Δημητράκη το Καμερούν πολύ άμπαλοι φιτσουλέοι βρε παιδάκι μου. Την επόμενη αγωνιστική θα αναστήσει και την Βραζιλία. Θα ρίξει μια ξεγυρισμένη τριάρα η Βραζιλία και θα την ξαναδεί ομαδάρα.
ΔιαγραφήΌλες οι Αφρικάνικες ομάδες είναι για τα μπάζα - καμιά έκπληξη, που το ποδόσφαιρο τους παραμένει στάσιμο, να μην πω ότι κάνει βήματα γοργά ΟΠΙΣΘΕΝ.
Δείτε Κόπα Άφρικα. Όλο ισοπαλίες και τα Χινάρια στην ημερήσια διάταξη.
Κόπα Άφρικα 2013
http://en.wikipedia.org/wiki/2013_Africa_Cup_of_Nations
16 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!! και το πήρε η Νιγηρία που δεν μπορεί να κερδίσει το Ιράν.
Μπουρκίνες Φάσο και Μάλια στην τετράδα. Μιλάμε για μεγάλη απογοήτευση. ΟΛΟΤΑΧΩΣ ΟΠΙΣΘΕΝ
Κόπα Άφρικα 2012
Διαγραφή6 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!! Το είδαν αλλιώς το όνειρο εκείνη την χρονιά.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CF%8D%CF%80%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%BF_%CE%95%CE%B8%CE%BD%CF%8E%CE%BD_%CE%91%CF%86%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82_2012
Το πήρε η Ζάμπια και τα Μάλλια πάλι στην τετράδα.
Που είναι οι Ζάμπιες, τα Μάλλια και οι Μπορκίνες Φάσο (πρώην Άνω Βόλτα που στο Mundial της Βραζιλίας πήρε την Κάτω Βόλτα) στα τελικά του Παγκοσμίου κυπέλλου?
Κόπα Άφρικα 2010
Διαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/2010_Africa_Cup_of_Nations
10 ισοπαλίες σε 29 παιχνίδια!!!!
Λιγότερα παιχνίδια γιατί το Τόγκο μετά απο τρομοκρατική επίθεση στο λεωφορείο της ομάδας ενώ πήγαινε να λάβει μέρος αποσύρθηκε.
Το πήρε η Αίγυπτος που στο Mundial είναι απούσα.
------------------------------------------------------------------
Κόπα Άφρικα 2008
http://en.wikipedia.org/wiki/2008_Africa_Cup_of_Nations
8 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!!
Το ξαναπήρε η Αίγυπτος
---------------------------------------------------------------------
Κόπα Άφρικα 2006
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Africa_Cup_of_Nations
6 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!!
Το ξαναπήρε η Αίγυπτος
---------------------------------------------------------------------
Κόπα Άφρικα 2004
http://en.wikipedia.org/wiki/2004_African_Cup_of_Nations
9 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!!
Το πήρε η διοργανώτρια Τυνησία
---------------------------------------------------------------------
Κόπα Άφρικα 2002
http://en.wikipedia.org/wiki/2002_African_Cup_of_Nations
12 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!! Να πάλι οι Ισοπαλίες στην ημερησία διάταξη.
Το πήρε το Καμερούν στα πέναλτι
---------------------------------------------------------------------
Κόπα Άφρικα 2000
http://en.wikipedia.org/wiki/2000_African_Cup_of_Nations
12 ισοπαλίες σε 32 παιχνίδια!!!! Οι Ισοπαλίες στην ημερησία διάταξη.
Το πήρε το Καμερούν πάλι στα πέναλτι
Τακαρε λες να κανουν καμια κηδεια οι Αυστραλοι οι ψαραδες στους Ισπανους? Γιατι και τα 2 τα ματσακια μεχρι στιγμης οι αυστραλοι τα χτυπησαν στα ισα αλλο που εχασαν επειδη ειναι αμπαλοι και απειροι και εδειξαν οτι αυτα τα 20 λεπτα που τους δινεται η ευκαιρια παιζουν μπαλιτσα καλη.
ΔιαγραφήΔημητράκη θα τα πούμε αυτά όταν έρθει η ώρα τους και εφόσον ο κόσμος καραφορτώσει Ισπανία.
ΔιαγραφήΑλλά .... για δείτε τα αυριανά παιχνίδια και πείτε μου.
Δεν σας μυρίζουν και τα 3 Χινάρια??
Εσείς είστε καλός στα Χινάρια. Για μυρίστε μου τα αυριανά και γράψτε μου που βλέπετε Χινάρια.
Η ιταλια μαρεσει πολυ για χιναρι και λεω να παιξω και anytime scorer τον καμπελ.στα αλλα δεν νομιζω οτι η ονδουρα μπορει να παρει κατι απο το ματς ο ισημερινος θα πιεσει αφου ειναι στους 0 βαθμους.τωρα η γαλλια την βλεπω καραunder (αν ερθει χ πιστευω 0-0).. η ελβετια κλασικη ομαδα ταμπουρι και με καμια αντεπιθεση μηπως βαλει κανα γκολ στην αμυνα τσιρκο των γαλλων
ΔιαγραφήΚαλημέρα σας,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σήμερα από νωρίς...
Καμερούν-Κρατία 0-2 @ 7,5 που έδωσε ο Κύριος Harry και μου άρεσε
Αυστραλία-Ολλανδία Robben anytime scorer @ 2,0
Μονά και δυάδα
τα χηνάρια του mundial χθές άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην μεγάλη έκπληξη δεν την έχουμε δεί ακόμα πάντως.
θα ριξω κάτι ψιλά στο εξωπραγματικό @ 15 της Αυστραλίας ,άμπαλοι είναι σαν τους δικούς μας οι αυστραλοί αλλά οχι και 15 ,μπάλα είναι δεν ξερεις τι γίνεται
και υπέρ χιλης 2Χ @2.55
εχω παιξη ότι θα το παρη η βραζιλια 1,50 ευρο θα παρω 6 ευρο ΙΔΩΜΕΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή(Γκόρντον Μπάνκς, όχι Γιασίν, λάθος).
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε αφορμή τα σχόλια για το Βέλγιο, που ίσως θεωρείται υπερτιμημένο.
Το Βέλγιο έχει καλή ομάδα νομίζω, Κουρτουά, Κομπανύ πίσω, Βίτσελ - Ντεμπελέ σουτάρουν, Αζάρ στα πλάγια, Φελαινί κρυφός φορ, Μιραλάς που δεν παίζει καν, όλοι στα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.
Τέτοια ομάδα είχαν να δείξουν από την εποχή των Σίφο, Βερκότερεν, Πφαφ, Γκέρετς, πριν το Βίλμοτς (που ευστόχησε και στις αλλαγές).
Χτες πέτυχαν να γυρίσουν ένα ματς που στράβωσε άσχημα.
Το 86 είχαν πάει ημιτελικά (τότε που κι η Δανία είχε τρομερή ομάδα, όμως στα νοκ αουτ έγινε κηδεία). Το θέμα είναι ότι η φανέλα του Βελγίου (οπως της Δανίας) δεν είναι αρκετά βαριά για να πάρει ΠΚ. ΠΚ παίρνουν οι γνωστές ομάδες, άντε κι η Ολλανδία που της χρωστάει ένα η Ιστορία. Οπότε μπορεί να κόντραρει κανείς πχ τις νίκες του Βελγίου, στα επόμενα έξι (το πολύ) παιχνίδια του. Αν το Βέλγιο είναι υπερτιμημένο τότε οι αποδόσεις Χ2 υπέρ των αντιπάλων του θα είναι μεγαλύτερες από τις "σωστές". Ίσως έχει νόημα το martingale gambling (ποντάροντας σε κάθε ματς του Βελγίου όλα όσα έχασε πριν κανείς κι όσα χρειάζεται για να ρεφάρει τις προηγούμενες χασούρες) και να κερδίσει σχετικά λίγα. Ρισκάροντας βέβαια να χάσει πολλά, σε περίπτωση που οι Βέλγοι το σηκώσουν! Θα πείτε είναι δυνατόν οι Βέλγοι να το σηκώσουν στη Βραζιλία? Ε, γιατί όχι? Εμείς δεν το σηκώσαμε απέναντι στη γηπεδούχο Πορτογαλία? Κι οι Δανοί το 92 χωρίς να έχουν προκριθεί στην τελική φάση? Επίσης αυτό που ήδη συνέβη, οι 12 συνεχείς μη ισοπαλίες, είχαν υπολογίζω λιγότερη πιθανότητα να συμβούν από την πιθανότητα να πάρει το Μουντιάλ το Βέλγιο, που στο ριπόρτ της GS που μας έστειλε ο κ. Τάκης εκτιμήθηκε αρχικά σε 0.6 %.
Καλό Μουντιάλ!
Καραφλας Φελαϊνί
Καράφλας Φελαινί (χα χα τι ωραίο Nick) με καραφλιάσατε.
ΔιαγραφήΘα πάρει Π.Κ. το Βέλγιο?? Μου συγκρίνετε αυτούς του μέτριους με τον Κέλεμανς, τον Σίφο, τον Γκέρετς και όλη αυτή την ομαδάρα? Θέλουν τουλάχιστον 4 χρόνια ακόμη για να ψηθούν αυτοί οι μέτριοι. Μετά απο 4 χρόνια - αν δεν πάρουν τα μυαλά τους αέρα, μπορεί να δούμε ένα ανταγωνιστικότατο Βέλγιο, όχι όμως να πάρει Mundial.
Βέλγιο - Ρωσία βλέπω ένα ωραιότατο Χινάρι
Ύστερα μου συγκρίνετε Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα με Παγκόσμια Κύπελλα. Τεράστια διαφορά. Καταρχήν μέχρι τώρα τα νοκ άουτ παιχνίδια για το Παγκόσμιο Κύπελλο ήταν κατά ένα περισσότερα. Κατά δεύτερο παίζουν πολύ περισσότερες ομάδες ανταγωνιστικότερες.
Δηλαδή το Βέλγιο την έχει την Χιλή ή το Μεξικό?
Κατά τρίτο και σπουδαιότερο - το πιστεύουν πολλοί το Βέλγιο, άρα θα φάει φόλα, ενώ την Ελλάδα και τη Δανία ΟΥΔΕΙΣ.
Κέρδισε το Βέλγιο την Αλγερία. So what?
Μέχρι και η Ελλάδα θα την κέρδιζε την Αλγερία με το κλασσικό 1-0.
Οι Βέλγοι έπεσαν σε ένα βατό όμιλο και το πιθανό θα είναι να περάσουν (μέχρι και η Ελλάδα θα πέρναγε αν ήταν στη θέση του Βελγίου) μετά όμως ζευγαρώνουν με τον όμιλο της Γερμανίας, όπου και θα κουνήσουν μαντήλι ---> εκτός αν καταφέρουν να στείλουν το ματς στα πέναλτι. Αλλά ας φτάσουμε μέχρι εκεί και τα ξανασυζητάμε.
Εμένα για άλλη μια φορά, στο ματς με Αλγερία, με απογοήτευσαν οι Βέλγοι και ήταν όπως ακριβώς τους περίμενα, δηλαδή μετριότατοι και φούσκοι με αέρα γιομάτοι.
Καλησπέρα στην παρέα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Τάκη μου, υπάρχει πιο σίγουρη απόδοση στο σύμπαν από το 1,29 για το Ιαπωνία-Ελλάδα στο 1-Χ διπλή ευκαιρία;
(ξέρω-ξέρω, δεν αξίζει τον κόπο, αλλά λέμε τώρα)
Επίσης, το 2,05 της Αγγλίας με την Ουρουγουάη είναι μια πολύ καλή απόδοση, δεδομένου ότι η Αγγλία παίζει σπουδαία μπάλα και η Ουρουγουάη δεν έπεισε στον πρώτο αγώνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε καμμία περίπτωση δεν θεωρείται σίγουρο όμως.
Κύριε Θανάση δεν υπάρχει σίγουρο και άχαστο - όλο ο αγώνας γίνεται για να κάνουμε το κέφι μας και να αγοράσουμε ένα σημείο σε τιμή πολύ υψηλότερη της δίκαιης.
ΔιαγραφήΜέχρι στιγμής έχουν γίνει 19 αγώνες στο Π.Κ. με τον βραδινό (Καμερούν - Κροατία) και τους 3 αυριανούς θα έχουμε συνολικά 23 αγώνες Π.Κ όπου θα έπρεπε να έχουν εμφανιστεί 6 ισοπαλίες - ενώ μέχρι στιγμής έχουν βγει 3.
Άρα ανά πάσα στιγμή μπορεί να βγουν οι ''χρωστούμενες'' ισοπαλίες εκεί που δεν της περιμένεις.
Στα παιχνίδια που σχολιάζετε.
Ιαπωνία - Ελλάδα ο ΑΣΣΟΣ στο 2,28 που βλέπω μόλις τώρα μπροστά μου - με τα νέα δεδομένα και τα πλακώματα των διεθνών μας - τον χαρακτηρίζω ως ευκαιρία.
Η Ελλάδα φυσιολογικά αύριο θα ταπεινωθεί --> αλλά θέλω να το ξανασκεφτώ το πρωί.
Ουρουγουάη - Αγγλία το 2 στο 2,12 το θεωρώ ευκαιρία.
η Ουρουγουάη απο πάντα ήταν μια μέτρια ομάδα. Ξαφνικά την μάθαμε επειδή στο προηγούμενο Π.Κ. έπεσε σε όμιλο της πλάκας και δεν διασταυρώθηκε με κανένα δύσκολο αντίπαλο. Έτσι έφτασε στους 4 και εμείς θυμηθήκαμε το ραμολιμέντο Ουρουγουάη ότι είναι ομάδα. Λογικά αύριο η Αγγλία θα την στείλει στο σπίτι της. --> αλλά θέλω να το ξανασκεφτώ το πρωί.
Κ Τάκη τελικά Σουάρες θα παίξει..... 80% έτοιμος αλλά θα παίξει!!!!!
ΔιαγραφήΤο γνωρίζω απο εχθές το βράδυ ότι θα παίξει.
ΔιαγραφήΤον βλέπω για κόκκινη
Με Γοδίν να σερβίρει από πίσω και Καβάνι δίπλα του, ήταν αρκετό το 80% !!!!!!
ΔιαγραφήΚυριοι αυριο βλεπω μια ωραια τριαδα για καρφι και θελω να μου πειτε γνωμες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολομβια-Ακτη Ελεφαντοστου 1
Ιαπωνια-Ελλαδα 1
Ουρουγουαη-Αγγλια over (καλο και το 4-6)
Η Κολομβία καλύτερη, το γράφει και ο Κύριος Τάκης πάνω, αλλά τη δεδομένη χρονική στιγμή μια ισοπαλία σίγουρα δεν τους χαλάει, μιας και πάνε και οι δύο στους τέσσερις βαθμούς και τους αρκεί μια ισοπαλία στον τελευταίο αγώνα για να περάσουν και οι δύο.
ΔιαγραφήΈχουμε και έλλειψη από χινάρια...
Κύριε Νέμο οι ισοπαλίες θα βγουν --> δείτε και το αυριανό πρόγραμμα. Παίζει πολύ ισοπαλία αύριο. Σήμερα όμς δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Έπαιξα πρωί πρωί - μην και πέσουν οι αποδόσεις.
ΔιαγραφήΚολομβία - Ακτή Ελεφ. 1 στο 2,15
Ουρουγουάη - Αγγλία 2 στο 2,08
Ιαπωνία - Ελλάδα 1 στο 2,25
Έβαλα και ζητούμενα 2-3 επειδή φοβάμαι (λόγω στατιστικής, όχι για κανένα άλλο λόγο) μην τυχόν εμφανισθεί κανένα Χινάρι.
Bonjour!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σήμερα έπαιξα σε STOIXIMAN:
ΙΑΠΩΝΙΑ - ΕΛΛΑΔΑ ακριβές σκόρ 2-1 απόδοση 9.50
Δεύτερο ποντάσρισμα σε STOIXIMAN, Σουηδία 1:
ΔιαγραφήΚρίστιανσταντς - Όσκαρσαμν ΔΙΠΛΟ με απόδοση 4.15
Τρίτη αγωνιστική
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμερούν - Βραζιλία
ελάτε τώρα!! Εδώ θα αναστηθεί ο νεκρός και θα πετάει φωτιές. Δεν υπάρχει Καμερούν. Άντε να μπει και ο γερο Ετό που είναι άγνωστο πόσο χρονών είναι ο γεράκλας για να να μας πει ότι αποσύρεται για το μουσείο.
Το ΔΙΠΛΟ είναι πολύ χαμηλά στο 1,1 με 1,15. Τοκογλύφος δεν ήμουν και δεν θα παίξω Βραζιλία. Και το Over 2,5 είναι πολύ χαμηλά στο 1,35 με 1,5.
Άρα το μόνο ρίσκο που μπορεί να πάρει κάποιος εδώ και να αξίζει είναι το χάντικαπ -2, αλλά και αυτή η Βραζιλία με τον ξυλάγκουρου τον Φρεντ δεν πείθει.
Κροατία - Μεξικό
ΔιαγραφήΔεν δέχομαι ότι το Μεξικό πως είναι αουτσάιντερ κόντρα στην Κροατία. Μεξικό σε αποδόσει2 3 και άνω είναι πολύ καλή περίπτωση.
Κροατία φαβορί με το Μεξικό ΔΕΝ πρόκειται να παίξω.
Αλλά να δούμε τι θα πουν και οι παίκτες - τι σημείο θα φορτώσουν για να δούμε τι θα παίξουμε.
(Μυρίζει και πολύ ισοπαλία)
Αυστραλία - Ισπανία
ΔιαγραφήΟι μπούκιδες ξανά βγάζουν grand φαβόρα την Ισπανία και την βγάζουν στο κλαρί απο 1,35 εως 1,45. Αν τώρα την ξαναπαίξουν οι παίκτες και την φορτώσουν,( με το σκεπτικό ότι πρέπει να αποδείξουν κάτι οι Ισπανοί και τέτοιες ανοησίες) τότε μυαλό δεν θα έχουν βάλει.
Η Ισπανία που είδα στα φιλικά με το Ελ Σαλβαδόρ και Βολιβία ούτε την Αυστραλία έχει. Θα φάει και άλλη κατραπακιά έτσι όπως είναι ζαλισμένη. Αλλά πρέπει να δω οι παίκτες τι θα φορτώσουν
Ολλανδία - Χιλή ματσάρα που θα κρίνει την πρωτιά του ομίλου και το ποιά ομάδα στους 16 θα πέσει πάνω στη Βραζιλία.
ΔιαγραφήΟ Σκολάρι λέει ότι μεταξύ Ισπανία, Ολλανδία και Χιλή δεν θέλει τη Χιλή. Εγώ λέω ότι ο Σκολάρι μπλοφάρει, είτε ξεμωράθηκε και τα έχει χαμένα τελείως.
Με την Χιλή η Βραζιλία περνάει. Τεράστιο το κόμπλεξ των ΛατινοΑμερικάνικων ομάδων όταν παίζουν με την Βραζιλία εκτός έδρας.
Άρα η Βραζιλία θέλει Χιλή, αλλά η Χιλή θα ήθελε την πρωτιά του ομίλου. Με ισοπαλία οι Ολλανδοί είναι πρώτοι και εμένα μου μυρίζει πολύ ισοπαλία - με δίχως Φαν Πέρσι οι Ολλανδοι.
Υπό σκέψη......
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλβετία - Γαλλία 2
Νιγηρία - Βοσνία 2
Να βοηθήσω τη σκέψη σας.
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει καμιά Νιγηρία. Όλοι αυτοί οι Αφρικάνοι μέχρι τη χρονιά που προκρίνονταν στα τελικά του Π.Κ. 1 ομάδα ή 2 ομάδες ένοιωθαν ότι κάτι έχουν να αποδείξουν και τα έδιναν όλα. Τώρα που περνάνε 5 ομάδες και προκρίνονται οι κλασσικές ομάδες και πλέον συνιθισμένες Νιγηρία, Καμερούν ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.
Έτσι έχει απομυθοποιηθεί το Αφρικάνικο ποδόσφαιρο και πλέον φαίνεται η γύμνια του.
Κάποτε (πριν 15 χρόνια) μας έλεγαν οι ειδικοί ότι πλησιάζει ο καιρός που Αφρικάνικη ομάδα θα πάρει Π.Κ.
Ερώτηση Τάκαρου.
Θα μας πείτε και το πότε???
Νιγηρία - Βοσνία = Καμερούν - Κροατία.
Αντίθετα το Ελβετία - Γαλλία κάθε φορά που το βάζω στο μυαλό μου αυτό όλο στην ισοπαλία κολλάει.
Δυάδα Κ Τάκη....
ΔιαγραφήΕλβετία - Γαλλία 2
Νιγηρία - Βοσνία 2 Δυάδα @ 3,60
Θέλει πρωτιά η Γαλλία αλλιώς μπλέκει με διαφορές τερμάτων....Φέξε μου και γλίστρησα δηλ!!!!
Και μια τριάδα με over....
Κολομβία - Ακτή
Ουρουγουάη - Αγγλία
Νιγηρία - Βοσνία Τριάδα @ 7,20
Κόστα Ρίκα Κ Τάκη?????????
Διαγραφή7,50!!!!!!!!
DNB @ 4.50!!!!!!!
Τροφή για σκέψη!!!!!!!
Κύριε Harry αύριο μάλλον θα προτιμήσω το Draw - αλλά να δούμε σήμερα τι θα κάνουν Ουρουγουάη - Αγγλία και ξανακοιτάμε τους Ιταλούς αύριο.
ΔιαγραφήΤα φιλικά της Ιταλίας
08/06/14 ΦΣ Φλουμινένσε - Ιταλία 3-5
04/06/14 ΔΦ Ιταλία - Λουξεμβούργο 1-1
31/05/14 ΔΦ Ιταλία - Ιρλανδία 0-0
05/03/14 ΔΦ Ισπανία - Ιταλία 1-0
18/11/13 ΔΦ Ιταλία - Νιγηρία 2-2
15/11/13 ΔΦ Ιταλία - Γερμανία 1-1
Το διπλό έπεσε στο 7,00 από 7,50 (αν έμενε 7,50 μάλλον θα το τιμούσα!!!!) και ψώνισα το DNB που παρέμεινε στο 4,50....
ΔιαγραφήFun bet......
Ιταλία - Κόστα Ρίκα 2DNB @ 4,50
Άσχετα με το αποτέλεσμα....
ΔιαγραφήΑν ο Κάμπελ έχει την ίδια απόδοση με το πρώτο ματς....
Τον βλέπω για μεγάλη μεταγραφή!!!!!!!
Είστε μεγάλος παίχτης Κύριε Harry! Μπράβο!
ΔιαγραφήRespect από μένα!
Μπράβο κύριε Harry,τους κάνατε την κηδεία των μακαρονάδων!
ΔιαγραφήΚαι το "jet lag" χτυπάει άλλη μία ευρωπαική ομάδα.Next please...
Monsieur Harrys ΕΥΓΕ. Τους στείλατε για παστίτσιο!
ΔιαγραφήΠρώτος μάγκας ο κύριος Harry και μετά την άνετη επικράτηση της Γαλλίας ετοιμάζεται να κλείσει αύριο και το επόμενο παρολάκι του.
ΔιαγραφήΑκολουθώ και εγώ καθώς σήμερα δε έβαλα ψητό στο φούρνο
Νιγηρία - Βοσνία 2 στο 1,9
Ονδούρα - Ισημερινός Χ στο 4,15
Άσχετο.
Αίντα τώρα όλοι μαζί να δώσουμε ένα φύσημα να φύγει μαζί με το ραμολιμέντο την Αγγλία και η άλλη η αχώνευτη με το ποδόσφαιρο που σε παίρνει ο ύπνος όταν το βλέπεις.
Έλα βρε Σουάρεζ κανε και ένα 2ο καλό - να με ξεφορτωθεί και η αχώνευτη.
φουουουουου φουουουου
Φυσάτε βρεεεε
Κύριοι σας ευχαριστώ.....
ΔιαγραφήΕλπίζω να μας κάνει τη χάρη αύριο η Βοσνία.....
Τι ματσάρα ήταν αυτή απόψε!!!!!!!!!!
Υπερηχητικοί Γάλλοι!!!!!!!!!!
Αλλά και ο κόραξ βλάκας τελείως!!!!!!
Άσε ρε φίλε να μετρήσει το γκολ ποίημα.....(Μπενζεμά πρώτος σκόρερ έχει παιχτεί)
Πάντως με Ισπανία, Αγγλία,Ιταλία ο μπουκ έκανε πάρτυ!!!!!!
ΔιαγραφήΤώρα στα επόμενα.....
Τρία ματς.....
Βέλγιο - Ρωσία
ΗΠΑ - Πορτογαλία
Ιταλία - Ουρουγουάη
Στο τρίτο θα γίνει κόλαση αλλά στοιχηματικά δεν το ακουμπάω....
Μοιρασμένο με ακρίβεια από τον μπουκ (2,60 3,20 2,70)
Στα άλλα σκέφτομαι Ρωσία και ΗΠΑ αλλά δεν είμαι ακόμα σίγουρος......
Κ Τάκη φυσάω και εγώ μαζί σας!!!!! φουυυυυυυυυ φουυυυυυυυυ
ΔιαγραφήΣουάρες και τα μυαλά στα κάγκελα!!!!!
Αλλά οι μακαρονάδες είναι μανούλες, γεννημένοι για τέτοια ματς!!!!!
Δεν θέλω να περάσουν οι Ιταλοί ....Αλλά το βλέπω να γίνεται......
Αν οι μακαρονάδες ήταν μανούλες έπρεπε να έχουν τουλάχιστον το Χινάρι με την Κόστα Ρίκα - αλλά τι μας μέλλει εμάς?? Εμείς παίζουμε στοίχημα, επομένως επιλέγουμε απόδοση και όχι νικητή.
Διαγραφήκαι μέχρι στιγμής οι αποδόσεις είναι ισοσκελισμένες και θα έλεγα ότι είναι μάλλον δίκαιες.
ΔιαγραφήΙταλία - Ουρουγουάη
2.75 3.15 2.80
Να δούμε οι παίκτες προς τα που θα γύρουν την πλάστιγγα να πάμε ανάποδα σε μια πολύ υψηλότερη απόδοση
(πάντως υπάρχει πολύ Χινάρι σε αυτό το ματς. Θα θυμηθεί η Ιτάλια τις παλιές μαγικές συνταγές του κατενάτσιο)
Συμφωνώ Κ Τάκη......
ΔιαγραφήΜόνο αν προκύψει κάτι εξαιρετικό στο live.....
Και τώρα στο άλλο.....(Ο Κ Gforce απάντησε παρακάτω)
Αυστραλία - Ισπανία?????????
To θέμα δεν είναι πως θα κατέβουν οι Αυστραλοί....
Αλλά με τι εντεκάδα και ψυχολογία - διάθεση θα κατέβουν οι Ισπανοί.....
Ξέχασα.....
ΔιαγραφήΆσσος @ 8,50
DNB @ 6.00
κ Harry
Διαγραφήγιά τα καγκουρώ νίκη επί της Ισπανίας ,θα τους δώσει τέτοια καταξίωση και χαρά σαν να πήραν το μουντιάλ.
αυτο θα μπορουσε να επιτευχθεί σε μια αδιάφορη ισπανία
μας αρέσει λοιπον το 8.5 και αγοράζουμε τον άσσο.
εμ τι θα αγοραζουμε ιταλίες και αργεντινές στο 1.10 ,καλύτερα να τα βαζαμε στην τραπεζα προθεσμιακή
Τα πραγματα ειναι απλα για την ισπανια.καταρρεει η μπαρτσα που ηταν ο κορμος αυτης της ισπανιας..αλλωστε ο προπατζης που εχουν στον παγκο δεν εκανε κ τιποτα πεταγε μεσα 8 απο τους 11 βασικους ισπανους της μπαρτσα και ερχονταν οι τιτλοι.τωρα που η μεγαλη μπαρτσα του 2008-2012 αλλαζει και η ισπανια.
ΑπάντησηΔιαγραφήH απομυθοποίηση και η πτώση του «τσούκου-τσούκου μπόλ» έγινε περίτρανα φέτος! Πρωτίστως με την Μπαρτσελόνα που πήρε το απόλυτο τίποτα, δεύτερον με την Μπάγερν που στην Ευρώπη έφαγε τα σκάγια της από την Ρεάλ, ενώ ήρθε και ο άδοξος αποκλεισμός χθες της Ισπανίας με 2/2 ήττες έχοντας δεχθεί 7 γκολ και βάλει μόλις ένα, με μούφα πέναλτι στην πρεμιέρα! Μην νομίζεται... στη Γερμανία ο Πεπ τους έπιασε στον ύπνο με αυτό το στυλ ποδοσφαίρου συν το ότι η Μπάγερν ήταν στα πάνω της και οι υπόλοιποι στην μετριότητα. Του χρόνου όλοι θα έχουν ένα plan B σε αυτό το στυλ ποδοσφαίρου. Κάπως έτσι μπορεί να συμβεί και σήμερα με την εθνική μας καθώς το αντιποδόσφαιρο και η επιθετική της ατολμία έχουν πια αποκωδικοποηθεί από τους αντιπάλους μας. Τους πιάσαμε και εμείς στον ύπνο το 2004 και τέλος. Από εκεί και πέρα τίποτα απολύτως. Ακόμα και η Ιταλία που ήταν μετρ του κατενάτσιο, πλέον προσπαθεί να τρέχει και να κάνει παιχνίδι, κάτι που φάνηκε με την Αγγλία. Στο σύγχρονο ποδόσφαιρο όποιος δεν έχει ταχύτητα και δύναμη... έσβησε! Το βλέπετε φαντάζομαι ότι ομάδες που διαθέτουν ταχύτητα όπως Κόστα Ρίκα, Χιλή κλπ, καταφέρνουν να παίρνουν τεράστια αποτελέσματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια σήμερα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚολομβία - Ελέφαντες Χ @ 3,5
Ουρουγουάη - Αγγλία 2 @ 2,08
Τα παραπάνω μονά.
Και δυάδα:
Ουρουγουάη - Αγγλία 2 @ 2,08
Ιαπωνία - Ελλάδα 1 @ 2,24
Ατρόμητοι οι Χιλιανοί πέταξαν καθαρά έξω τους πρωταθλητές και πήγαν ταμείο :)
ΔιαγραφήΗ Ολλανδία βίασε την Ισπανία έλεγε ο ένας, τους ξέσκισε η Χιλή τους Ισπανούς ο άλλος, πολλοί είχαν άχτι την Ισπανία τελικά.
Η Βραζιλία σίγουρα προτιμούν Χιλή (ό,τι και να λένε), όπως και ναχει τα δύσκολα αρχίζουν από τους 16. Και για να κερδηθεί Μουντιάλ χρειάζεται κι ένα "εύκολο" ματς, όχι συνέχεια θηρια. Η Ιταλία θα έχει θεωρητικά εύκολη διασταύρωση με το 2ο του δικού μας ομίλου. Σωστό, το ΠΚ έχει ένα γύρο παραπάνω γιαυτό απίθανες οι εκπλήξεις στο τελος. Άρα το Βέλγιο θα προσπαθήσει να βγει πρώτο για να αποφύγει τη Γερμανία. Εμείς πράγματι δεν έχουμε δείξει κανένα νέο στοιχείο και οι ξένοι μας έχουν τελείως ξεγραμμένους. Βουντού σήμερα βαψομαλλιάδες από την Ιαπωνία...
Καράφλας Φελαινί
Πολύ εύκολα διαγράφετε λατινοαμερικάνους σε λατινοαμερικάνικο έδαφος και με αντίπαλο τους αποτυχημένους Αγγλούριους.Αποδόσεις που βλέπω να κυκλοφορούν άνω του 3.50,τις θεωρώ παράλογες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ άμυνα των Άγγλων δεν μου φάνηκε σοβαρή και ο Καβάνι με τον Σουάρες,αν βρούνε χώρους θα την ξετινάξουν.
Αυτός ο Όμιλος εξ'αρχής ήταν Όμιλος του θανάτου,δίνω και στην Ουρουγουάη ακόμα πιθανότητες.
Το ποσοστό όμως που μου'χει κάνει εντύπωση είναι το 4.50 που δίνει ο ΟΠΑΠ(στο 5.00 όξω) στον άσσο των ΗΠΑ κόντρα στους Πορτογάλλους.Είναι δυνατόν...? Βλέπω πάλι κλάματα απ'τον σαμπουάν...
Για τους Αμερικάνους συμφωνώ κύριε Τζο. Είναι εξωπραγματική η απόδοση και οι Πορτογάλοι έχουν απουσίες και δεν έχουν σε καλή κατάσταση τον Ρονάλντο.
ΔιαγραφήΌμως ...... ίσως βολευτούν οι Αμερικάνοι και με την ισοπαλία αφού στο τελευταίο παιχνίδι τους παίζουν με την Γερμανία - όπου λόγω Κλίνσμαν θα έχουν την ισοπαλία στο τσεπάκι τους ΑΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ
Για την Αγγλία αυτό που με ανησυχεί δεν είναι η Ουρουγουάη, αλλά ότι έχουν παιχθεί τρελά λεφτά πάνω της - πράγμα που σημαίνει ότι πιθανόν να έχω σκεφτεί κάτι λάθος.
ΔιαγραφήΤελικά για άλλη μια φορά αποδείχθηκε ότι η Αγγλία είναι κατώτερη των περιστάσεων και είναι πάντα μέτρια στα μεγάλα ποδοσφαιρικά ραντεβού της - ενώ για άλλη μια μέρα τα ξανατσέπωσαν χοντρά οι μπούκιδες. Είναι άξιο απορίας πως γίνεται να κινούνται οι παίκτες μαζικά σε ένα σημείο και ποτέ να μην μοιράζεται το στοίχημα, όταν μάλιστα καραφορτώνουν το σημείο τότε ΣΥΝΗΘΩΣ αυτό δεν έρχεται ποτέ.
ΔιαγραφήΤελικά πήγα κουβά και σήμερα...
ΔιαγραφήΜ' αρέσει που οι προφήτες μας λέγανε ότι ο Γουρουνεϊ θα το σηκώσει στη Βραζιλία, τρομάρα τους!
Μύλος ο όμιλος......
ΔιαγραφήΜέχρι και η Αγγλία προκρίνεται!!!!!!
Και τώρα.....
ΔιαγραφήΠαίζεις Κόστα Ρίκα @ 7,50 ή έστω DNB @ 4.50?????
Για δυνατούς λύτες !!!!!!!!
Πάντως κύριε Harry για να έχει ελπίδες πρόκρισης η Αγγλία (λέμε τώρα κανένα αστείο για να ευθυμήσουμε) θα πρέπει η Ιταλία να κερδίσει την Κόστα Ρίκα. Αν η Κόστα Ρίκα αποσπάσει βαθμό ή βαθμούς απο την Ιταλία τότε η Αγγλία κουνάει μαντήλι και με μαθηματικά.
ΔιαγραφήΑγγλια παντου και παντα φρου φρου και αρωματα ξεκιναει ως ταχα φαβορι και μια ζωη ταβανι τα προημιτελικα.σημερα εχασε ουσιαστικα απο εναν παιχτη.βεβαια ειχαμε και τον ρουνει τον δηθεν μεγαλο παιχταρα που εχασε τα αχαστα και ετσι αλλη μια φορα οι αγγλοι παιχτες θα δουν το υπολοιπο μουντιαλ απο τα σπιτια τους
ΔιαγραφήΠοια Αγγλία,πλάκα κάνουμε τώρα...? Καβάνι-Σουάρεθ,το καλύτερο επιθετικό δίδυμο του Μουντιάλ και αν ήξεραν λίγο μπαλίτσα τα χαφ της την έβλεπα χαλαρά στον τελικό με Βραζιλία,σε μια επανάληψη του τελικού του '50.
ΔιαγραφήΣκυλιά μαύρα πάντως,ασίγαστο πάθος,κλασική λατινοαμερικάνικη ομάδα.
Και άντε μετά αυτή τη ματσάρα να κάτσεις να δεις Ιαπωνία-Ελλάδα...
Δεν υπάρχουν ΑΝ κύριε Τζο όταν μιλάμε για ποδόσφαιρο
Διαγραφή.
Ρωτάτε αν η Βραζιλία μπορεί να φθάσει μέχρι τον τελικό?
Ο Τάκαρος ως κλασσικός και αυθεντικός Βραζιλιάνος, οτανμιλάμε για μπάλα θέλω να αποκλειστεί αυτή η Βραζιλία.
ΔιαγραφήΘέλω Γερμανία, θέλω Ολλανδία, θέλω ομαδάρες και όχι φαντάσματα Βραζιλιάνων. Δεν γουστάρω να σηκώσει αυτό το Π.Κ. η Βραζιλία - εκτός αν δούμε άλλη Βραζιλία στα νοκ άουτ, που δεν το πολυπιστεύω.
Κύριε Τάκη έχω κάνει πρόβλεψη(το'χω στοιχηματίσει κιόλας,πριν την έναρξη) ότι θα το σηκώσει η Βραζιλία και έχω εξηγήσει τους λόγους που βλέπω να συμβαίνει αυτό.Ούτε εμένα μου αρέσει το ποδόσφαιρο που παίζει,όχι ότι ανέμενα πολύ καλύτερη μπάλα απ'αυτή που παρακολουθούμε.
ΔιαγραφήΈτσι όπως είναι τα πράγματα,σαφώς και δεν αξίζει να το πάρει αλλά πόσες φορές δεν το'χουμε δει αυτό να συμβαίνει,ειδικά σε Μουντιάλ? Ουκ ολίγες...
Τη Γερμανία θέλω να τη δω και με κάποιον σοβαρό αντίπαλο,λατινοαμερικάνικο,γιατί με τα λιμά της Πορτογαλλίας δεν βγαίνει συμπέρασμα εύκολα.Το ίδιο και για την Ολλανδία,με τους ξεπεσμένους Ισπανούς και τους αδύναμους πλην μαχητικούς Αυστραλούς.
Παρακαλουθώ τη μπαλίτσα,την ευχαριστιέμαι και περιμένω τα νοκ-άουτ όπου εκεί θα δούμε παιγνίδια ΑΙΜΑ και ΑΜΜΟΣ,θα πέφτουν κορμιά φέτος.
Κύριε Τζο την Γερμανία την έχουμε δει στο προηγούμενο Π.Κ. και στο Ευρωπαϊκό του 2012. Είναι γνωστή ομάδα. Λίγη τύχη της λείπει για να ανακτήσει την χαμένη αυτοπεποίθηση των παλαιοτέρων ετών.
ΔιαγραφήΚύριε Τάκη γνωρίζετε πολύ καλά ότι οι λάτιν όταν αγωνίζονται σε λάτιν γεωγραφική περιοχή,δεν έχουν καμία σχέση με όταν συμμετέχουν σε άλλες ηπείρους.Μεταμορφώνονται εκπληκτικά και το βασικότερο,δεν κομπλάρουν απέναντι σε οποιονδήποτε αντίπαλο διαφορετικής ηπείρου.
ΔιαγραφήΧιλή, Βραζιλία και Κολομβία θα φαγωθούν μεταξύ τους. Μόνος ένας στους 4.
ΔιαγραφήΕπίσης η Αργεντινή θα φθάσει στους 4 λόγω πολύ εύκολων διασταυρώσεων.
Αν δεν φθάσει Βραζιλία ή Αργεντινή στους 4 θα μιλάμε για μέγιστη αποτυχία του ποδοσφαίρου τους - ειδικά με τέτοιες διασταυρώσεις. Ούτε ένα δύσκολο αντίπαλο δεν θα έχουν. Έτσι φαίνεται μέχρι στιγμής - εκτός αν έχουμε ανατροπέςτην 3η αγωνιστική ή αυτοκτονήσουν Βραζιλία - Αργεντινή (που προσωπικά δεν θα εκπλαγώ γιατί είναι μέτριες ομάδες και οι 2)
Αυτό κοιτάμε σε ένα Π.Κ. Να μην είναι όλες οι διασταυρώσεις ΔΥΣΚΟΛΕΣ. Αν θέλεις για να φτάσεις στον τελικό να αποκλείσεις Ολλανδία, Γερμανία, Βραζιλία και μετά να κερδίσεις Αργεντινή για να σηκώσεις την κούπα τότε κάπου θα σου στραβώσει το πράμα.
ΔιαγραφήΕύκολες διασταυρώσεις!!! Εδώ είναι το μυστικό. Στα 3 νοκ άουτ να έχεις το πολύ έναν δύσκολο αντίπαλο. Με τα μέχρι τώρα δεδομένα που έχουμε στα χέρια μας - φαίνεται ότι Βραζιλία και Αργεντινή βολεύονται. Ότι είμαι σε ΛατινοΑμερικάνικο έδαφος και οι Λάτιν ομάδες μεταμορφώνονται δεν μου λέει τίποτα.
Στο προηγούμενο Π.Κ. η Γερμανία έπρεπε να αποκλείσει Αγγλία, Αργεντινή Ισπανία για να φτάσει τελικό. Σε τόσο υψηλό επίπεδο κάπου θα σου στραβώσει το πράμα - όταν μιλάμε για νοκ άουτ παιχνίδια. Αντίθετα η Ισπανία έπαιξε με Πορτογαλία (που παραδοσιακά την έχει) και τους άμπαλους της Παραγουάης.
Οι διασταυρώσεις είναι το ζουμί της Ιστορίας
Ναι, κ. Τάκη, διασταυρώσεις. Αλλά όταν βγουν τα ζεύγη ίσως είναι αργά, τα odds θα προσαρμοστούν ανάλογα. Πχ η Ιταλία θα κάνει δυο ισοπαλίες θα βγεί πρώτη, θα κερδίσει τους 16 στα πέναλτυ, και κάνει την πρώτη καλή εμφάνιση στους 8 (έχω κουσουρι απο το 82). Επίσης, (απο το 78 και μετά αν δεν κάνω λάθος) υπάρχει το πολύ 1 ομάδα από Λατινική Αμερική στην τετράδα, θα είναι έκπληξη να υπάρχουν δύο. Οι ΗΠΑ πηραν το ματς με Γκάνα απο μια στημένη φάση. Δεν θα είναι κάθε μέρα Λαμπρή. Ενώ το Βέλγιο μια νικα μια ισοπαλία στον όμιλο θα έρθει πρώτο, μετά θα παίξει μπαλάρα, θα σηκωθεί ως κι ο Γκυ Τάις να το πανηγυρίσει! (σήκω Αντρέα να δεις τα παιδιά της Αλλαγής) (νομίζω στο GS που μας στείλατε φαίνονται οι διασταυρώσεις).
ΔιαγραφήΚαράφλας Φελαινί
Κύριε Καράφλα και αγαπητοί φίλοι απ'το '78 δεν ξανάγινε Μουντιάλ στη Λατινική Αμερική.
ΔιαγραφήΧωρίς το φετινό,άλλες 4 φορές(1930,1950,1962,1978) διεξήχθη σε νοτιοαμερικάνικο έδαφος και σε όλες πήγανε 2 ομάδες της περιοχής στους "4".Σε 2 δε απ'τα 4 Μουντιάλ είχαμε λατινοαμερικάνικο τελικό(1930 και 1950).
Επίσης,είναι η πρώτη φορά(μετά το 1938)όπου τα 2 προηγούμενα Μουντιάλ τα έχουν κατακτήσει 2 Ευρωπαικές χώρες.Πάντα υπάρχει αλληλουχία μεταξύ Ευρώπης και Νοτίου Αμερικής(10 Κύπελλα ή πρώτη και 9 η δεύτερη).
Πρώτη φορά που ευρωπαική ομάδα σήκωσε κούπα σε διοργάνωση που διεξήχθη εκτός Ευρώπης ήταν στο προηγούμενο Μουντιάλ,της Ν.Αφρικής και το πήραν οι Ισπανοί.
Η στατιστική και θα βάλω και τη διατησία αν θέλετε,είναι με το μέρος των λάτιν.Η συνέχεια επί της οθόνης...
Bonjour!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα έπαιξα στο STOIXIMAN δυάδα:
ΙΤΑΛΙΑ - ΚΟΣΤΑ ΡΙΚΑ Χ 4.30
ΕΛΒΕΤΙΑ - ΓΑΛΛΙΑ Χ 3.82
Απόδοση δυάδας 16.4
Ονδούρα - Ισημερινός
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύκολα κάποιος καταλήγει ότι το παιχνίδι είναι διπλό και αν δει κιόλας την απόδοση στον Ισημερινό που κυμαίνεται μεταξύ 1,55 και 1,7 το έχει παίξει καθώς θεωρεί ότι πρόκειται για μεγάλη ευκαιρία.
ΛΑΘΟΣ!!
Ο Ισημερινός προκρίθηκε στο MUNDIAL χάρη στην δύναμη της έδρας του όπου τους νίκησε όλους εκτός απο την Αργεντινή (ισοπαλία 1-1)
Εκτός έδρα όμως ο Ισημερινός νίκη δεν σταύρωσε - 3 ισοπαλίες και 5 ήττες
http://www.bxpbet.com/team_analysis.php?id=953&cid=1329
Τελευταία 12 παιχνίδια για τον Ισημερινό
2 νίκες (μια με την Αυστραλία 4-3 σε φιλικό που έχανε 3-0 και μια με την Ουρουγουάη για τα προκριματικά του Π.Κ.) 5 ισοπαλίες και 5 ήττες
Τελευταία 12 παιχνίδια για την Ονδούρα
3 νίκες , 4 ισοπαλίες και 5 ήττες.
Προϊστορία :
2 νίκες Ονδούρα (τελευταία νίκη της Ονδούρας το 2007 με 2-1)
8 ισοπαλίες
3 νίκες Εκουαδόρ
ΌΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΗΤΑΝ ΦΙΛΙΚΑ
(Τα πιο πρόσφατα φιλικά)
20/11/13 Ονδούρα - Ισημερινός 2:2
01/03/12 Ισημερινός - Ονδούρα 2:0
10/02/11 Ονδούρα - Ισημερινός 1:1
13/09/07 Ονδούρα - Ισημερινός 2:1
Όποιος -παίξει Ισημερινό σε αυτήν την σκοτωμένη απόδοση του 1,55 με 1,65 έχει άγνοια κινδύνου και είναι για φυλακή. Μπορεί να κερδίσει ο Ισημερινός, αλλά το ματσάκι είναι πολύ κλειστό και ΔΥΣΚΟΛΟ - αν μάλιστα βάλει ένα τέρμα η Ονδούρα τότε δεν την βλέπω να χάνει.
ΔιαγραφήΤελικά αυτή η κωλοφαρδία της Ελλάδας δεν έχει τέλος. Πήρε κόκκινη και ο Κατσούρ ο κλικαδόρος και θα φύγει και αυτή η γερουσία απο το τελευταίο ματσάκι, όπου για καλή μας τύχη παίζουμε με Αφρικάνους. Να δείτε που αν ηρεμήσουν τα πράματα στην Εθνική και οι γερουσίες πάνε σε κανένα μουσείο, αντί να μπουν να παίξουν το ματσάκι ότι οι Ελέφαντες (που ποδοσφαιρικό μυαλό δεν έχουν) το 1-0 το έχουμε στο τσεπάκι μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάντος ξύπνα. Το Καραγκούνη να τον κάνεις αλλαγή όταν κάνουν αλλαγή τον γερούκλα τον Ντροκμπα οι Ελέφαντες - τότε και μόνον τότε.
Βρε πως τα καταφέραμε πάλι!! Με ΜΙΣΟ ΜΗΔΕΝ να διεκδικούμε πρόκριση στην επόμενη φάση, κόντρα στους άμπαλους κομπλεξάρες Αφρικάνους.
Κύριε Τάκη οσο παίζουν ραμολιμεντα τύπου Κατσουράνη και τζιολη που είναι παλαίμαχος από τα 25 η Ελλάδα δεν έχει καμια τύχη..εγω περιμένω από τον σαντος να δω ΝΕΟ ΑΙΜΑ! !αυτό είναι το μυστικό.ρωτάω εγω δεν είχε θέση σε αυτη την εθνική ο αθανασιαδης ή ο καρελης αντί του γερασμένου Γκέκα και του Μήτρογλου που στο 30λεπτο έπιανε τη μέση του? Αυτό το αντιποδοσφαιρο πραγματικα κουράζει απίστευτα. .είπαμε καλή η άμυνα αλλα αν δεν παίξεις και λιγο μπαλίτσα αποτέλεσμα δεν ερχεται.
ΔιαγραφήO Καρέλης ναι, αλλά στη θέση ποιου? Του Γκέκα που βάζει 10+ γκολ κάθε χρόνο? Ίσως του Τζιόλη ή Κατσουράνη?
ΔιαγραφήΚαράφλας
Κυριε καραφλα ο γκεκας καλος αλλα ειναι παιχτης που θελει τελικη πασα για να σκοραρει και εχει γερασει.τελικη πασα απο ποιον απο τον σαμαρα και τον μανιατη?καλοι παιχτες αλλα μονο για να καταστρεφουν το παιχνιδι του αντιπαλου και οχι να δημιουργουν. αν δεν ειχε αποβληθει ο κατσουρανης εγω ειμαι σχεδον σιγουρος οτι το ματς θα το χαναμε. λογω της αποβολης μας δινω καποιες ελπιδες απεναντι στους αφρικανους μιας και δεν θα παιξει ο βισματιας αλλα εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο το πως θα διαχειριστει την ομαδα ο σαντος
ΔιαγραφήΝαι, από το Σαμαρά.
ΔιαγραφήΚαράφλας
Επίσης, Sir George, ο Σάντος, θα κάνει ό,τι μπορεί, είναι ίσως το τελευταίο ματς, σε Μουντιάλ.
ΔιαγραφήΦελαινί κεφαλιά γκολ!
Κύριοι πάντα οι απόντες είναι οι καλύτεροι παίκται,μόνο που οι δικοί μας απόντες είναι άμπαλοι(όπως και οι παρόντες).Όταν οι Έλληνες παίκτες μάθουν τα βασικά του αθλήματος,τότε θα πάμε ένα βήμα παραπάνω.
ΔιαγραφήΣτη παρούσα διοργάνωση θέλει και τύχη και όπως φαίνεται δεν φειδώμεθα από τύχη,είμαστε κοντά σε πρόκριση(και όμως η γη γυρίζει...)χεχε
Κύριε καράφλα αν βασίζεστε στο σαμαρά να βγάλει κάθετη μπαλιά μάλλον θα απογοητευτειτε άσχημα..η εθνική με την ακτή θα παίξει το κλασικό αντιποδοσφαιρο το οποίο έχει αποδείξει ότι είναι και το μόνο που μπορεί να υποστηρίξει αυτό το αμπαλο σύνολο που ακόμα βασίζεται στον Καραγκούνη και στον Κατσουράνη..πάλι καλά που έχει αποσυρθεί και ο ζαγορακης γιατί να είστε σίγουρος οτι ακόμα θα ήταν βασικός
ΔιαγραφήΠως τα βλέπετε για 2-3 γκολ, όλα τα σημερινά παιχνίδια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα κύριε Νεμο μόνο για τον Ισημερινό έχω μια επιφύλαξη για 0-1 γκολ
ΔιαγραφήΕυχαριστώ Sir George.
ΔιαγραφήΤην έριξα την τριάδα με ζητούμενα 2-3.
Τον Ισημερινό τον έβαλα και αυτόν 2-3 λόγω της προϊστορίας που έβαλε παραπάνω ο Κύριος Τάκης.
δασκαλε και φιλαράκια δηλωνω παρων δασκαλε βγαλεμου μια τετραδα μεχρι δευτερα να παω να παρω το ποδηλατο 250 ευρο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Λουκά πάμε στην τελική ευθεία των ομίλων - οπότε και οι σκοπιμότητες των ομάδων θα αυξάνουν.
ΔιαγραφήΣας δίνω μερικές ιδέες
Γερμανία - Γκάνα σκοράρει ο Μίλλερ
Νιγηρία - Βοσνία 2
Βέλγιο - Ρωσία Χ
Νότια Κορέα - Αλγερία Χ
ΗΠΑ - Πορτογαλία 1 (μπορεί να βολευτούν οι Αμερικάνοι με Χι)
Ολλανδία - Χιλή Χ (και πρωτιά των Ολλανδών στον όμιλο)
Κροατία - Μεξικό Χ (προκρίνονται οι Μεξικάνοι)
αν πιάσω τουλάχιστον 4 θα είμαι ευχαριστημένος
Μεγάλες πλάκες σ'αυτό το Μουντιάλ,η Εθνική των άμπαλων(η δική μας δηλαδή)αν βάλει 1 γκολ και κερδίσει την Ακτή θα περάσει στους "16" και θ'αντιμετωπίσει την Κόστα Ρίκα...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχουν αυτά χαχαχαχαχα
Τι μπαλαρα είδαμε ρε παιδιά..οσο βλεπω αυτη τη Γαλλία τοσο επιμένω οτι με 50-50 διαιτησία θα κλάψουν μανούλες από τους Γάλλους..άλλωστε σήμερα έπαιξε με μια από τις πιο κλειστές άμυνες του μουντιάλ και τα 5 γκολακια λίγα ήταν μέχρι και ο διαιτητής τους λυπήθηκε στο τέλος και ακύρωσε την γκολαρα του μπενζεμα
ΑπάντησηΔιαγραφήtrixie
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΠΑ -ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 1 @5.25 (Ο ρονάλντο έχει τελειώσει)
ΒΕΛΓΙΟ-ΡΩΣΙΑ @1.95 (Θα υπερυσχίσει η δύναμη των νεαρών παιδιών του βελγίου)
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ -ΙΣΠΑΝΙΑ 1@8.50 (Αγοράζω απόδοση ,οι ισπανοί θα κατεβάσουν 2 ομάδα ,εξαλλου δεν τους ενδιαφέρει να αποδείξουν κάτι,τα εχουν όλα και δόξα και χρήμα)
μονο σήμερα χ2 γερμανια τα παντσερ θα δυσκολευτουν σήμερα
και ένα trixie για κόρνερς που συνήθως (ελλάδα -κολομβία την πάτησα) με πάνε ταμείο αλλά οχι με μεγάλες αποδόσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΠΑ v Πορτογαλία
(Κόρνερ ΗΠΑ OVER 3.5 @ 1.80 )
Bέλγιο Ρωσία - Over 3.5 κορνερ Ρωσία @ 1.66
Γκάνα - Over 3.5 κόρνερ Γερμανία v Γκάνα @1.83
Τώρα το είδα......
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρούσα ότι η Ιταλία θέλει μόνο νίκη....
ΛΑΘΟΣ και με ισοπαλία περνάει.....
Ματς ΚΟΛΑΣΗ!!!!!!!!!
Για σήμερα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒοσνία 2 @ 1,88
Γερμανία over 3,5 @ 2,35
Μονά
Κ Τριαντάφυλλε εγώ στη θέση σας θα τα έβαζα προθεσμιακή στην τράπεζα......
ΔιαγραφήΘα είχα καλύτερη απόδοση!!!!
σε ευχαριστω κυριε χαρη τελικα εχεις πολυ μυαλο εσυ δεν το ειχα σκεφτει αυτο καν θα θυμαμαι την συμβουλη σου καλα κερδη ευχομαι δευτερα πρωι θα βαλω προθεσμιακα τα 15 ευρω που θα επαιζα στο στοιχημα
ΔιαγραφήΚαι όμως κύριε Τριαντάφυλε ο κύριος Harry καλά τα λέει - δεν αντιλαμβάνομαι το λόγο που παρεξηγηθήκατε και σβήσατε τα μηνύματα σας.
ΔιαγραφήΚύριοι είναι κακιά συνήθεια να σβήνετε τα μηνύματα σας. Αυτά τα κάνουν μικρά παιδάκια και όχι μεγάλοι ώριμοι άνδρες.
Επανέρχομαι στο θέμα μας.
όποιος παίζει αποδόσεις του 1,1 - 1,2 και τέλος πάντως παίζει αποδόσεις πολύ χαμηλότερες απο τις δίκαιες αποδόσεις είναι για φυλακή!!!!!!! Δηλαδή και τα λεφτά του θα χάσει, αλλά και τη ζαχαρένια του και μετά θα βλέπει στημένα παιχνίδια και όχι λάθος παίξιμο.
Αυτό ακριβώς ήθελε να σας πει κύριε Τριαντάφυλε ο κύριος harry και ειλικρινά δεν κατανοώ το λόγο που ''αρπαχτήκατε''.
Η Αργεντινή και σήμερα πολύ κατώτερη του μετρίου.
ΔιαγραφήΔεν είναι για πολλά πράγματα η Αργεντινή και το απέδειξε για ακόμη μια φορά. Όταν θα βρει μπροστά της κάποια σοβαρή ομάδα θα πάθει ότι έπαθε απο την Γερμανία στο προηγούμενο Mundial.
διαβάστε το σκεπτικό μου και διορθώστε με αν κανω λάθος
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτον όμιλο μας περιζήτητη θα είναι η 2 θέση γιατι θα διασταυρωθεί μαλλον με κοστα ρίκα και οχι με ιταλία ή ουρουγουαη
Η κολομβία εχει περάσει----- θα κάτσει λοιπον να χασει απο τους ιαπωνες με την ελπιδα μηπως παρει την δευτερη θεση ----θα χασει και με διαφορα τερματων ανω των 3 για να ελπιζει ......για την 2 θεση
ασσος με χαντικαπ -3 για ιαπωνια αποδοση 13
Κύριε Gforce το σκεπτικό σας έχει 2 λάθη.
Διαγραφή1ον) Δεν μπορεί να διαλέξει αντίπαλο η Κολομβία - αλλά η Κόστα Ρίκα και αυτό βέβαια, μόνο εαν υπάρξει νικητής στο Ιταλία ουρουγουάη.
2) Η Ακτή δεν θα κερδίσει - άρα η Κολομβία θα έρθει πρώτη και καλό είναι να μην την κράξουν και να μην ρεζιλευτεί, δίχως ουσιαστικό λόγο.
Συγχαρητήρια κ. Harry!
ΔιαγραφήΧαίρετε κ. Gforce Greece. Τραβηγμένο να βάλουν 3 γκολ οι Ιάπωνες, έχουν ξαναβάλει ποτέ 3? Και κυρίως οι Κολομβιανοι θα εκτεθούν ανεπανόρθωτα (και δεν έχουν ήδη και το καλύτερο όνομα γενικά).
Οι Ιταλοί πάνω κάτω πάνε σύμφωνα με σχέδιο!
Καράφλας
κ. Τάκη (επιτρέψτε μου να σας αποκαλέσω Τάκη Μυτεράν) ο Ντεσάμπ είναι μια ζωή στα γήπεδα, και μάλιστα Γιουβεντίνος, άρα ξέρει από ιταλικές κλεψιές και πονηριές, επίσης προκρίθηκε γυρνώντας το 0-2 με Ουκρανία, αντί να διαλυθούν. Πογκμπά τρε παικταρά. Αρμπιτρ μπαγλαμά. Βέβαια με 5άρες κι εξάρες ποτέ κανείς δεν πήρε Μουντιάλ.
ΔιαγραφήΚαράφλας
ΚΥΡΙΕ Καράφλας και εγω καραφλος είμαι οσα λεφτα εχω γλητωση από τον μπαρμπερη πανω από 30 χρονια καραφλα -κοτζακ μου τα πηρε το προπο και τωρα το στοίχημα γεια σου αδερφε καραφλα σε περιμενω στο ριον να ποιουμε καφε πανω στη γεφηρα εάν εχεις και κανενα ποδηλατο φερτω για την μετακινηση
ΔιαγραφήΕυχαριστώ κ. Λουκά, έτσι είναι τα στοιχήματα. Το Ρίο είναι κάπως μακριά, θα το έχω υπόψη εύχομαι με λίγη υπομονή να κερδίσετε το ποδήλατο.
ΔιαγραφήΚαράφλας
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΦΛΑ ΗΣΑΣΤΕ ΑΡΧΟΝΤΟΠΟΥΛΟ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήκύριε Τάκη
Διαγραφήη κοστα ρίκα δεν θα μπορεσει να διαλέξει αντίπαλο διοτι
1. παίζει 4 ωρες νωρίτερα απο τις ομαδες του ομίλου της κολομβιας
2.εχει θετικό ισοζύγιο +3 γκολ ,πρέπει λοιπον να τσιμπήσει πολλα γκολάκια απο τους αγγλους διότι εχει ισοζυγιο +3
εναντι 0 της ιταλιας και -1 της ουρουγουαης σε περίιπτωση ισοβαθμίας με μια απο τις δύο (μπορεί να χασει την πρώτη θέση αλλα πρακτικά ειναι δύσκολο)
και οσο αφορά τον δεν θα κερδίσει η ακτη το ευχόμαστε απλά επειδή παίζει η Ελλάδα
Στο 1 έχετε δίκιο - τώρα το πρόσεξα.
ΔιαγραφήΣτο 2 όμως έχετε άδικο. Ευκολότερο είναι να φάει 3 γκολ η Κόστα Ρίκα και πολύ δυσκολότερα να φάει 3 η Κολομβία απο την Ιαπωνία.
Και όμως οι Αφρικάνοι είναι πολύ άμπαλοι - μα πάρα πολύ άμπαλοι.
Αν δεν είχε συμβεί το τραγικό συμβάν με τον αδερφό των Τουρέ (οπότε δεν ξέρω αν το γεγονός συσπειρώσει την ομάδα η τη διαλύσει) θα σας έβαζα απο τώρα στοίχημα ότι η Ακτή δεν κερδίζει.
και ποιά είναι η Ακτή???
Σε MUNDIALδεν προκρίθηκε ποτέ απο τους ομίλους, ενώ παρόλο την ομαδάρα , που τάχα μου είχε, δεν πήρε ποτέ ΚΟΠΑ ΑΦΡΙΚΑ. Losers και κομπλεξάρες.
ΟΚ τις αδυναμίες και την μαπαλοσύνη της ομάδας μας τις ξέρουμε - αλλά μην υπερεκτιμάτε την Ακτή!! Σιγά την ομάδα.
ΔιαγραφήΚαι μην μου πείτε ότι πήρε Κόπα Άφρικα το 1992 - καταλαβαίνετε τι εννοώ.
ΔιαγραφήΑλλά και το 1992 που πήρε Κόπα Άφρικα πέρασε τα δυο νοκ άουτ, το ένα στην παράταση και το άλλο στα πέναλτι, ενώ στον τελικό πάλι στα πέναλτι.
http://en.wikipedia.org/wiki/1992_African_Cup_of_Nations
Το προλαβατε? ο στοιχημαν μαλλον κατι ειχε κανει λαθος και η γερμανια χαντικαπ -1 ειχε 23 αποδοση..το ειδαν γρηγορα και το αλλαξαν.οποιος προλαβε προλαβε
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ "Τίγρη" και να το προλάβατε δεν θα σας το δώσουν....
ΔιαγραφήΔιαβάστε ψιλά γράμματα, έχει ξαναγίνει....
Φόβοι να στηθεί το Βραζιλία-Καμερούν!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.contra.gr/Soccer/World/WorldCup/mundial2014/fovoi-fifa-na-sththei-to-vrazilia-kameroun.2857694.html
Εμένα μου αρέσει πάντως το 1Χ στο 6,20 η το 1 DNB sto 11 και ας πάω κουβά!
Αν χάσει η Βραζιλία κύριε Νέμο θα μείνει εκτός Mundial - αλήθεια το πιστεύετε αυτό? Ότι δηλαδή η Βραζιλία θα μείνει εκτός Mundial?
ΔιαγραφήΚαλημέρα Κύριε Τάκη.
ΔιαγραφήΠιστεύω καταρχήν ότι το Μεξικό θα κερδίσει την Κροατία.
Οπότε η Βραζιλία ακόμα και να χάσει από τους άμπαλους θα πάει στον επόμενο γύρο και ταυτόχρονα θα έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες αν όχι η μεγαλύτερη έκπληξη του μουντιάλ και οι μπούκηδες θα πλουτίσουν.
Επίσης την παραπάνω "είδηση" που είναι σαν να μας λέει παίξτε 7+ γκολ τον αγώνα, η Βραζιλία θα πάρει το σκαλπ των Αφρικανών, εγώ επιλέγω να την διαβάσω ανάποδα... Προτρέπουν έμμεσα τον παίχτη να πέσει πάνω στη Βραζιλία και ότι η νίκη είναι σίγουρη και μάλιστα ευρεία...
Αφού λοιπόν Βραζιλία στο 1,13 δεν παίζω γιατί όχι ένα μικρό bet στο 1Χ ή στο DNB του Καμερούν!
Θα σας διορθώσω στο εξής.
ΔιαγραφήΟι μπούκιδες δεν περιμένουν το παιχνίδι της Βραζιλίας για να πλουτίσουν - είναι δεδομένο ότι είναι πλούσιοι, τόσο σε αυτό το Mundial όσο και κατά τη διάρκεια τόσο αυτής της ποδοσφαιρικής χρονιάς, όσο και όλων των προηγούμενων.
Ο λόγος απλός - γκανιότα + κούρεμα των αποδόσεων των φαβορί και εμπορικών ομάδων + η βλακοσύνη των παικτών.
Το ίδιο άλλωστε δεν συμβαίνει και στις χρηματαγορές? Όπου πάνε οι πολλοί, έχουν σκεφτεί λάθος και συμβαίνει το ανάποδο.
Συμφωνώ μαζί σας Κύριε Τάκη. Δεν εννοώ ότι ήταν φτωχοί οι μπούκιδες και θα πλουτίσουν με αυτό τον αγώνα, αλλά ότι ίσως τα κονομήσουν χοντρά για ακόμα μία φορά.
ΔιαγραφήΗ ουσία της "πρότασής" μου συνοψίζεται στην τελευταία σας πρόταση.
"Όπου πάνε οι πολλοί, έχουν σκεφτεί λάθος και συμβαίνει το ανάποδο."
Εσείς τι πιστεύετε για τον συγκεκριμένο αγώνα?
Σε ότι αφορά το Μεξικό - δείτε και αυτό
Διαγραφήhttp://prntscr.com/3vaakx
εγώ διακρίνω ότι είναι μανούλα στις ισοπαλίες και δυσκολεύεται πολύ να πάρει νίκες.
Έχετε δίκιο σε αυτό αν και πιστεύω ότι το Μεξικό θα παίξει πιο παθιασμένα στον συγκεκριμένο αγώνα ως χώρα της λατινικής αμερικής και θα έχει και την υποστήριξη του κόσμου του.
ΔιαγραφήΑν έρθει ισοπαλία όμως το Μεξικό, έχουμε ισοβαθμία μεταξύ Βραζιλίας και Κροατίας αν η Βραζιλία χάσει.
Σε αυτή την περίπτωση ποιός από τους δύο περνάει? Μετράνε οι μεταξύ τους αγώνες ή η διαφορά τερμάτων μόνο?
Στις ισοβαθμίες μετράει η διαφορά τερμάτων.
ΔιαγραφήΑν έχουν ίδια διαφορά τερμάτων, τότε η καλύτερη επίθεση και μετά το μεταξύ τους παιχνίδι.
Στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, όπως και στα προκριματικά του Ευρωπαϊκού στην περίπτωση των ισοβαθμιών μετράει πρώτα το μεταξύ τους παιχνίδι και κατόπιν η συνολική διαφορά τερμάτων.
ΔιαγραφήΗ διαφορά τερμάτων είναι ίδια αυτή τη στιγμή, καλύτερη επίθεση η Κροατία και η Βραζιλία νικήτρια στο μεταξύ τους παιχνίδι.
ΔιαγραφήΜπάχαλο!
Αν χάσει Βραζιλία και η Κροατία φέρει ισοπαλία τότε η Βραζιλία μένει εκτός
ΔιαγραφήΠιστεύω ότι η Βραζιλία θα περάσει.
ΔιαγραφήΕπειδή νίκη της Κροατίας δεν βλέπω όμως ταυτόχρονα, θα πάω στο 1Χ του Καμερούν ή στο ξερό Χ. Θα το σκεφτώ...
Εσείς τη γνώμη έχετε, που είστε πολύ πιο έμπειρος παίχτης?
Σκέφτομαι λάθος?
Εγώ νομίζω ότι το φάντασμα της Βραζιλίας θα αναστηθεί με το Καμερούν. Αν δεν πάρει αυτό το ματς η Βραζιλία με τι κουράγιο θα πάει να παίξει τα νοκ άουτ??
ΔιαγραφήΤότε πιθανότατα σκέφτομαι λάθος...
ΔιαγραφήΘα σκεφτώ και θα αποφασίσω αύριο τι θα πράξω.
Ας δούμε σήμερα τι κάνουμε...
Δεν σημαίνει ότι σκέφτεστε λάθος επειδή σκέφτομαι κάτι διαφορετικό εγώ.
ΔιαγραφήΜπορεί η Βραζιλία να παίξει μπαλάρα με το Καμερούν να χάσει 10 τετ α τετ και να έχει 20 δοκάρια και τελικά ενώ εγώ θα έχω σκεφτεί σωστά το ματς να φανεί εσείς ότι εσείς έχετε δίκιο επειδή στην μοναδική αντεπίθεση το Καμερούν πάρει την νίκη.
Απλώς αυτό που εγώ λέω είναι ότι με γηπεδούχο την Βραζιλία και με αντίπαλο το Καμερούν σε ένα ματς που ακόμη η Βραζιλία δεν έχει διασφαλίσει την πρόκριση θεωρώ λίγο το 18 στον άσσο και το 10 στο Χ.
Αν τώρα εσείς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει το μεγάλο μπαααααμ και η Βραζιλία δεν νικήσει το Καμερούν τότε μήπως είναι καλύτερο να περιμένετε να ξεκινήσει το παιχνίδι να δείτε πως πάει τα πρώτα λεπτά και μετά να χτυπήσετε στο LIVE?
Μας διαβάζουνε Κύριε Τάκη οι μπούκηδες και μειώσανε την απόδοση στο Χ και αυξήσανε την απόδοση στο άσσο! χαχαχαχαχα
Διαγραφή14,75 και 11 ήταν πιο πριν...
Θα σκεφτώ αύριο, θα δω που θα είναι οι αποδόσεις αύριο το απόγευμα και θα αποφασίσω. Μπορεί να παίξω και στο live όπως λέτε...
Στα σημερινά έχετε κατασταλάξει τι θα ρίξετε?
Με προβληματίζει το ΗΠΑ - Πορτογαλία...
Αν στο Βέλγιο - Ρωσία και στο Κορέα - Αλγερία έρθουν Χινάρια τότε θα παίξω δαγκωτό ΗΠΑ. Πορτογαλία δεν παίζω με τίποτα.
ΔιαγραφήΤα βλέπετε χινάρια και τα δύο?
ΔιαγραφήΠάντως παρατηρώ τις τελευταίες 2 ώρες οι μπούκιδες (που έχουν γδύσει για άλλη μια φορά τους παίκτες που πάνε μαζικά σαν γίδια στα φαβορί που τους ορίζουν οι μπούκιδες) να ανεβάζουν την απόδοση του Βελγίου αποζητώντας να πάρουν στοίχημα πάνω τους.
ΔιαγραφήΑκόμη το Βέλγιο δεν έχει πονταριστεί όσο θα ήθελαν οι μπούκιδες.
Εννοείται Βέλγιο ως φαβορί σε κανένα αγώνα δεν πρόκειται να παίξω.
Αν πάει η Ρωσία πάνω απο το 4 θα παίξω Ρωσία κύριε Νέμο
ΔιαγραφήΟκ ευχαριστώ.
Διαγραφήδασκαλε σημερα που εισαι δυνατος και ανεβασμένος ριξε μια τετραδα να παιξω 10 φορες 3ευρο ΑΝΑΜΕΝΩ... ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑύριο θα σας την δώσω την τετράδα - Δευτέρα.
ΔιαγραφήΤριαδα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΒελγιο-Ρωσια 1 (δεν εχω σε καμια εκτιμηση το βελγιο αλλα εχω σε ακομα λιγοτερη εκτιμηση τη ρωσια που περιμενει απο τους 38χρονους επιθετικους της να δει γκολ με τα κορεατακια)
Νοτια κορεα-Αλγερια 1
Ηπα-Πορτογαλια 1 (δεν βλεπω τροπο να παρει εστω και βαθμο η πορτογαλια απο τις Ηπα χωρις Ροναλντο)
Νομίζω ότι το Βέλγιο έχει πλέον σοβαρές πιθανότητες να κερδίσει. Η απόδοση του ανεβαίνει αλλά οι παίκτες δεν το φορτώνουν.
ΔιαγραφήΣτο 2,3 που βρίσκεται το Βέλγιο αυτήν την ώρα νομίζω ότι πλησιάζει την δίκαιη απόδοση του.
Bonsoir! Για σήμερα έπαιξε δύο μονά σε STOIXIMAN: ΧΟΝΕΦΟΣ 1 με απόδοση 4.45 και ΗΠΑ 1 με αποπδοση 4.75
ΑπάντησηΔιαγραφή*έπαιξα
Διαγραφή** απόδοση
Οταν γράφω απο το ipad όλο λάθη.
Σας βγήκε η Χόνεφος κύριε Δαρείε - πιστεύω ότι και το βραδινό ματσάκι θα σας βγει.
ΔιαγραφήΕύγε!!!
Merci Monsieur. Η μπάλα κανει τα κόλπα της και χάσαμε το δευτερο μονό στο 95.
ΔιαγραφήΕΝδιαφέρον άρθρο: http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup/10918321/Football-match-fixing-deal-casts-cloud-over-World-Cup.html
Μην μου το θυμίζετε.
ΔιαγραφήΜετά τους Ελβετούς με την νίκη τους στο 95' απέναντι στον Ισημερινό καταράστηκα και τους Πορτογάλους.
Κ Δαρείε με τον πυρετό του μουντιάλ ξεχάσαμε ότι υπάρχουν και οι μικρές σκανδιναβές....
ΔιαγραφήΕκεί παίζω μπάλα πλέον Monsieur καθώς ειδικά σε αυτές οι εκπλήξεις βρίσκονται σε ημερήσιο πρόγραμμα. Χειρότεροι απο τους Ιταλούς θα έλεγα.
ΔιαγραφήΈχετε δίκιο Κ Δαρείε......
Διαγραφή"Αλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες" !!!!!!!!!
Χωρίς μεγάλη διάθεση αφού χαλάστηκα με το χθεσινό Νιγηρία - Βοσνία....
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πάω με ένα trixie.....
Βέλγιο - Ρωσία 1 @ 2,30
ΗΠΑ - Πορτογαλία x @ 3,80
ΗΠΑ - Γερμανία x @ 5,00
Βλέποντας μόλις τα σχόλια των Κ Τάκη & George εξηγούμαι....
ΔιαγραφήΡωσία χωρίς Τζακόεφ και Κερζάκοφ ΔΕΝ παίζω.
Το x στο ΗΠΑ - Πορτογαλία είναι ιδανικό και για τους δύο Γερμανούς....(Κλίνσμαν και Λεβ!!!!!!)
ΗΠΑ - Γερμανία το x από 5,00 χθες στο 2,50 σήμερα!!!!!!!!
ΔιαγραφήΜα γιατί τέτοια πτώση????????????
χοχοχοχοχοχοχ
Αυτο αποδεικνύει Monsieur την ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ του θεσμού του Μουντιάλ πλέον.
Διαγραφήκαι εγω δυαδα με ΗΠΑ απόδοση ανω του 20)
ΑπάντησηΔιαγραφήΗΠΑ -ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 1 @4.20 (1.Ρονάλτο τον βλέπω να μην ακουμπάει μπαλα
2.παίζουν στα δαση του αμαζονιου-ευρωπαιοι παίκτες σέρνονται)
ΗΠΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ Χ@ 5 (κλινσμαν .....θα τα συμφωνήσουν θα τους βολευει το χηναρι)
Κύριε gforce αν σήμερα κερδίσουν οι Αμερικάνοι τότε προκρίθηκαν και δεν πρόκειται να έρθει Χ το ματς με τους Γερμανούς - εκτός αν πιστεύετε ότι πρώτοι στον όμιλο θα είναι οι Αμερικάνοι και δεύτεροι οι Γερμανοί.
Διαγραφήπιθανότατο σεναριο εξαλου οι αντιπαλοι που διασταρωνονται ειναι το βελγιο που οι γερμανοι οπως παιζει θα τους παρουν και τα σωβρακα
Διαγραφήκαι καμμιά αλγερια
Αυτό το σενάριο βλέπω σαν πιο πιθανό και εγώ κύριοι.....
ΔιαγραφήΕλπίζω να βγεί.
στο σημερινο των 11 το βραδυ
ΑπάντησηΔιαγραφήπονταρα δυαδα αποδοση 5.1
αλγερια @3
περισσοτερα κορνερ κορεα @1.70
Πολυ ενδιαφερον αρθρο απο τα καλυτερα που εχω διαβασει για αυτο το μουντιαλ ριξτε μια ματια αν εχετε χρονο κυριοι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sport24.gr/stiles/mundo-karpet-show/o_ntiegko_den_htan_monos_o_mesi_einai.2858351.html
Ο Καρπετόπουλος να κοιτάξει να κάνει κανένα καλύτερο προγνωστικό και να μην προσπαθεί να μας παρουσιάσει τον Μέσι ώς μοναδική όαση στην έρημο της Αργεντινής.
ΔιαγραφήΌταν ο Καρπετόπουλος δίνει προγνωστικά ο κουβάς είναι σίγουρος. Μόνο στην Ελλάδα είναι μέσα και τα πιάνει όλα.
Κόντρα τον Κάρπετ!!!!!
Να μας πει και κάτι ο Κάρπετ και για την Νάπολι του Μαραντόνα.
ΔιαγραφήΜάθαμε τώρα όλοι τον Μέσι απο την Μπάρτσα που έχει γύρω του όλο παικταράδες και θεοποιήσαμε τον Μέσι.
απο τοτε που ξεκίνησε η διακίνηση εκατομυρρίων στο στοίχημα ακόμα και στο μουντιαλ το στημένο πάει σύνεφο.
ΑπάντησηΔιαγραφή170.000 παιρνει πχ η γκανα να σου στήσει το ματσακι
και σπανε τα δηθεν στανταρ
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/world-cup/10918321/Football-match-fixing-deal-casts-cloud-over-World-Cup.html